• Hi (:

    Ter ere van de publicatie van mijn eerste boek geef ik op zaterdag 9 april een Trolls & Pirates themafeestje.
    Nu hoop ik dat er hier nog creatievelingen zijn die ideeën hebben om de boel wat op te fleuren of voor hapjes in deze sfeer.

    Daarnaast zijn jullie ook van harte welkom, want het lijkt me ontzettend tof als jullie erbij zijn. Quizlet is toch een beetje mijn tweede familie. c;
    Ik heb alleen wel graag dat jullie dat doorgeven i.v.m. de inkopen. Dat kun je gewoon hier doen.
    Het is mogelijk om te blijven slapen (maar wel in een mooie omgebouwde schuur (met een heater). Dan houden we gewoon nog een gezellige afterparty.



    Mocht je misschien of zeker willen komen dan maak ik er een mooi lijstje van en mocht je me blij kunnen maken met goeie tips dan hoor ik die ook graag c;

    Zeker
    Invincibility || Melissa (+ vriendin)
    Kelmeckis || Kim
    tubbietoost || Irma
    Lily_Evans || Anna
    JamesPotter[q] || Femke
    [q]ProngsPotter
    || Froukje

    Misschien
    Oncilla || Erieka
    Organa || Megan
    CARAS || Femke
    Scandal || Erica

    Je kunt je ook hier aanmelden. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 21:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    (...)
    Haha dat is ook wel cool, met een rood kruis voor de schat :')
    Gosh ik wist dat ik eerder tijd had gehad haha.


    Ik kan het op klein formaat meenemen, maar das niet heel indrukwekkend :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik denk dat ik met zo'n vijftig cupcakes al wel aardig lang zoet ben (ik heb er een keer 80 gemaakt though :') ), dus meer maken gaat mij denk ik niet lukken.

    Edit: Je hebt dan wel je persoonlijke Tinkerbell met fancy voedsel though, dat is al aardig wat versiering :Y)

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 21:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    Ik denk dat ik met zo'n vijftig cupcakes al wel aardig lang zoet ben (ik heb er een keer 80 gemaakt though :') ), dus meer maken gaat mij denk ik niet lukken.

    Nee ben je gek zeg. Dat is echt meer dan genoeg ;o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dumbledory schreef:
    Ik denk dat ik met zo'n vijftig cupcakes al wel aardig lang zoet ben (ik heb er een keer 80 gemaakt though :') ), dus meer maken gaat mij denk ik niet lukken.

    Edit: Je hebt dan wel je persoonlijke Tinkerbell met fancy voedsel though, dat is al aardig wat versiering :Y)

    Hahahah misschien zijn alle kostuums al genoeg versiering. Al ben ik erg benieuwd hoeveel mensen er werkelijk verkleed gaan komen x'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    (...)
    Hahahah misschien zijn alle kostuums al genoeg versiering. Al ben ik erg benieuwd hoeveel mensen er werkelijk verkleed gaan komen x'D


    Haha, gewoon zeggen dat het een must is om mijn cupcakes te mogen proeven :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Piranha schreef:
    (...)
    Hahahah misschien zijn alle kostuums al genoeg versiering. Al ben ik erg benieuwd hoeveel mensen er werkelijk verkleed gaan komen x'D


    Mwhoehahahah ik ga het proberen. Ik heb nog wel struggles met wat ik dan ga dragen, aangezien wat ik had een beeetje koud is. Dus ik ga nog even kijken. Maar haar en elfenoren zijn heen makkelijk, dus dat komt sowieso. (Heel professioneel, met plakband elfenoren maken. Yas :Y) ik was een raar kind)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dumbledory schreef:
    Ik denk dat ik met zo'n vijftig cupcakes al wel aardig lang zoet ben (ik heb er een keer 80 gemaakt though :') ), dus meer maken gaat mij denk ik niet lukken.

    Edit: Je hebt dan wel je persoonlijke Tinkerbell met fancy voedsel though, dat is al aardig wat versiering :Y)


    Hahahaha, zeker! Als het even lukt, nóg een elf, maar dan met een net en eventueel een scahtkaart MHwoehahahahah

    Ohja, Natas, ik kan helemaal op zeker. Vervoer is geregeld, groen licht van ouders, ik kan *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Aaah wat super Froukje! Ik had een enorme dip een paar uur geleden maar die is dankzij jullie weer helemaal weg! <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    Aaah wat super Froukje! Ik had een enorme dip een paar uur geleden maar die is dankzij jullie weer helemaal weg! <3


    Awhh, Graag gedaan joh!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Piranha schreef:
    Aaah wat super Froukje! Ik had een enorme dip een paar uur geleden maar die is dankzij jullie weer helemaal weg! <3


    Oh ik heb wel één eis though. Ik vind echt dat je Captain Hook van Ch!pz moet draaien (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Hahaha oké gaat geregeld worden :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg dit is leukkk! Het net maken *O* Wiieew


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ging kijken of ik mijn Tinkerbell jurkje nog aankon zonder op een immense blubber te lijken, het viel gelukkig mee (banana)

    Eigenlijk, hè Natas, eigenlijk moet je van die houten tonnen hebben als tafels, maar ik heb echt geen flauw benul waar je die (gratis) zou kunnen scoren... Je kan wel nog opzoek gaan naar een mooie kist en daar al alles wat een beetje mooi en shiney eruit ziet, ook al is het heel nep, in en omheen pleuren.


    Happy Birthday my Potter!

    Het net, wat zou je willen? Breed en kort, of lang en smal?Met deze techniek is alles mogelijk en het gaat heel makkelijk en snel, dus dat komt helemaal goed ^^

    Oh, en nu niet zeggen: Maakt niet uit, wat jij wil, ik wil alles, dus dat gaat niet, Jij mag kiezen ^^ (moet, dus eigenlijk :P)

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 21:54 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Haha dat is zo vet. Tonnen zal niet meer gaan lukken, maar als Leviathan wordt uitgegeven dan heb ik reden voor een pirate party 2.0 ^^


    Every villain is a hero in his own mind.