• DE TITANIC

    Dit RPG is helaas vol
    Welkom aanboord van het historische schip, de Titanic.

    Het is woensdag 10 april 1912. De passagiers van de Titanic verzamelen zich in Southampton om hun reis te beginnen. Sommige hebben met geluk een ticket kunnen krijgen voor de boot, andere hebben meteen 1e rang kunnen reserveren..

    De Titanic heeft drie verschillende klassen, de Eerste klasse, Tweede klasse en Derde klasse. De Eerste klasse is de meest luxueuze klasse, met alles erop en eraan. Op deze verdiepingen zijn onder andere een enorme balzaal, prachtige restaurants en een binnen zwembad te vinden. De Tweede klasse is de middellaag, in deze klasse waren de gebruikelijke dingen en een aantal luxueuze dingen, maar die waren niet te vergelijken met de Eerste klasse. De Derde klasse, en daarmee de klasse voor de armere onder hen, bevat alleen de hoognodige dingen en kleine hutten waar zes personen in kunnen slapen. Wel was er, voor alle klassen, een gemeenschappelijk dek.

    Wanneer iemand van een lagere klassen op de verdiepingen van een hogere klasse komt, moet deze vergezeld worden door iemand van deze klasse. Personen uit de hoge klassen mogen zich begeven op de verdiepingen van de lagere klasse, maar dit komt niet veel voor.

    DE ROLLEN
    Meisjes: VOL
    - Eerste klasse - Bylot
    - Tweede klasse - MrsLyon - Mila McAllister - 1.2
    - Derde klasse - Deryth - Cordelia Luxon - 1.2

    Jongens: VOL
    - Eerste klasse - SAWFT - Quigg Jr. Chambers - 1.2
    - Tweede klasse - Dumbledore - Benjamin Jonathan Hunter - 1.1
    - Derde klasse - Sempre - James Reed - 1.2

    DE REGELS
    • Het minimale woorden per post is 200, dit moet goed te doen zijn.
    • Mary-Sue’s en Gary-Sue’s zijn niet toegestaan; niemand is perfect.
    • Ik vind het belangrijk dat je ook kort het innerlijk beschrijft. Alleen karaktereigenschappen vind ik net iets te weinig.
    • Houdt de dames en heren gelijk. Een dubbele rol is toegestaan, maar wel alleen als minimaal een van de rollen een man is.
    • Een reservering blijft max. 48 uur staan. Mocht je een goede reden hebben dan moet je me hier van op de hoogte stellen.
    • Alleen ik (Sempre) maak nieuwe topics.
    • Sluit niemand buiten. Het praattopic gaat op nader te bepabelen datum open, hier mogen relaties in besproken worden maar geen toekomstige liefdes.

    TOPICS

    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:48 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Eventuele relaties voor James



    Tweede klasse • Benjamin Jonathan Hunter:
    Waarschijnlijk zullen James en Benjamin elkaar tegenkomen in het café dat gedeelt wordt door de eerste en tweede klasse en waar James zelf werkt. Maar misschien kunnen we het interessanter maken door hen een voorgeschiedenis te geven? Misschien dat ze elkaar al eerder hebben ontmoet, James met een gokprobleem en Benjamin met zijn drankprobleem. Dat ze best close zijn geworden in die tijd en nu elkaar bij toeval tegen komen? James zal denk ik wel een oogje in het zeil houden betreft Benjamins drankgebruik.


    Sounds good to me!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het ook goed klinken voor Cordelia. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry het was echt mijn bedoeling om vandaag het speeltopic aan te maken maar er is het een en ander tussen gekomen. Dus bij deze, ik beloof jullie dat hij morgen online komt!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Geen probleem Chloë, komt goed. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Inderdaad geen enkel probleem, you don't have to apologize! c:


    Faith is everything.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    oe ik vind de relaties leuk, mijn lijstje maak ik vanavond! C:


    someone out there feels better because you exist

    I'm kinda excited for this RPG ^-^


    Faith is everything.

