• DE TITANIC

    Dit RPG is helaas vol
    Welkom aanboord van het historische schip, de Titanic.

    Het is woensdag 10 april 1912. De passagiers van de Titanic verzamelen zich in Southampton om hun reis te beginnen. Sommige hebben met geluk een ticket kunnen krijgen voor de boot, andere hebben meteen 1e rang kunnen reserveren..

    De Titanic heeft drie verschillende klassen, de Eerste klasse, Tweede klasse en Derde klasse. De Eerste klasse is de meest luxueuze klasse, met alles erop en eraan. Op deze verdiepingen zijn onder andere een enorme balzaal, prachtige restaurants en een binnen zwembad te vinden. De Tweede klasse is de middellaag, in deze klasse waren de gebruikelijke dingen en een aantal luxueuze dingen, maar die waren niet te vergelijken met de Eerste klasse. De Derde klasse, en daarmee de klasse voor de armere onder hen, bevat alleen de hoognodige dingen en kleine hutten waar zes personen in kunnen slapen. Wel was er, voor alle klassen, een gemeenschappelijk dek.

    Wanneer iemand van een lagere klassen op de verdiepingen van een hogere klasse komt, moet deze vergezeld worden door iemand van deze klasse. Personen uit de hoge klassen mogen zich begeven op de verdiepingen van de lagere klasse, maar dit komt niet veel voor.

    DE ROLLEN
    Meisjes: VOL
    - Eerste klasse - Bylot
    - Tweede klasse - MrsLyon - Mila McAllister - 1.2
    - Derde klasse - Deryth - Cordelia Luxon - 1.2

    Jongens: VOL
    - Eerste klasse - SAWFT - Quigg Jr. Chambers - 1.2
    - Tweede klasse - Dumbledore - Benjamin Jonathan Hunter - 1.1
    - Derde klasse - Sempre - James Reed - 1.2

    DE REGELS
    • Het minimale woorden per post is 200, dit moet goed te doen zijn.
    • Mary-Sue’s en Gary-Sue’s zijn niet toegestaan; niemand is perfect.
    • Ik vind het belangrijk dat je ook kort het innerlijk beschrijft. Alleen karaktereigenschappen vind ik net iets te weinig.
    • Houdt de dames en heren gelijk. Een dubbele rol is toegestaan, maar wel alleen als minimaal een van de rollen een man is.
    • Een reservering blijft max. 48 uur staan. Mocht je een goede reden hebben dan moet je me hier van op de hoogte stellen.
    • Alleen ik (Sempre) maak nieuwe topics.
    • Sluit niemand buiten. Het praattopic gaat op nader te bepabelen datum open, hier mogen relaties in besproken worden maar geen toekomstige liefdes.

    TOPICS

    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:48 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    We zullen heus niet als een sneltrein van start gaan! Was het toernooi leuk? c:


    Nee daar ben ik ook niet bang voor, maar dacht meld het wel even.^^
    Ja was super leuk en enorm gezellig, alleen ontzettend druk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga nu een post maken voor Cordelia en daarna zal ik mijn lijstje maken.(:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    II Cordelia Luxon II Relaties II

    Eerste klasse • Madeleine Rosalie Chaudanson
          Cordelia vind Madeleine oprecht een lieve, jonge vrouw en zal haar zeker ook weleens op zoeken voor een vrolijke babbel of een gezellig praatje. Cordelia zal zich weinig tot niks aan trekken van Madeleine haar ouders, dit met name omdat de roodharige niet houd van mensen die overduidelijk onderscheid maken tussen de verschillende klassen — het zal allicht niks af doen aan het feit dat Cordelia Madeleine erg graag mag.

    Eerste klasse • Quigg Jr. Chambers
          Het zou voor Cordelia niks raars zijn als deze eens een fout maakt waarbij ze per ongeluk wat drinken over hem heen stoot. Wat mij betreft lijkt het me dan ook een geschikt iets en zal Cordelia het zeker waarderen als Quigg het voor haar opneemt — met name ook omdat de roodharige wellicht niet op haar mondje gevallen is, maar uit respect voor haar meerdere het vlot over zich heen laat komen zonder er iets tegen in te brengen.
          Cordelia zal zeker van zijn aanwezigheid kunnen genieten, evenals zijn rebelse trekken. Ze zal zich dan ook niet schromen om hem het nachtleven van de Derde klasse te laten zien — hier kan ze zelf namelijk enorm van genieten.

    Tweede klasse • Milla McCallister
          Cordelia heeft in deze dame oprecht interesse en dan met name vanwege de hoeveelheid ambitie die de jonge vrouw beschikt. Ze zal haar nieuwsgierigheid dan ook met moeite weten te bedwingen als het gaat om hoe de jonge vrouw in elkaar steekt. Ik denk dat hier zeker wel een vriendschap tussen kan ontstaan, de vraag is inderdaad alleen even hoe en op welke manier.

    Tweede klasse • Benjamin Jonathan Hunter
          Bij Benjamin kan het zijn dat Cordelie in eerste instantie niet goed weet wat ze van de man moet vinden/denken.Het zal haar in ieder geval niet afschrikken waardoor ze hem vlot zou kunnen benaderen.Ik denk dat het mysterieuze randje wat Benjamin heeft Cordelia zal intrigeren en haar nieuwsgierigheid zal opstoken naar het willen weten van meer.

