• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 19:58 ]


    i put the fun in funeral

    Vind je een liedje leuk en ga je het opzoeken. Blijkt het One Erection te zijn.

    Ik ben er een beetje klaar mee dat elke man of zelfs jongen die alleen maar naar een meisje kijkt al een pedo wordt genoemd. Pedofielen voelen zich trouwens alleen seksueel aangetrokken naar kinderen van ongeveer 0 tot en met 12. Dus ze zijn niet gericht op je borsten, schat!!! En de mannen die dat wel zijn, zijn tenminste geen pedofielen!!!!!
    En ik ben ook klaar met het woord seksistisch dat altijd gebruikt wordt voor mensen die te veel aan seks denken. Seksisme betekent discriminatie op grond van geslacht. Leer eenss watttt'x lov <3

    Ok rant's over.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dierden schreef:
    Ik ben er een beetje klaar mee dat elke man of zelfs jongen die alleen maar naar een meisje kijkt al een pedo wordt genoemd. Pedofielen voelen zich trouwens alleen seksueel aangetrokken naar kinderen van ongeveer 0 tot en met 12. Dus ze zijn niet gericht op je borsten, schat!!! En de mannen die dat wel zijn, zijn tenminste geen pedofielen!!!!!
    En ik ben ook klaar met het woord seksistisch dat altijd gebruikt wordt voor mensen die te veel aan seks denken. Seksisme betekent discriminatie op grond van geslacht. Leer eenss watttt'x lov <3

    Ok rant's over.


    Pff de efebofielen dat het zijn die mannen


    Sarah = ongewoon sexy

    Skadi schreef:
    Vind je een liedje leuk en ga je het opzoeken. Blijkt het One Erection te zijn.

    WOAH dus dat betekent dat je er volstrekt niet naar kan luisteren! Want het zijn toch 4 gays! In een trashy boyband! Where do five gay guys walk? In one direction! HAHA!!! De jeugd van tegenwoordig moet meer naar The Beatles luisteren want die zijn nog het enige wat niet slecht is in de muziekindustrie!!!

    Sorry ik ben vandaag echt niet te genieten en very salty. Welk liedje was het though?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik hou echt te veel van deze gasten :')

    Tijd voor Shadowhunters. Ook al vind ik het nog steeds niet echt een goede serie lol.

    KyloRen schreef:
    Tijd voor Shadowhunters. Ook al vind ik het nog steeds niet echt een goede serie lol.

    Malec tho...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Genoeg Teen wolf voor vandaag, op naar bed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    Genoeg Teen wolf voor vandaag, op naar bed!

    Weltrusten <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Morgen mijn laptop terug BAM, dit was de ergste serieloze week ooit.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    Morgen mijn laptop terug BAM, dit was de ergste serieloze week ooit.

    Ik heb respect dat je nog leeft... ik had het echt niet volgehouden...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Ik heb respect dat je nog leeft... ik had het echt niet volgehouden...

    Mijn ziel is half weggerot : (
    Het is maar goed dat we mijn begrafenis aan het plannen waren...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    Morgen mijn laptop terug BAM, dit was de ergste serieloze week ooit.


    Ik kijk echt nooit series x)
    Het enige waar ik mijn laptop voor zou missen is gamen en de mogelijkheid tot het bewerken van mijn foto's.


    26 - 02 - '16

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Mijn ziel is half weggerot : (
    Het is maar goed dat we mijn begrafenis aan het plannen waren...

    Was een goed idee van me he? hahahahaMaar morgen kom je weer 100% tot leven, hoop ik..!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Whatever, ik ga hier niet eens op reageren.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 22:21 ]