• DE TITANIC

    Dit RPG is helaas vol
    Welkom aanboord van het historische schip, de Titanic.

    Het is woensdag 10 april 1912. De passagiers van de Titanic verzamelen zich in Southampton om hun reis te beginnen. Sommige hebben met geluk een ticket kunnen krijgen voor de boot, andere hebben meteen 1e rang kunnen reserveren..

    De Titanic heeft drie verschillende klassen, de Eerste klasse, Tweede klasse en Derde klasse. De Eerste klasse is de meest luxueuze klasse, met alles erop en eraan. Op deze verdiepingen zijn onder andere een enorme balzaal, prachtige restaurants en een binnen zwembad te vinden. De Tweede klasse is de middellaag, in deze klasse waren de gebruikelijke dingen en een aantal luxueuze dingen, maar die waren niet te vergelijken met de Eerste klasse. De Derde klasse, en daarmee de klasse voor de armere onder hen, bevat alleen de hoognodige dingen en kleine hutten waar zes personen in kunnen slapen. Wel was er, voor alle klassen, een gemeenschappelijk dek.

    Wanneer iemand van een lagere klassen op de verdiepingen van een hogere klasse komt, moet deze vergezeld worden door iemand van deze klasse. Personen uit de hoge klassen mogen zich begeven op de verdiepingen van de lagere klasse, maar dit komt niet veel voor.

    DE ROLLEN
    Meisjes: VOL
    - Eerste klasse - Bylot
    - Tweede klasse - MrsLyon - Mila McAllister - 1.2
    - Derde klasse - Deryth - Cordelia Luxon - 1.2

    Jongens: VOL
    - Eerste klasse - SAWFT - Quigg Jr. Chambers - 1.2
    - Tweede klasse - Dumbledore - Benjamin Jonathan Hunter - 1.1
    - Derde klasse - Sempre - James Reed - 1.2

    DE REGELS
    • Het minimale woorden per post is 200, dit moet goed te doen zijn.
    • Mary-Sue’s en Gary-Sue’s zijn niet toegestaan; niemand is perfect.
    • Ik vind het belangrijk dat je ook kort het innerlijk beschrijft. Alleen karaktereigenschappen vind ik net iets te weinig.
    • Houdt de dames en heren gelijk. Een dubbele rol is toegestaan, maar wel alleen als minimaal een van de rollen een man is.
    • Een reservering blijft max. 48 uur staan. Mocht je een goede reden hebben dan moet je me hier van op de hoogte stellen.
    • Alleen ik (Sempre) maak nieuwe topics.
    • Sluit niemand buiten. Het praattopic gaat op nader te bepabelen datum open, hier mogen relaties in besproken worden maar geen toekomstige liefdes.

    TOPICS

    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:48 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Deryth schreef:
    Ik weet nu even niet waar ik met Cordelia heen ga. :')

    Van mij is ze welkom bij Quigg en Mila, alleen weet ik niet zo goed hoe je dat zou moeten doen? c:

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 8:51 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Deryth schreef:
    Ik weet nu even niet waar ik met Cordelia heen ga. :')


    Ze mag van mij Benjamin wel lastig vallen (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Uuhmm, ik ga straks eens zitten voor m'n post en dan kijken wat ik er het beste van kan maken. Mijn meisje is behoorlijk onder indruk van alles om haar heen dus wellicht dat ik haar ergens - of tegen iemand - op laat botsen. Jullie personages zitten aan de bar toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Uuhmm, ik ga straks eens zitten voor m'n post en dan kijken wat ik er het beste van kan maken. Mijn meisje is behoorlijk onder indruk van alles om haar heen dus wellicht dat ik haar ergens - of tegen iemand - op laat botsen. Jullie personages zitten aan de bar toch?

    Jup, ze zitten alle drie aan de bar. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Okay, dan heb ik denk ik wel al een ideetje. Is het erg als ik jullie personages niet al te ver van elkaar af plaats in mijn post?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Okay, dan heb ik denk ik wel al een ideetje. Is het erg als ik jullie personages niet al te ver van elkaar af plaats in mijn post?

    Volgens mij is het niet al te ver, gezien Jack's post. En gezien hij de barman is moeten we hem vertrouwen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Volgens mij is het niet al te ver, gezien Jack's post. En gezien hij de barman is moeten we hem vertrouwen. ;D


    Ohja, natuurlijk, was ik even vergeten. Als ik straks thuis ben ga ik meteen aan de slag, heb de post nu zo goed als in m'n hoofd zitten. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    (...)

    Ohja, natuurlijk, was ik even vergeten. Als ik straks thuis ben ga ik meteen aan de slag, heb de post nu zo goed als in m'n hoofd zitten. ^^

    Ach, je spreekt tegen de koningin van vergeetachtigheid, haha. Maar ik ben vreselijk benieuwd. ö


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Ach, je spreekt tegen de koningin van vergeetachtigheid, haha. Maar ik ben vreselijk benieuwd. ö


    Ooh dan, haha, kunnen we elkaar een hand geven - mijn geheugen is af en toe net een zeef.
    Ik ben ook benieuwd, of het goed uit de vingers komt tijdens 't schrijven, haha. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    She ain't perfect but she's done.
    Ik hoop dat ik het nu niet al te vervelend voor jullie heb gemaakt, maar als dat zo is kan ik het eventueel wel aanpassen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik Madeleine naar iemand sturen? (:


    someone out there feels better because you exist

    Deryth schreef:
    She ain't perfect but she's done.
    Ik hoop dat ik het nu niet al te vervelend voor jullie heb gemaakt, maar als dat zo is kan ik het eventueel wel aanpassen.

    Awe, she's so cute. c: Quigg zal haar vast en zeker helpen met opruimen, gezien het zijn arm was die ze geraakt had. ^_^

    Bylot schreef:
    Mag ik Madeleine naar iemand sturen? (:

    Gooi haar ook lekker in de mix. c: Sowieso kan ze Quigg eventueel wel gezien hebben? Dat vind ik ook prima, dan verander ik dat gewoon even?


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Gooi haar ook lekker in de mix. c: Sowieso kan ze Quigg eventueel wel gezien hebben? Dat vind ik ook prima, dan verander ik dat gewoon even?


    jaa ik zal haar naar de bar sturen! ^^


    someone out there feels better because you exist

    Ik post morgen weer!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is me even niet helemaal duidelijk tegen wie Cordelia op loopt. Quigg of Benjamin?


    Big girls cry when their hearts are breaking