• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 21:41 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Waarom zijn jullie onzeker dan?

    Mijn probleem is een beetje dat ik een romantische verhaallijn aan het schrijven ben wat een belangrijk deel van mijn verhaal is, maar ik eigenlijk helemaal geen romantiek kan schrijven.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Mijn probleem is een beetje dat ik een romantische verhaallijn aan het schrijven ben wat een belangrijk deel van mijn verhaal is, maar ik eigenlijk helemaal geen romantiek kan schrijven.


    Haha de mijne ook. Ik schrijf liever moorden. Had dat gewoon moeten doen. Een serialkiller verhaal.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    (...)

    Haha de mijne ook. Ik schrijf liever moorden. Had dat gewoon moeten doen. Een serialkiller verhaal.


    Me too! Personages uitmoorden is veel leuker, haha.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mijn eerste 20.000 woorden zijn geschreven!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oeh, knap!
    Ik heb niet zoveel zin om aan Stroomafwaarts te schrijven op het moment, ben een beetje afgeleid door andere ideeën. Ik hoop dat ik het nog ga redden voor eind November, maar ja, we zien het wel. Ik ga me in elk geval niet uitschrijven ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Ik ben zo blij dat ik in januari heel veel geschreven heb. Daardoor heb ik al bijna 3 maand elk weekend een hoofdstuk kunnen activeren zonder te schrijven. :'D
    Gelukkig vandaag wel weer wat bijgeschreven. Anders ben ik wel een keer door de voorraad heen haha.

    Hoe gaat het bij iedereen? (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Deze maand heb ik niet zoveel inspiratie, dus ik ben blij dat ik vorige maand veel heb geschreven :')
    Al heb ik ondertussen wel een nieuw personage geïntroduceerd, die ik nu al veel te leuk vind, hehe.


    Stenenlikker

    Aaah leuke personages zijn altijd leuk. Goed bezig *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh, mijn motivatie en inspiratie zijn compleet verdwenen, dus ik schrijf op pure wilskracht. En dat werkt ook, denk ik.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Ugh, mijn motivatie en inspiratie zijn compleet verdwenen, dus ik schrijf op pure wilskracht. En dat werkt ook, denk ik.


    Wow, hell to the no. Tijd voor motivatie-liedjes-therapie voor jou. 'Cause you can do it! You're gonna finish that story and it's gonna be epic. And then everyone will read it before voting and love it and you're gonna kick ass 'cause you're awesome!








    Happy Birthday my Potter!

    En nog wat meer voor de mensen die behoefte hebben.







    Happy Birthday my Potter!

    En voor de mensen die dan nog steeds niet genoeg motivatie hebben:








    Jullie kunnen het allemaal. Ik geloof in jullie *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Geen idee of ik het nog red, ben net deze maand gestart :P

    Beetje gemengde gevoelens, mijn verhaal heeft te maken met mijn studie en ik haal veel inspiratie uit de stof die ik voorgeschoteld krijg, maar tegelijkertijd heb ik door mijn studie weinig tijd (huil)

    Gelukkig is het bijna vakantie, dan kan ik ertegenaan :)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.