• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 19:58 ]


    i put the fun in funeral

    Antiheld schreef:
    Mod-mededeling: Reactie verwijderd.


    Wtf is jouw probleem?

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2016 - 8:14 ]


    26 - 02 - '16

    Makkelijk he mensen zwart maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik mag nog steeds niet naar huis godver.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mods. Het is bijzonder naïef om te denken dat iemand na zo'n gedrag vrolijk door kan gaan

    Dus verwijder wat je wil, ik heb een hekel aan mensen die aardige mensen hier manipuleren met voorkennis. En ik zal er toch elke keer wel wat over zeggen


    Sarah = ongewoon sexy

    Go to hell you motherfucker. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me zo ziek, maar het is pas het tweede uur.. Hoe ga ik dit overleven?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Soms is het lastig om niets te zeggen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja goddamnit, geef dan ook geen SO op als je weet dat veel kinderen de dag ervoor stage hebben.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Modded Minecraft is gewoon geniaal.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 10:52 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Helemaal klaar met deze klote school en mijn mentor. Deze mensen kunnen helemaal niks goed regelen. Ze leggen nooit iets uit en vinden het vreemd dat ik mijn vakken niet behaald. Ik ben er serieus helemaal klaar mee en moet mezelf inhouden om deze klas niet gewoon uit te stormen en nooit meer terug te komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Life lesson: kip curry salade is totaal iets anders dan kip kerrie salade en we gaan kip curry salade nooit meer aanraken iehl


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb nog nooit zo veel gehuild tijdens het schrijven van een brief.

    Sinds wanneer worden dit soort reacties verwijderd, terwijl er veel ergere dingen op het forum gezegd worden die gewoon blijven staan?


    // 'Je hebt geen les van me, dus ik teken niet.'
    Eh, wat.. waarom zit ik hier dan? Ik heb hier les volgens mijn rooster en u ook. En ik heb nog minstens een half uur les van u...

    Defensie is meer dan mensen neerschieten, maar dt weet je waarschijnlijk niet omdat je nou niet bepaald slim bent. En dat zeg ik echt niet vaak over mensen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het zou fijn zijn als ik een bericht kreeg, dan weet ik wat er van me verwacht wordt e.d. Ik voel me ook echt heel speciaal voor je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.