    Gelukkig maar, ik zal vanavond mijn eerste post neerzetten, maar jullie kunnen al beginnen hoor (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Gelukkig maar, ik zal vanavond mijn eerste post neerzetten, maar jullie kunnen al beginnen hoor (:


    I know, ik ben nog een beetje aan het denken en ruzie aan het maken met mn telefoon en/of tab voor de codes voor mn post c:


    Faith is everything.

    Het gaat mij vandaag helaas niet meer lukken om een eerste post te maken. Ik ben bekaf en behoorlijk gesloopt van een lange dag.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Het gaat mij vandaag helaas niet meer lukken om een eerste post te maken. Ik ben bekaf en behoorlijk gesloopt van een lange dag.


    Maakt niet uit joh! Kom eerst maar rustig bij haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Deryth schreef:
    Het gaat mij vandaag helaas niet meer lukken om een eerste post te maken. Ik ben bekaf en behoorlijk gesloopt van een lange dag.


    We zullen heus niet als een sneltrein van start gaan! Was het toernooi leuk? c:


    Faith is everything.

    Relatielijstje | Madeleine Rosalie Chaudanson

    Tweede klasse • Mila McAllister
    Mila en Madeleine zie ik goede vriendinnen zijn/worden. Ondanks dat Mila in een klas lager zit zal Madeleine haar beschouwen als gelijke en dat heeft deels te maken door haar afkomst, want zelfs haar ouders zouden deze vriendschap wel accepteren. Ook als de rol van haar ouders niet zo belangrijk was geweest in het leven van Madeleine had ze gekozen voor een vriendschap met deze jongedame.

    Derde klasse • Cordelia Luxon
    Ondanks dat Madeleine's ouders dit meisje zeker niet zouden mogen is Madeleine stiekem erg onder de indruk van deze roodharige dame. Eigelijk zal ze een beetje jaloers zijn omdat Cordelia nou eenmaal alles is wat zij zou willen, ondanks dat ze twee klasse lager zit. Cordelia is avontuurlijk, standvast en weet wat ze wil. Iets waar Madeleine alleen maar van kan dromen met zulke strenge ouders als de hare.


    Eerste klasse • Quigg Jr. Chambers
    Madeleine en Quigg kennen elkaar al van kleins af aan en, ondanks dat hij haar verloofde is, ziet ze hem nog steeds als goede vriend en dat irritant jochie van vroeger. Haar ouders zien haar graag trouwen met Quigg Jr. en eigenlijk is ze hier niet echt blij mee. Stiekem is hij wel het type waarop ze zou vallen en vind hem een erg aantrekkelijke man geworden. Maar toch kan ze zich irriteren aan zijn rebelse trekjes, het is volgens haar ouders namelijk haar taak om hem te laten inzien waar het leven echt toe doet; het bedrijf van zijn vader over te nemen. Quigg haalt om het zo maar te zeggen het beste en het slechtste in Madeleine naar boven. Ik zie haar zich ietwat tegen haar ouders afzetten en de regels misschien een keer te breken door de invloed die Quigg op haar kan hebben.

    Tweede klasse • Benjamin Jonathan Hunter
    Madeleine vindt Benjamin een intrigerende man en is geïnteresseerd in hem doordat deze ietwat mysterieus overkomt. Ik denk dat Madeleine het prettig vindt om bij Benjamin in de buurt te zijn, omdat het een rustig gezelschap is en dan kan ze wel waarderen.

    Derde klasse • James Reed
    James is in Madeleine's ogen een energieke en spontane jongeman waar ze graag zou willen omgaan, echter houdt de mening van haar ouders haar een beetje tegen. Madeleine's ouders hebben het niet zo op andere klassen, en dan helemaal niet de derde. Desalniettemin zal Madeleine altijd vriendelijk tegen hem zijn als ze hem tegen komt in het, gedeelde, café van de eerste en tweede klas waar hij als barman werkt. Misschien zal ze als ze de kans krijgt, en haar ouders niet in de buurt zijn, meer over deze knappe man te weten willen komen door een praatje met hem te maken.


    someone out there feels better because you exist

    I agree on Mila en Madeleine c:

    Ik zal morgen mn eerste post gaan schrijven c:


    Faith is everything.