• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 21:41 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Druk aan het schrijven hier :3. Ik ben eindelijk goed opweg. Sommige dagen nauwelijks geschreven, sommige dagen bijna 2k. Voor mijn doen is dat HEEL veel


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    In plaats van schrijven ben ik een wishlist van maskers aan het maken. Ik wil er al zo veel al heel lang, dat ik het eens op een rijtje zet. (En wel op Q)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Doen jullie trouwens af en toe aan WWs? ^^ Ik zit namelijk met een ideetje om mensen te motiveren. :d


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Doen jullie trouwens af en toe aan WWs? ^^ Ik zit namelijk met een ideetje om mensen te motiveren. :d


    We doen vooral in het wordwar topic aan wordwars. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hmm, dan zal ik nog eens doordenken. Misschien dat jullie nog leuke ideeën hebben? Ik heb een aantal credits gewonnen en ik wil wel een paar spotlights weggeven. ^^


    What would Emma do?

    Wordwars is niks voor mij, aangezien ik - van zodra ik ergens wat tijd heb - ook nog eens de traagste schrijfster ever ben :'D
    Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er echt wel iets aan hebben ^_^
    En als het meezit en de kids het me gunnen, kan ik seffes nog een uurtje schrijven als zij slapen en vriendlief z'n series kijkt :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik was hem al kwijt haha. Mt


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hebben jullie ook dat je tijdens het schrijven iets bedenkt waar je misschien rekening mee zou moeten houden en dan denkt: 'nee, laat maar, dan maak ik het mezelf alleen maar moeilijker. Laat ik er gewoon van uitgaan dat dat niet zo gauw zal gebeuren.' ?


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Hebben jullie ook dat je tijdens het schrijven iets bedenkt waar je misschien rekening mee zou moeten houden en dan denkt: 'nee, laat maar, dan maak ik het mezelf alleen maar moeilijker. Laat ik er gewoon van uitgaan dat dat niet zo gauw zal gebeuren.' ?

    Haha, dat heb ik constant :')

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 21:36 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    (...)
    Haha, dat heb ik constant :')


    Ah, pfieuw. Want als ik voor elk probleem een oplossing ga verzinnen, dan zijn ze na 40k nog steeds niet weg x'D
    Jeetje, de wereld veroveren brengt een heeeeeeeeeele hoop denkwerk met zich mee, hahahahaha.


    Stenenlikker

    Ik denk dat ik maar even een waarschuwing boven het hoofdstuk dat ik net geschreven heb, moet zetten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik denk dat ik maar even een waarschuwing boven het hoofdstuk dat ik net geschreven heb, moet zetten.


    Oeioei, wat heb je gedaan :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Oeioei, wat heb je gedaan :'D


    Een ziekte en medische procedure beschreven. Niet heel uitgebreid, maar toch wel op een manier dat ik dacht: oei, ik word hier een beetje misselijk van.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Een ziekte en medische procedure beschreven. Niet heel uitgebreid, maar toch wel op een manier dat ik dacht: oei, ik word hier een beetje misselijk van.

    Hahahahaha :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ohoh, nu pas bedenk ik me dat het systeem dat mijn personages willen gaan instellen, wel erg op het communisme kan gaan lijken, lol. Al vind ik het wel een interessant idee, hehe.

    Wel heb ik ondertussen de 12k gepasseerd ^^


    Stenenlikker