• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 21:41 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Ewijn schreef:
    Ohoh, nu pas bedenk ik me dat het systeem dat mijn personages willen gaan instellen, wel erg op het communisme kan gaan lijken, lol. Al vind ik het wel een interessant idee, hehe.

    Wel heb ik ondertussen de 12k gepasseerd ^^


    Wacht, Ewijn wil communisme in gaan stellen? Dat is interessant...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb eindelijk terug tijd/inspiratie voor mijn SOTY. Ik had voordien alles per hoofdstuk al mooi gepland, maar ik kon het niet werkelijk uitschrijven. Blij dat ik over die writersblock heen ben^^

    Hoe gaat het bij jullie?


    The soul needs autumn.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Wacht, Ewijn wil communisme in gaan stellen? Dat is interessant...

    Vergeet niet dat we ook nog Afanas hebben :'P


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)
    Vergeet niet dat we ook nog Afanas hebben :'P


    True. Brb, ik ga me bij hen aansluiten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Een halve maand niet geschreven. Maar nu eindelijk weer bezig. Werd tijd.

    Hier heeft het zeker 3 weken stil gestaan met schrijven - en alles wat met Q te maken heeft eigenlijk, los van de paar weken daarvoor dat ik niks geschreven kreeg :'D
    Hier was het eerst de drukte waardoor ik niet aan schrijven toe kwam... en de laatste 3 weken komt het door de griepepidemie die ons continue blijft lastigvallen. Om de haverklap is er hier wel iemand ziek, wat maakt dat ik het nog zoveel drukker heb.

    Maar goed, ik heb dus amper woorden in februari geschreven en maart heb ik helemaal niks geschreven. Ik ben dus echt goed bezig *ahum* :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb deze hele maand ook nog niets geschreven. Lig ook al een tijdje stil. Gelukkig begint NaNoWriMo weer en ga ik mijn achterstand ook inhalen! (Hopelijk)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sinds ik 38 uur per week werk en als supervisor heb ik het zo druk :(


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Het lukt me echt niet meer, ik loop zo ontzettend vast en alles lukt niet.. Ik heb dit verhaal al jaren in mijn hoofd en al jaren wil ik er wat mee doen en ik had alle personages al super lang klaar, maar de verhaallijn klopt gewoon niet..

    Ik ben er nog niet klaar voor. Ik ga denk ik mijn verhaal terugtrekken uit de wedstrijd.. En ik weet niet of ik nog mee ga doen met een ander verhaal.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Nieuwe templates gemaakt voor al mijn stories. Leuk, maar ik moet eigenlijk aan die stories schrijven, vooral aan SOTY.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het is officieel, ik ben uitgeschreven..


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hoe gaat het hier met iedereen?

    Lekker bezig, ik kijk allen iets te veel uit naar een verder deel van mijn verhaal, haha.


    Stenenlikker

    Ik word ineens heel onzeker over alles, dus niet zo geweldig


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Ik word ineens heel onzeker over alles, dus niet zo geweldig


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!