• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 18:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh gosh, how I love those screams (and this song in General) <3
    Ik denk dat dit nou echt één van mijn favoriete liedjes is ;3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oorlog hebben met Google Chrome is echt fucked up, het is nu alsof er twee kleine kinderen aan het mopperen zijn tegen elkaar. T_T


    I'm your little ray of pitch black.

    10.000 mark gehaald FEESTJE


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha, dat zal je leren te stelen. Jij bent mooi van school gestuurd. Ik hoop dat je al 18 bent en je de komende 5 jaar van een strafblad kan genieten.

    Ughhhhh ik word soms zo moe van mijn eigen koppigheid.

    Uhm... Fijn dit..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zojuist twee keer van de trap af gevallen. Goed bezig Shania, goed bezig! ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Soms krijg ik de neiging om afkortingen die weinig mensen kennen hier te gebruiken, ze rond te strooien en te zien of iemand de signalen opvangt, want dat betekend dat ik tenminste niet de enige ben in dit schuitje.

    Lol, waarom zou je het geslacht van je kind niet mogen kiezen? Dat ga ik later ook doen. Ik wil eerst een meisje, dus ik laat een meisje terug plaatsen na de bevruchting. En als er geen meisje tussen zit laat ik de labmensen net zo lang doorgaan tot er een meisje bij zit. Designer babies for the win.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 15:33 ]

    Het is al weer even geleden, maar ik verbaas me echt over de idiote acties zoals cut4zayn en cut4justin. Wtf is wrong with those kids

    somebody please kill me.
    Please, I don't want to be here anymore.

    Trees schreef:
    Het is al weer even geleden, maar ik verbaas me echt over de idiote acties zoals cut4zayn en cut4justin. Wtf is wrong with those kids


    Echt hoor. Ik zal er mijn meningen maar niet over vertellen, want dan krijg ik allemaal haters ha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Echt hoor. Ik zal er mijn meningen maar niet over vertellen, want dan krijg ik allemaal haters ha.


    Welke kant we ook kiezen, we krijgen sowieso wel haters :')
    Wel, mijn mening is in ieder geval dat ze gestoord zijn. Ik begrijp am heel goed, maar dit soort dingen is 1) aandachttrekkerij, 2) nutteloos, 3) - insert all stuff that's wrong about it - en ga zo maar door. Alsof Bieber echt gaat stoppen met wiet roken als hij een paar krasjes op tienerarmpjes ziet, urgh

    Trees schreef:
    (...)

    Welke kant we ook kiezen, we krijgen sowieso wel haters :')
    Wel, mijn mening is in ieder geval dat ze gestoord zijn. Ik begrijp am heel goed, maar dit soort dingen is 1) aandachttrekkerij, 2) nutteloos, 3) - insert all stuff that's wrong about it - en ga zo maar door. Alsof Bieber echt gaat stoppen met wiet roken als hij een paar krasjes op tienerarmpjes ziet, urgh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt