• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 19:58 ]


    i put the fun in funeral

    I wanna go home.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ja pap, als er geen wifi is, hoe kan het dan dat ik internet heb op mijn laptop. Nou? HAHA! IN YOUR FACE!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Het heeft anderhalve maand mogen duren, maar eindelijk is hier dan weer, de full blown depressie terugval. hiep hiep hoera, tijd om weer manisch slecht te eten en je terug te trekken uit iedere sociale aangelegenheid en absurd slechte cijfers te halen en dat iedereen als een stel afschuwelijke honden achter je aan blijft plakken omdat ze je willen helpen maar dat je een hekel hebt aan hen allemaal en ze allemaal af zou schieten maar eigenlijk weet dat als je een pistool in je handen had er nul twijfel over zou zijn dat je jezelf eerst van kant zou maken

    whoe geweldig ja dit gevoel heb ik echt gemist. not.



    Arm Jipje van mij :c
    Wil je een complementaire kapsalon van me?


    Sarah = ongewoon sexy

    I wish I could die instantly.


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    I wish I could die instantly.

    I won't let that happen.

    Oncilla schreef:
    (...)

    Ugh. Het is gewoon zoveel tegelijkertijd ):

    I know the feeling :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oncilla schreef:
    I wish I could die instantly.


    Constantinople > Achievement

    Wiarda schreef:
    Het heeft anderhalve maand mogen duren, maar eindelijk is hier dan weer, de full blown depressie terugval. hiep hiep hoera, tijd om weer manisch slecht te eten en je terug te trekken uit iedere sociale aangelegenheid en absurd slechte cijfers te halen en dat iedereen als een stel afschuwelijke honden achter je aan blijft plakken omdat ze je willen helpen maar dat je een hekel hebt aan hen allemaal en ze allemaal af zou schieten maar eigenlijk weet dat als je een pistool in je handen had er nul twijfel over zou zijn dat je jezelf eerst van kant zou maken

    whoe geweldig ja dit gevoel heb ik echt gemist. not.


    Beetje mosterd na de maaltijd na mijn appje, maar:

    Zometeen voor het eerst sinds tijden weer (alleen) rijden. Ik vind het best spannend. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK HEB EEN PROFIEL IN ELKAAR GEFLANST SO PROUD


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    IK HEB EEN PROFIEL IN ELKAAR GEFLANST SO PROUD

    Love ittt

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 18:32 ]

    Soms voel ik me wel eenzaam zonder vrienden. Ik zou graag wel eens dingen die me dwars zitten aan anderen willen toe vertrouwen..

    Kuch. Lijkt wel op een bekende. Kuch.


    Sarah = ongewoon sexy

    Achievement schreef:
    (...)
    Love ittt


    omg thank you booo


    Heaven is a place that we all have