• DE TITANIC

    Dit RPG is helaas vol
    Welkom aanboord van het historische schip, de Titanic.

    Het is woensdag 10 april 1912. De passagiers van de Titanic verzamelen zich in Southampton om hun reis te beginnen. Sommige hebben met geluk een ticket kunnen krijgen voor de boot, andere hebben meteen 1e rang kunnen reserveren..

    De Titanic heeft drie verschillende klassen, de Eerste klasse, Tweede klasse en Derde klasse. De Eerste klasse is de meest luxueuze klasse, met alles erop en eraan. Op deze verdiepingen zijn onder andere een enorme balzaal, prachtige restaurants en een binnen zwembad te vinden. De Tweede klasse is de middellaag, in deze klasse waren de gebruikelijke dingen en een aantal luxueuze dingen, maar die waren niet te vergelijken met de Eerste klasse. De Derde klasse, en daarmee de klasse voor de armere onder hen, bevat alleen de hoognodige dingen en kleine hutten waar zes personen in kunnen slapen. Wel was er, voor alle klassen, een gemeenschappelijk dek.

    Wanneer iemand van een lagere klassen op de verdiepingen van een hogere klasse komt, moet deze vergezeld worden door iemand van deze klasse. Personen uit de hoge klassen mogen zich begeven op de verdiepingen van de lagere klasse, maar dit komt niet veel voor.

    DE ROLLEN
    Meisjes: VOL
    - Eerste klasse - Bylot
    - Tweede klasse - MrsLyon - Mila McAllister - 1.2
    - Derde klasse - Deryth - Cordelia Luxon - 1.2

    Jongens: VOL
    - Eerste klasse - SAWFT - Quigg Jr. Chambers - 1.2
    - Tweede klasse - Dumbledore - Benjamin Jonathan Hunter - 1.1
    - Derde klasse - Sempre - James Reed - 1.2

    DE REGELS
    • Het minimale woorden per post is 200, dit moet goed te doen zijn.
    • Mary-Sue’s en Gary-Sue’s zijn niet toegestaan; niemand is perfect.
    • Ik vind het belangrijk dat je ook kort het innerlijk beschrijft. Alleen karaktereigenschappen vind ik net iets te weinig.
    • Houdt de dames en heren gelijk. Een dubbele rol is toegestaan, maar wel alleen als minimaal een van de rollen een man is.
    • Een reservering blijft max. 48 uur staan. Mocht je een goede reden hebben dan moet je me hier van op de hoogte stellen.
    • Alleen ik (Sempre) maak nieuwe topics.
    • Sluit niemand buiten. Het praattopic gaat op nader te bepabelen datum open, hier mogen relaties in besproken worden maar geen toekomstige liefdes.

    TOPICS

    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:48 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mineee. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Deryth schreef:
    Mineee. ^^


    Faith is everything.

    — MT.


    I'm your little ray of pitch black.

    MT


    someone out there feels better because you exist

    [Eventuele] relaties: Quigg Jr. Chambers.

    Eerste klasse • Madeleine Rosalie Chaudanson
    De verloofde van Quigg Jr. Ondanks dat hij haar zeker een prachtige dame vind en weet dat dit ook wederzijds is (ja, Quigg is een prachtige dame, deal with it) ziet hij haar niet meer dan een goede vriendin, waaraan hij toevallig verloofd is. Maar is dit iets dat hij zeker voelt, of is dit zijn mechanisme waar hij o zo bekend mee is? Quigg heeft interesse in Madeleine, maar of het om de juiste redenen is weet hij zelf ook niet. Is het omdat ze uitgehuwelijkt zijn? Of is er meer?

    Tweede klasse • Mila McAllister
    Hier ligt het er vooral aan hoe Mila en Quigg Jr. elkaar ontmoeten. Misschien dat ze elkaar ontmoeten in de bar of zo en dat er eigenlijk al wel een klik is. Quigg zal waarschijnlijk veel van haar kunnen leren gezien Mila erg ambitieus is en hij een eigen bedrijf heeft terwijl hij hier niet altijd de nodige aandacht aan geeft. Misschien dat hij haar uiteindelijk kan garanderen om haar enkele artikelen te geven met bekendere zakenmannen en beroemdheden wanneer ze in New York aankomen.

