• . schreef:



    H E T • I D E E
    Het begon allemaal toen bepaalde mensen -ahum, ahum- foto's en verhalen over hun eten begonnen te spammen in het welbekende Lucht je Hart topic. Toen werd er een nieuw topic gestart. Het werd gedoopt; als het Lucht je Eten topic. En nu wordt het gebruikt om je honger te stillen -of vermeerderen- en je lievelingssnacks uit te wisselen.
         
    Vrienden van het LJE-topic zijn iedereen's vriend. Wij zijn de liefste, meest vrijgevende en vredige mensen, als je ons eten niet aanraakt. Het enigste motto in dit topic is; Wij hebben het hart op de juiste plek, namelijk de tong.


    D E • L I J S T

    Trikova • Shania
    FrenchFries • Famke
    KyloRen • Laura
    Sandberg • Margot
    Antiheld • Thomas
    Pontmercy • Lisanne
    Ledecky • Melissa
    Oncilla • Erieka
    Xenon • Sanne
    Wanheda • Kelly
    Value • Qing
    Salam • Leah
    Amica • Alina
    Little • Ad
    Dierden • Eva


    WIL JE OP DE LIJST?

    — Geef ons je username en/of je echte naam;
    — en Tadaa!
         
    ENKELE REGELS!

    — De officiële smiley van dit topic is deze; :Y).
    — Hij heeft een vork vast, kan je wel zien.
    — Niemand is aansprekelijk voor honger en/of vreetbuien.
    — Niet iedereen houdt van hetzelfde. Respecteer dat.






    Enjoy your stay and your food!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 21:12 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Trikova schreef:
    (...)
    Deze dingetjes zijn mijn leven. :O hahaha
    Maar snoep is alijd goed!

    SNOEP IS LIFE


    <3

    Amica schreef:
    (...)
    Hahahaha dat zou echt geweldig zijn. Eigenlijk vraag ik me ook echt af hoe die proeven :3

    Textuur van Jellybeans, hard van buiten maar van binnen soort vaag, maar lekker jelly achtig iets.
    alleen 1000x zoeter dan jellybeans :p


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Textuur van Jellybeans, hard van buiten maar van binnen soort vaag, maar lekker jelly achtig iets.
    alleen 1000x zoeter dan jellybeans :p

    Verkopen ze die ergens in België? Ik ben ze namelijk nog nooit tegengekomen :c


    <3

    Amica schreef:
    (...)
    Verkopen ze die ergens in België? Ik ben ze namelijk nog nooit tegengekomen :c

    Je kan ze bij ons in het kruidvat halen, in zo'n zak waar je zelf snoep in kan doen, of ze heten Dragibus, van Haribo. In nederland kan je dat in bijna elke winkel kopen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Amica schreef:
    (...)
    Verkopen ze die ergens in België? Ik ben ze namelijk nog nooit tegengekomen :c


    In België verkopen ze die like overal, haha. Not even kidding, er is een winkel bij mijn school en die verkoopt ze en ik haal ze en oh zo good.


    Heaven is a place that we all have

    Ik bedoel eigenlijk die onderste, want die heb ik echt nog nooit gezien. Die in 2 kleuren :3


    <3

    Amica schreef:
    Ik bedoel eigenlijk die onderste, want die heb ik echt nog nooit gezien. Die in 2 kleuren :3

    Oooh ja, ik heb die ook nog niet in nederland gezien, maar ik zal roepen wanneer ik ze gevonden heb!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Amica schreef:
    Ik bedoel eigenlijk die onderste, want die heb ik echt nog nooit gezien. Die in 2 kleuren :3


    Ja, die vind je ook veel haha. Zo lekker vind ik ze nu ook weer niet.


    Heaven is a place that we all have

    Weeetje wat heaven is, tosti met sambal

    Appeltaart <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga zo lekker chips eten, want ik heb drie zware dagen gehad en ik heb het verdient! Zo.


    26 - 02 - '16

    bump want iedereen verdient eten


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    bump want iedereen verdient eten

    Ik had zonet paaseitjes op.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ga vanavond een zevengangendiner verorberen. Iedereen uit mijn commissie maakt een gang en it's gonna be great


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik moet gaan eten maar er is niets lekkers en ugh.


    <3