• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 21:41 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    WingedHussar schreef:
    Ik ben trouwens echt bang dat ik het niet af ga krijgen en dus het einde echt enorm moet gaan inkorten... Want eigenlijk wil ik toch wel heel graag dat mijn verhaal in de eindlijst komt te staan, dus dat wordt nog flink doorschrijven.

    Je hebt nog 3 volle maanden de tijd. You can do it! *O*

    Krolock schreef:
    (...)
    Je hebt nog 3 volle maanden de tijd. You can do it! *O*


    Het probleem is, is dat ik in de afgelopen 7 maanden maar ongeveer de helft van mn plot heb geschreven :')


    Stenenlikker

    Hmm. Om een of andere reden ben ik actiever in schrijven buiten de vakanties om... (Nee ik ben echt geen uitsteller)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    30.000 woorden in word. Ik hoop dat ik de 40.000 ga halen, maar meer dan dat wordt het denk ik niet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Heb m'n verhaal afgerond! *O* 53k

    Krolock schreef:
    Heb m'n verhaal afgerond! *O* 53k


    Gefeliciteerd! *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! *O*

    Dankjeeee
    Ik ben zo blij haha. Ik wil het eigenlijk nu al wel herschrijven, maar ja ik denk dat ik dit verhaal nu eerst maar eens even laat liggen.

    Krolock schreef:
    Heb m'n verhaal afgerond! *O* 53k

    Woehh nice! Ik ben nu op papier aan het schrijven telkens als ik reis, maar ik moet echt flink door gaan schrijven wil ik het verhaal afkrijgen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    (...)
    Woehh nice! Ik ben nu op papier aan het schrijven telkens als ik reis, maar ik moet echt flink door gaan schrijven wil ik het verhaal afkrijgen.

    Thanks! ^^ En heel veel succes!

    Hahahahaha, ik heb inspiratie gekregen toen ik met maar 4 uur slaap een wandeling van twee uur mocht gaan maken.
    Awel, hopen dat ik er weer wat uit ga kunnen krijgen en ik weer op een punt kom waar ik wel wat mee kan.

    En gefeliciteerd Laura!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 20:27 ]


    Stenenlikker

    Hoe gaat het met schrijven, iedereen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    WingedHussar schreef:
    Hahahahaha, ik heb inspiratie gekregen toen ik met maar 4 uur slaap een wandeling van twee uur mocht gaan maken.
    Awel, hopen dat ik er weer wat uit ga kunnen krijgen en ik weer op een punt kom waar ik wel wat mee kan.

    En gefeliciteerd Laura!

    Dankjewel!

    Tatooine schreef:
    Hoe gaat het met schrijven, iedereen?

    Mweh, ik zit een beetje vast.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    (...)
    Mweh, ik zit een beetje vast.


    Waar loop je mee vast? Of meer een writers block-achtig probleem?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    (...)

    Waar loop je mee vast? Of meer een writers block-achtig probleem?

    Meer dat ik gewoon geen tijd heb en als ik dat wel heb zit mijn hoofd te vol met andere dingen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.