    Derde klasse • Cordelia Luxon
    Misschien dat Cordelia eens een fout maakt, of op zijn minst op haar donder krijgt door haar meerdere en dat hij er even tussen breekt. Misschien dat ze door zijn doen drinken over hem heen gooit en haar meerdere dat dus ziet? Dat hij het vervolgens voor haar opneemt, of het nou zijn schuld was of niet? Misschien dat Cordelia hem zo het nachtleven van de eerste klasse leert (zoals Jack doet met Rose? want dat vond ik echt awesome, en bovendien past het bij Cordelia heb ik het idee).

    Tweede klasse • Benjamin Jonathan Hunter
    Ik denk dat het er bij Quigg Jr. en Benjamin vooral aan ligt hoe deze twee elkaar ontmoeten. Dit kan in mijn ogen echt beide kanten op gaan. Of ze mogen elkaar omdat ze het een en ander gemeen hebben, of ze beseffen dat ze dezelfde karaktertrekjes hebben, wat ervoor kan zorgen dat ze elkaar totaal niet mogen. Of heb jij een beter idee? ;D

    Derde klasse • James Reed
    Vreemd genoeg denk ik dat Quigg Jr. James wel een interessant persoon zal vinden. Ik denk wel dat Quigg Jr. op zijn minst een praatje met hem zal maken. Omdat hij niets tegen de normale, werkende mens heeft zal hij zijn rijkdom niet in het ronde strooien en zichzelf daarbij beter voelen. Ik denk dat het inlevingsvermogen van Quigg hierbij goed naar voren zal komen.

    Ik vind het sowieso erg leuke rollen om door te lezen, dus ik ben echt benieuwd hoe dit zal lopen. ;D

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 12:53 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ahhh, ik vind het leuke ideeën. Ik ga zo zelf ook even aan de slag met een relatielijstje!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ga nu ook even aan de slag met een relatielijstje c:


    Faith is everything.

    MrsSmollett > MrsLyon


    Faith is everything.

    Eerste Klasse | Madeleine Rosalie Chaudanson
    Madeleine is typisch een persoon die Mila echt zou kunnen waarderen, één die ze zeker wel tussen haar vriendenkring zou willen hebben. Het enige wat Mila aan haar zou kunnen storen, is het feit dat Madeleine zich altijd aan de regels houdt. Verder zie ik in ieder geval geen problemen tussen de dames.

    Eerste Klasse | Quigg Jr. Chambers
    Waarschijnlijk zal de eerste ontmoeting tussen Quigg Jr. En Mila plaatsvinden in de bar die de eerste en tweede klasse met elkaar delen. Een klik is er vrijwel direct, zij is ambitieus, en hij heeft een eigen bedrijf. Ze zal de man zeker kunnen waarderen, misschien dat hij haar ooit de verdieping van de Eerste Klasse zal laten zien, uit pure nieuwsgierigheid van Mila?

    Tweede Klasse | Benjamin Jonathan Hunter
    Benjamin en Mila zullen elkaar vrij snel tegenkomen, vooral omdat ze beiden uit dezelfde klasse komen en dus op dezelfde verdieping verblijven. Mila zou hem wel kunnen zien als een soort van vriend, juist omdat ze uit dezelfde klasse afkomstig zijn.

    Derde Klasse | Cordelia Luxon
    Mila zou snel onder de indruk zijn van Cordelia’s verschijning, vooral omdat ze het idee heeft dat Cordelia haar eigen leven leeft — iets wat Mila ook zo graag zou willen. Waarschijnlijk zal er wel een vriendschap inzitten tussen beide dames, al heb ik nog geen idee wat voor vriendschap, en hoe die zou ontstaan.

    Derde Klasse | James Reed
    Mila zou zeker gecharmeerd zijn van James, dit zal vooral komen door zijn indrukwekkende verschijning, en het feit dat het echt geen lelijke man is om te zien. Ze zal het meest onder de indruk zijn van zijn ogen, aangezien dit net twee zwarte gaten lijken te zijn. Veel zal ze de man waarschijnlijk niet zien, al ligt dat er ook aan wanneer Mila in het café te vinden zal zijn.