    Derde klasse • James Reed
          James zal Cordelia erg graag mogen en ook ik denk wel dat de twee een zeer hechte band kunnen opbouwen. Ik denk dat Cordelia gauw geneigd zal zijn om hem te gaan zien als een broer/goede vriend, vooral ook omdat hij zo beschermend jegens haar kan zijn — iets waar Cordelia alles behalve moeite mee heeft omdat ze dit gewend is van haar eigen broer.
          Qua werken zal het me niks verbazen als Cordelia wellicht een keer een grapje bij hem uithaalt.




    Mocht iemand het ergens niet mee eens zijn, of iets liever anders zien dan hoor ik het wel.(:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 15:22 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    II Cordelia Luxon II Relaties II

    Eerste klasse • Madeleine Rosalie Chaudanson
          Cordelia vind Madeleine oprecht een lieve, jonge vrouw en zal haar zeker ook weleens op zoeken voor een vrolijke babbel of een gezellig praatje. Cordelia zal zich weinig tot niks aan trekken van Madeleine haar ouders, dit met name omdat de roodharige niet houd van mensen die overduidelijk onderscheid maken tussen de verschillende klassen — het zal allicht niks af doen aan het feit dat Cordelia Madeleine erg graag mag.

    Eerste klasse • Quigg Jr. Chambers
          Het zou voor Cordelia niks raars zijn als deze eens een fout maakt waarbij ze per ongeluk wat drinken over hem heen stoot. Wat mij betreft lijkt het me dan ook een geschikt iets en zal Cordelia het zeker waarderen als Quigg het voor haar opneemt — met name ook omdat de roodharige wellicht niet op haar mondje gevallen is, maar uit respect voor haar meerdere het vlot over zich heen laat komen zonder er iets tegen in te brengen.
          Cordelia zal zeker van zijn aanwezigheid kunnen genieten, evenals zijn rebelse trekken. Ze zal zich dan ook niet schromen om hem het nachtleven van de Derde klasse te laten zien — hier kan ze zelf namelijk enorm van genieten.

    Tweede klasse • Milla McCallister
          Cordelia heeft in deze dame oprecht interesse en dan met name vanwege de hoeveelheid ambitie die de jonge vrouw beschikt. Ze zal haar nieuwsgierigheid dan ook met moeite weten te bedwingen als het gaat om de eigen zaak die Mila heeft, puur omdat het voor Cordelia nooit geen optie zal zijn. Ik denk dat hier zeker wel een vriendschap tussen kan ontstaan, de vraag is inderdaad alleen even hoe

    Tweede klasse • Benjamin Jonathan Hunter
          Bij Benjamin kan het zijn dat Cordelie in eerste instantie niet goed weet wat ze van de man moet vinden/denken.Het zal haar in ieder geval niet afschrikken waardoor ze hem vlot zou kunnen benaderen.Ik denk dat het mysterieuze randje wat Benjamin heeft Cordelia zal intrigeren en haar nieuwsgierigheid zal opstoken naar het willen weten van meer.

    Derde klasse • James Reed
          James zal Cordelia erg graag mogen en ook ik denk wel dat de twee een zeer hechte band kunnen opbouwen. Ik denk dat Cordelia gauw geneigd zal zijn om hem te gaan zien als een broer/goede vriend, vooral ook omdat hij zo beschermend jegens haar kan zijn — iets waar Cordelia alles behalve moeite mee heeft omdat ze dit gewend is van haar eigen broer.
          Qua werken zal het me niks verbazen als Cordelia wellicht een keer een grapje bij hem uithaalt.




    Mocht iemand het ergens niet mee eens zijn, of iets liever anders zien dan hoor ik het wel.(:


    I fully agree on Cordelia & Mila, alleen heeft Mila geen eigen zaak.. Daarin ben ikzelf onduidelijk geweest.. I'm sorry! Verder is het wat mij betreft helemaal in orde c:


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    I fully agree on Cordelia & Mila, alleen heeft Mila geen eigen zaak.. Daarin ben ikzelf onduidelijk geweest.. I'm sorry! Verder is het wat mij betreft helemaal in orde c:


    Ik heb het er vlug even uitgehaald, ik zal er dan ergens verkeerd overheen gelezen hebben — dat kan namelijk ook. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Leukkkk :D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik kan vanavond rond 10e pas posten en anders morgen avond! Excuus :$


    someone out there feels better because you exist

    Gaan we nog een bepaalde volgorde aanhouden in het reageren? c:


    Faith is everything.

    Ja, ik denk zoals we nu gewoon begonnen zijn. Dat is wel handig nu in het begin


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kuch.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik probeer vandaag te reageren!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SAWFT schreef:
    Kuch.


    Die was subtiel, haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    (...)

    Die was subtiel, haha.

    Sinds wanneer mag je niet meer hoesten? ö


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Sinds wanneer mag je niet meer hoesten? ö


    Oh, maar ik bedoelde het niet verkeerd. Ik moest gewoon lachen om hoe het er stond; zo'n heel droog subtiel hoestje. ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    (...)

    Oh, maar ik bedoelde het niet verkeerd. Ik moest gewoon lachen om hoe het er stond; zo'n heel droog subtiel hoestje. ;p

    Ik zocht naar iets grappigs, maar besefte me dat ik niet grappig was... so yeah. Kuch ontstond.


    I'm your little ray of pitch black.