• • M Y O P I A •
    Are you our new star?



    Myopia is zowel een bedrijf als een leerschool, waar jonge mensen hun dromen waar kunnen maken terwijl ze leren. Myopia is gelegen in het prachtige Californië, Los Angeles. Myopia is jarengeleden nadat ze dichtbij faillissement zijn gekomen overgestapt van een specifiek talentgebied naar een specifiek soort persoon. De beste in hun vak, de mensen met de meeste potentie. Het maakt niet uit waar deze mensen vandaan komen of wat ze doen in de wereld van kunst en cultuur, als ze bewijzen de beste te zijn, neemt Myopia ze aan. Daarom is het dat op "Myopia, arts and business" zowel zangers als schrijvers, als dansers, als technicie zitten. Pas jij op welke manier dan ook in de wereld van de showbusiness? Dan pas jij bij Myopia.

    Wat mensen niet weten is dat Myopia hard werken is en je bereid moet zijn om alles voor hen te doen. Meisjes die hun haar volledig afknippen, jongens die zes keer per week in de sportschool staan, mensen die doen alsof ze daten. Dat allemaal voor The Fame. Wie zal de beroemdheid en aandacht met een glimlach aannemen en wie zal er breken voor ze het gemaakt hebben?

    "Myopia, if we hire you, we own you."

    Magari, but you can call me Sav.

    Hier mogen relaties, meetings en andere dingen besproken worden :3.


    Kant-en-klare relatie invullijst voor people who are just as lazy as I am.
    Code:
    [b]Elethia Reavyn Orwell |[/b] [b]• Zara Alessa Crawford| [/b] [b]•Gabrielle Ariana Hale |[/b] [b]•Nova-Lynn 'Nova' Deemswood |[/b] [b]•? | Anemoia |[/b] [b]•Maelyn Alexandria Parker|[/b] [b]• | Dumbledore |[/b] Mannen [b]• James Finn Grady |[/b] [b]• Joseph 'Elijah' O'donnel |[/b] [b]•Samuel Rafinha Quirino |[/b] [b]• Nicolas (‘Nick’) Devantes |[/b]  [b]•Aron Lancelot Sherwood |[/b]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 11:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    MonophobiaDream schreef:
    (...)

    Ze kan op zich Daniel tegen komen wanneer hij op weg is naar zijn schrijfles?


    Ja hoor :D


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    MonophobiaDream is Ecdemomania geworden


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    Sorry ik was een tijdje MIA. Ik hoop nog in te kunnen springen :P
    Iemand voor Adira?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Lutalica schreef:
    Sorry ik was een tijdje MIA. Ik hoop nog in te kunnen springen :P
    Iemand voor Adira?

    Ik heb Samuel voor je!
    Sorry trouwens dat ik nog niet heb gereageerd, maar morgen, na mijn laatste examen, zal ik reageren.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Ik heb Samuel voor je!
    Sorry trouwens dat ik nog niet heb gereageerd, maar morgen, na mijn laatste examen, zal ik reageren.


    Succes!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Avalance schreef:
    (...)
    Ik heb Samuel voor je!
    Sorry trouwens dat ik nog niet heb gereageerd, maar morgen, na mijn laatste examen, zal ik reageren.


    Succes met je examen!


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    Ecdemomania schreef:
    (...)

    Succes met je examen!

    Dankje!^^


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Dit is echt compleet random.

    Maar wie heeft hier insta, en vind het goed als ik ga followen? Ik zoek nieuwe mensjes om te liken op insta haha :P

    Mijn insta is Aloeway :3


    https://www.instagram.com/aloeway/


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ga op buitenlandse stage in engeland en ik zal proberen zo actief mogelijk te blijven, maar ik heb geen garantie van internet in de accomodatie waar ik verblijf. Ik zal denk wel bereikbaar zijn op mijn mobiel, maar stel ik schrijf een post heeft het dan niet zo een mooie opmaak als normaal.
    Ik ben daar ook drie maanden lang dus stel er is geen internet voor mijn laptop dan worden het alleen berichten gemaakt vanuit mijn mobiel.
    Ongeacht of ik op mijn laptop kan of niet wil ik wel mee blijven doen : ))


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Waiting for a post :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ItsImpossible schreef:
    Waiting for a post :3


    Heh, same here :')


    take me back to the basics and the simple life

    Gaat rpg nog verder?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ga asap posten


    take me back to the basics and the simple life

    Ik en Caprice waren sws al gequit dus zouden we van het lijstje af mogen? c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Slotje op aanvraag topicstarter, in verband met te weinig reactie. Er is geen toestemming gegeven om deze RPG over te nemen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.