    Dit zijn de relaties zoals ik ze voor Mila in gedachten had, suggesties en aanvullingen zijn welkom (:


    Faith is everything.

    Ik ga zo snel mogelijk met een lijstje aan de slag, maar vind tot nu toe de ideeën al erg leuk!
    Ik wil overigens meteen ook melden dat ik het weekend erg druk heb - morgen opbouw van ons eigen toernooi en zondag het daadwerkelijke toernooi - het kan dus zijn dat ik wat minder actief ben het weekend al probeer ik tussendoor zoveel mogelijk te reageren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het moeilijk om een lijstje te maken. Benjamin wordt namelijk iemand die niet gauw vrienden maakt en zich meer op de achtergrond houdt. Ik denk dat ik dus mijn lijstje nog even ophoud, juist om aan te sluiten bij het karakter van Benjamin.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geen probleem Jennifer, ik maak zaterdagavond pas het speeltopic aan en we gaan toch niet meteen op hoog tempo van start gok ik.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Eventuele relaties voor James

    Eerste klasse • Quigg Jr. Chambers:
    Quigg is alles wat James zou willen zijn en hij zal hem denk ik echt bewonderen. Doordat Quigg een charmante, attente man is, die niet zo uit de hoogte is zoals andere gasten uit de eerste klasse, zal James hem graag aan de bar zien zitten. Ik denk dat de twee tijdens de reis best een goede, interessante vriendschap kunnen opbouwen.

    Eerste klasse • Madeleine Rosalie Chaudanson:
    James zal onder de indruk zijn van deze prachtige vrouw en maar zou niet direct met haar gaan flirten omdat hij zijn band met Quigg te veel waardeerd. Pas indien blijkt dat het tussen hen niet goed zit zal hij laten merken dat hij gecharmeert is van haar, maar zelfs dan zal hij terughoudender zijn dan bij andere vrouwen.

    Tweede klasse • Benjamin Jonathan Hunter:
    Waarschijnlijk zullen James en Benjamin elkaar tegenkomen in het café dat gedeelt wordt door de eerste en tweede klasse en waar James zelf werkt. Maar misschien kunnen we het interessanter maken door hen een voorgeschiedenis te geven? Misschien dat ze elkaar al eerder hebben ontmoet, James met een gokprobleem en Benjamin met zijn drankprobleem. Dat ze best close zijn geworden in die tijd en nu elkaar bij toeval tegen komen? James zal denk ik wel een oogje in het zeil houden betreft Benjamins drankgebruik.

    Tweede klasse • Mila McAllister:
    James zal haar zeker een interigerend persoon vinden en wellicht wel de schouder kunnen zijn waarop ze troost kan vinden. Hij is iemand die snel mensen door heeft en mocht ze ooit in het café komen dan zal hij ook extra zijn best doen om een lach op haar lippen te toveren. James flirt vaak met vrouwelijke gasten, maar dat is meer omdat hij het leuk vindt dan dat hij daadwerkelijk naar meer opzoek is. Bij Mila zal dat wellicht anders kunnen zijn want haar innerlijk zal hem ook erg aantrekken.

    Derde klasse • Cordelia Luxon:
    Cordelia en James zijn collega's (werkt ze ook in het gemeenschappelijk café?) en ik zie James ook zeker wel een band met haar opbouwen. Toch zal hij de reden waarom hij op mee reist niet tegen haar vertellen, hij heeft immers ooit geld gehad en dat zelf vergooid terwijl Cordelia juist verstandig is geweest en hard heeft gewerkt voor haar geld. Hij zal haar denk ik als een goede vriendin zien en vrij beschermend tegenover haar zijn.

    Laat me maar weten wat jullie ervan vinden, dan kan ik het altijd nog aanpassen. (:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 21:54 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    I fully agree on James en Mila ^-^ Ik ga het bij Mila morgen aanpassen en misschien vanavond c:


    Faith is everything.