• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:20 ]

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    OMG, yes.

    Ik geloof dat Tina het enige is waar ik me momenteel comfortable bij zou voelen en idk hoe ik het nog leuker ga maken maar momenteel is Tina mijn backup

    Vraag twee: waar de heck is een pruik en hoe de heck doe ik pruik etcetera etcetera


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Dat ligt niet op de route"

    God, want het is ook zo ver omrijden als we er wel langs gaan!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik geloof dat Tina het enige is waar ik me momenteel comfortable bij zou voelen en idk hoe ik het nog leuker ga maken maar momenteel is Tina mijn backup

    Vraag twee: waar de heck is een pruik en hoe de heck doe ik pruik etcetera etcetera


    Dus je gaat ook naar Comic Con?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Dus je gaat ook naar Comic Con?

    Tenzij mijn moeder nu nog gaat protesteren, maar over het algemeen is het het plan dat ik die zondag daar rondloop. :Y)

    Edit, groen licht gekregen van mams, maar nu moet ik nog even zien te regelen dat ik ook werkelijk die tina cosplay kan betalen. Het zijn serieus een hema basic shirt en een paar sokken en een stel schoenen en een supergoedkope pruik waar ik naar opzoek ben, maar toch. halp hoe doen mensen dit

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 16:16 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    DE SCHILDPADDEN. Noh, een van de weinige dingen waar ik echt benieuwd naar was. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat, volgens deze test zou mijn perfecte celeb best friend Ryan Reynolds zijn. Fair enough.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    Wat, volgens deze test zou mijn perfecte celeb best friend Ryan Reynolds zijn. Fair enough.


    Ryan Reynolds is iedereens perfect celeb best friend. Ryan Reynolds is perfect. (cat)


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ryan Reynolds is iedereens perfect celeb best friend. Ryan Reynolds is perfect. (cat)

    Yes, yes. I second this.

    Burnley schreef:
    Wat, volgens deze test zou mijn perfecte celeb best friend Ryan Reynolds zijn. Fair enough.

    Johnny Depp ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ryan Reynolds is iedereens perfect celeb best friend. Ryan Reynolds is perfect. (cat)


    Agreed (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Tenzij mijn moeder nu nog gaat protesteren, maar over het algemeen is het het plan dat ik die zondag daar rondloop. :Y)

    Edit, groen licht gekregen van mams, maar nu moet ik nog even zien te regelen dat ik ook werkelijk die tina cosplay kan betalen. Het zijn serieus een hema basic shirt en een paar sokken en een stel schoenen en een supergoedkope pruik waar ik naar opzoek ben, maar toch. halp hoe doen mensen dit


    Jammer, ik ga zaterdag. En ik weet het ook niet! Ik weet nog niet of ik iets in de cosplay richting ga doen, maar ik zit met precies dezelfde gedachte.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Iemand zin om een random internet stranger van advies te voorzien? Korte samenvatting: ik ben aan het rotzooien met een collega van me, we willen beiden niet meer dan dat en dat is prima. MAAR ik weet nooit als we gaan werken of hij wil flikflooien daarna en dat is super irritant, en ik ben bang dat hij me vervelend vind als ik nu ga appen om ernaar te vragen. What to do?? Oh ja hij is wel een beetje een eikel af en toe I know ik ben gewoon desperate voor een beetje intimiteit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Jammer, ik ga zaterdag. En ik weet het ook niet! Ik weet nog niet of ik iets in de cosplay richting ga doen, maar ik zit met precies dezelfde gedachte.

    Ah, dat is zeker jammer. :c

    Ik heb het allemaal eens bij elkaar opgeteld en zoals ik het nu op papier heb staan, zou de cosplay op zichzelf ongeveer veertig euro kosten en het kaartje twintig, dus zestig euro in totaal, maar ik heb geen zestig euro? Dit gaat nog wat worden. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ah, dat is zeker jammer. :c

    Ik heb het allemaal eens bij elkaar opgeteld en zoals ik het nu op papier heb staan, zou de cosplay op zichzelf ongeveer veertig euro kosten en het kaartje twintig, dus zestig euro in totaal, maar ik heb geen zestig euro? Dit gaat nog wat worden. :W

    En dan zit ik nog te zeiken over mijn cosplay. Ik heb gelukkig al aardig wat dingen in huis ervoor, ik moet alleen mijn moeder even mijn leren jackje laten aanpassen en zelf wat goed spul vinden zodat ik Runes kan tekenen en dat ze er op blijven zitten.. Meer hoef ik niet te halen :') Ohja, alleen even opnieuw mijn haar verven maar dat betaald mijn moeder toch !


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ah, dat is zeker jammer. :c

    Ik heb het allemaal eens bij elkaar opgeteld en zoals ik het nu op papier heb staan, zou de cosplay op zichzelf ongeveer veertig euro kosten en het kaartje twintig, dus zestig euro in totaal, maar ik heb geen zestig euro? Dit gaat nog wat worden. :W



    Het is allemaal zo duur. Waarom kosten dingen geld? Hoe is dat eerlijk?


    Rest in Peace, Son of Gondor