• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 19:58 ]


    i put the fun in funeral

    De studiekeuzestruggle. Damn, nu kom ik er pas achter hoeveel interesses ik heb :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ben zojuist helemaal de grond in getrapt door mijn Nederlands leraar... Sorry dat ik last heb van angst.. Sommige mensen spreken nou eenmaal niet met plezier voor de klas!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ben zojuist helemaal de grond in getrapt door mijn Nederlands leraar... Sorry dat ik last heb van angst.. Sommige mensen spreken nou eenmaal niet met plezier voor de klas!


    Hier mag je een klacht over indienen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    Ben zojuist helemaal de grond in getrapt door mijn Nederlands leraar... Sorry dat ik last heb van angst.. Sommige mensen spreken nou eenmaal niet met plezier voor de klas!


    Wauw, en ik maar denken dat docenten zouden moeten weten hoe ze met leerlingen om moeten gaan. Sad..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trikova schreef:
    Ben zojuist helemaal de grond in getrapt door mijn Nederlands leraar... Sorry dat ik last heb van angst.. Sommige mensen spreken nou eenmaal niet met plezier voor de klas!

    What an asshole,
    Sweet don't mind what he's saying.
    Hij verdient echt niet om daar voor de klas te staan.

    Ik zit hier serieus bijna te huilen. Ik krijg gewoon paniek aanvallen door het denken aan presentaties moeten doen, en die opmerkingen van hem helpen helemaal niet. Ik wil ook echt gewoon opstaan en deze kutschool verlaten..
    Hij snapt ook gewoon niet dat die opmerkingen van hem mensen pijn doen..

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 14:16 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom heb ik steeds het gevoel dat er iemand achter me staat, wtf :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trikova schreef:
    (...)

    Ik zit hier serieus bijna te huilen. Ik krijg gewoon paniek aanvallen door het denken aan presentaties moeten doen, en die opmerkingen van hem helpen helemaal niet. Ik wil ook echt gewoon opstaan en deze kutschool verlaten..


    Dat snap ik ja. Ik vind het oprecht triest dat hij het afkraakt. Een docent is er om een leerling te helpen en wat te leren. Iets dat alleen kan wanneer een leerling zich op zijn/haar gemak voelt. Iets wat die knakker blijkbaar niet heeft begrepen. Hier kan ik echt boos om worden, to be honest.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trikova schreef:
    Ik zit hier serieus bijna te huilen. Ik krijg gewoon paniek aanvallen door het denken aan presentaties moeten doen, en die opmerkingen van hem helpen helemaal niet. Ik wil ook echt gewoon opstaan en deze kutschool verlaten..
    Hij snapt ook gewoon niet dat die opmerkingen van hem mensen pijn doen..


    Wat een debiel zoals, @wanheda zei, hier mag je een klacht over indienen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    De meeloopdagen zijn bedoeld voor...die nu in het examenjaar van HAVO, VWO of MBO zitten of die al in het bezit zijn van een van deze diploma's.


    Okay, mijn school wilt dus dat we ons dit jaar gaan oriënteren, maar als ik naar de site van een hogeschool ga, zie ik dit. Eh, dafuq?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Okay, mijn school wilt dus dat we ons dit jaar gaan oriënteren, maar als ik naar de site van een hogeschool ga, zie ik dit. Eh, dafuq?


    Open dagen zijn als alternatief hierop wel voor iedereen toch?

    Bij mijn opleiding hadden we ook wel eens meeloopdagen en daar maakte het alsnog niet zoveel uit. Verschilt misschien wel per opleiding, maar je kan het altijd eens vragen per mail toch?


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Open dagen zijn als alternatief hierop wel voor iedereen toch?

    Bij mijn opleiding hadden we ook wel eens meeloopdagen en daar maakte het alsnog niet zoveel uit. Verschilt misschien wel per opleiding, maar je kan het altijd eens vragen per mail toch?


    True, maar ik vind een open dag vaak niet enorm veel zeggen. Ik wil graag weten wat de opleiding die ik voor ogen heb precies inhoudt. Maar ik zou inderdaad wel eens kunnen mailen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    True, maar ik vind een open dag vaak niet enorm veel zeggen. Ik wil graag weten wat de opleiding die ik voor ogen heb precies inhoudt. Maar ik zou inderdaad wel eens kunnen mailen c:


    Dat is waar. Het is altijd wel een net iets te mooi verhaal bij open dagen. Al zijn er wel uitzonderingen waarbij ze gewoon wat mini colleges geven


    Sarah = ongewoon sexy

    Best sneu om te horen dat ik met mijn 9.8 het hoogste cijfer ooit voor Engels heb gehaald bij die man. Hij heeft nog nooit een 10 uit mogen delen dus ik ga er voor zorgen voor hem. Ik vind 't sneu, want hij is een goede docent.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dat is waar. Het is altijd wel een net iets te mooi verhaal bij open dagen. Al zijn er wel uitzonderingen waarbij ze gewoon wat mini colleges geven


    Precies! En daar heb ik gewoon geen trek in. Mag ik me straks suf werken om een half afgemaakte opleiding terug te betalen, omdat ze de opleiding door mn strot heen hebben geduwd zodat zij hun geld hebben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."