• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 19:58 ]


    i put the fun in funeral

    ProngsPotter schreef:
    IK BEN DE ENIGE DIE HAAR BINAS NIET HEEFT GEBRUIKT VOOR DE TOETS
    Help ...

    Of, niet de enige, vier anderen ook niet, maar dat zijn nou ook weer niet mensen die echt blinken van slimheid...


    Misschien ben je zo slim dat je je binas niet nodig hebt. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Misschien ben je zo slim dat je je binas niet nodig hebt. ;)


    Dat hoop ik dan maar ja!
    Ja nou, er was één minivraagje waarbij het gekund zou hebben, maar die ging over een bron. Ik heb daar één keer naar gekeken en daarna wist ik hem. Daarvoor pak je je binas toch niet?

    En ik móet er een voldoende voor hebben AARhG


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het heeft anderhalve maand mogen duren, maar eindelijk is hier dan weer, de full blown depressie terugval. hiep hiep hoera, tijd om weer manisch slecht te eten en je terug te trekken uit iedere sociale aangelegenheid en absurd slechte cijfers te halen en dat iedereen als een stel afschuwelijke honden achter je aan blijft plakken omdat ze je willen helpen maar dat je een hekel hebt aan hen allemaal en ze allemaal af zou schieten maar eigenlijk weet dat als je een pistool in je handen had er nul twijfel over zou zijn dat je jezelf eerst van kant zou maken

    whoe geweldig ja dit gevoel heb ik echt gemist. not.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Het heeft anderhalve maand mogen duren, maar eindelijk is hier dan weer, de full blown depressie terugval. hiep hiep hoera, tijd om weer manisch slecht te eten en je terug te trekken uit iedere sociale aangelegenheid en absurd slechte cijfers te halen en dat iedereen als een stel afschuwelijke honden achter je aan blijft plakken omdat ze je willen helpen maar dat je een hekel hebt aan hen allemaal en ze allemaal af zou schieten maar eigenlijk weet dat als je een pistool in je handen had er nul twijfel over zou zijn dat je jezelf eerst van kant zou maken

    whoe geweldig ja dit gevoel heb ik echt gemist. not.



    aaaaah snoezebol heel veel kusjes en liefs en knuffels


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I still can't believe dat we gisteren echt iets van acht uur met zijn tweetjes gechilld hebben (bloos)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ouders moeten eens realiseren dat "ok" soms best bot kan overkomen

    Wiarda schreef:
    Het heeft anderhalve maand mogen duren, maar eindelijk is hier dan weer, de full blown depressie terugval. hiep hiep hoera, tijd om weer manisch slecht te eten en je terug te trekken uit iedere sociale aangelegenheid en absurd slechte cijfers te halen en dat iedereen als een stel afschuwelijke honden achter je aan blijft plakken omdat ze je willen helpen maar dat je een hekel hebt aan hen allemaal en ze allemaal af zou schieten maar eigenlijk weet dat als je een pistool in je handen had er nul twijfel over zou zijn dat je jezelf eerst van kant zou maken

    whoe geweldig ja dit gevoel heb ik echt gemist. not.


    Ahh nee, Jip. D: Dat klinkt vreselijk, maar je bent een hartstikke sterk persoon en komt er ook deze keer weer doorheen. Heel veel knuffels. (heart2)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat moment dat je in de aula zit met wat mensen en er iemand bij komt staan die je gewoon echt niet uit kunt staan. Aaargh. Soms wil je gewoon een baksteen in iemands smoel gooien. Seriously. Helaas kun je niets anders doen dan casual weglopen, want anders heb jij het weer gedaan, natuurlijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Heerlijk als je er achter komt dat de laatste uit je oude vriendengroep waarvan je nog dacht dat ze je mocht keihard over je zit te roddelen en negatieve dingen over je verspreid. Dit kan ik echt zó niet gebruiken, ik ben klaar met deze kut school en deze neppe vrienden.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 15:12 ]

    Wiarda schreef:
    Het heeft anderhalve maand mogen duren, maar eindelijk is hier dan weer, de full blown depressie terugval. hiep hiep hoera, tijd om weer manisch slecht te eten en je terug te trekken uit iedere sociale aangelegenheid en absurd slechte cijfers te halen en dat iedereen als een stel afschuwelijke honden achter je aan blijft plakken omdat ze je willen helpen maar dat je een hekel hebt aan hen allemaal en ze allemaal af zou schieten maar eigenlijk weet dat als je een pistool in je handen had er nul twijfel over zou zijn dat je jezelf eerst van kant zou maken

    whoe geweldig ja dit gevoel heb ik echt gemist. not.



    Veel knuffels voor jou.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Trees schreef:
    Heerlijk als je er achter komt dat de laatste uit je oude vriendengroep waarvan je nog dacht dat ze je mocht keihard over je zit te roddelen en negatieve dingen over je verspreid. Dit kan ik echt zó niet gebruiken, ik ben klaar met deze kut school en deze neppe vrienden.

    This is my moment! *hug* You deserve better, please believe me. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    This is my moment! *hug* You deserve better, please believe me. <3


    Haha idiot :') Ik zal het maar van je aannemen dan hmmm?


    // Omg ik wil echt zo graag meer alternative clothes en mijn haar kleuren maar ik ben bang van wat mensen gaan zeggen :c Ik ben echt een poepluis, waarom durf ik niet eens te doen wat ik echt leuk vind :') Ik denk wel echt dat ik eens semipermanente haarverf ga kopen... maar welke kleur oh jee

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 15:26 ]

    Lepeleitjes *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    bij sommige mensen denk ik echt dat ze geen hersenen hebben maar een bordje dat zegt: bovenkamer te huur


    Heaven is a place that we all have

    Auw... Mijn nagel.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt