• DE TITANIC

    Dit RPG is helaas vol
    Welkom aanboord van het historische schip, de Titanic.

    Het is woensdag 10 april 1912. De passagiers van de Titanic verzamelen zich in Southampton om hun reis te beginnen. Sommige hebben met geluk een ticket kunnen krijgen voor de boot, andere hebben meteen 1e rang kunnen reserveren..

    De Titanic heeft drie verschillende klassen, de Eerste klasse, Tweede klasse en Derde klasse. De Eerste klasse is de meest luxueuze klasse, met alles erop en eraan. Op deze verdiepingen zijn onder andere een enorme balzaal, prachtige restaurants en een binnen zwembad te vinden. De Tweede klasse is de middellaag, in deze klasse waren de gebruikelijke dingen en een aantal luxueuze dingen, maar die waren niet te vergelijken met de Eerste klasse. De Derde klasse, en daarmee de klasse voor de armere onder hen, bevat alleen de hoognodige dingen en kleine hutten waar zes personen in kunnen slapen. Wel was er, voor alle klassen, een gemeenschappelijk dek.

    Wanneer iemand van een lagere klassen op de verdiepingen van een hogere klasse komt, moet deze vergezeld worden door iemand van deze klasse. Personen uit de hoge klassen mogen zich begeven op de verdiepingen van de lagere klasse, maar dit komt niet veel voor.

    DE ROLLEN
    Meisjes: VOL
    - Eerste klasse - Bylot
    - Tweede klasse - MrsLyon - Mila McAllister - 1.2
    - Derde klasse - Deryth - Cordelia Luxon - 1.2

    Jongens: VOL
    - Eerste klasse - SAWFT - Quigg Jr. Chambers - 1.2
    - Tweede klasse - Dumbledore - Benjamin Jonathan Hunter - 1.1
    - Derde klasse - Sempre - James Reed - 1.2

    DE REGELS
    • Het minimale woorden per post is 200, dit moet goed te doen zijn.
    • Mary-Sue’s en Gary-Sue’s zijn niet toegestaan; niemand is perfect.
    • Ik vind het belangrijk dat je ook kort het innerlijk beschrijft. Alleen karaktereigenschappen vind ik net iets te weinig.
    • Houdt de dames en heren gelijk. Een dubbele rol is toegestaan, maar wel alleen als minimaal een van de rollen een man is.
    • Een reservering blijft max. 48 uur staan. Mocht je een goede reden hebben dan moet je me hier van op de hoogte stellen.
    • Alleen ik (Sempre) maak nieuwe topics.
    • Sluit niemand buiten. Het praattopic gaat op nader te bepabelen datum open, hier mogen relaties in besproken worden maar geen toekomstige liefdes.

    TOPICS

    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:48 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Ik zocht naar iets grappigs, maar besefte me dat ik niet grappig was... so yeah. Kuch ontstond.


    Voor mij werkte die. En kuch kuchte het topic al een klein beetje tot leven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als iemand het wat drukker heeft, meld het dan even. We kunnen dan namelijk je even overslaan zodat niet heel het RPG stil loopt (zoals nu).


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wil ook echt wel graag verder schrijven aan deze rpg, maar ik moet eventjes geduld hebben though c:


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    Ik wil ook echt wel graag verder schrijven aan deze rpg, maar ik moet eventjes geduld hebben though c:


    Same here.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb een heel druk weekend, sorry


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan vanaf donderdag weer posten, ik zit vanaf zondag tot donderdag namelijk in Londen met school!


    someone out there feels better because you exist

    En nu? :c Ik wil echt niet dat deze rpg doodloopt op de een of andere manier, dat zou echt zonde zijn :c


    Faith is everything.

    Ja of we slaan Sanne en Lotte nu even over, als het niet anders kan..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Vind ik helemaal prima ! Ik lees het wel weer als ik thuis ben


    someone out there feels better because you exist

    Ik laat t aan jou over Chloë, t is wat jij wil (:

    En Lotte.. Veel plezier in Londen! ;D


    Faith is everything.

    Bylot schreef:
    Vind ik helemaal prima ! Ik lees het wel weer als ik thuis ben


    Zal vast toch niet zo snel gaan. Geniet maar van Londen, ik ben ergggg jaloers!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ah lief van jullie dankjullie wel (H)(H)


    someone out there feels better because you exist

    Heel veel plezier Lotte, en geniet er van!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Veel plezier, Lotte! c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik weet nu even niet waar ik met Cordelia heen ga. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'