• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:20 ]

    Soooo tired. Ik wil bed. En niet meer slapeloosheid. En als ik dan slaap wil ik niet meer die hyperrealistische dromen. D:


    The truth is out there.

    Floof op uitkijk.


    What would Emma do?

    Bah, ik hoop dat ik vanavond niet weer een paniekaanval krijg.

    Ik zeg dit veel te vaak, maar ik ben trots op mijn profiel. Nu moet ik het alleen even een totaal plaatje maken door mijn username en pf te veranderen maar de inhoud van het profiel is just.... sjkbc sj bcsc ksj <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nostalgisch omdat ik Tokio Hotel na jaren nog eens opzet. :') Stiekem hoor ik ze nog steeds veel te graag...


    What would Emma do?

    Trikova schreef:
    Ik zeg dit veel te vaak, maar ik ben trots op mijn profiel. Nu moet ik het alleen even een totaal plaatje maken door mijn username en pf te veranderen maar de inhoud van het profiel is just.... sjkbc sj bcsc ksj <3

    Het is prachtig <3
    Ben benieuwd welk username ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    HONGER.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Het is prachtig <3
    Ben benieuwd welk username ^^

    Something French, I think. ^^
    And thank you <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil gewoon helemaal verdwijnen of heel lang slapen, godverdomme wat een Kutwijf...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    Ik wil gewoon helemaal verdwijnen of heel lang slapen, godverdomme wat een Kutwijf...

    Talk to me....

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 maart 2016 - 20:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    1. Stop even met praten over mijn broertje alsof hij een of andere randdebiel is en 2. Stop met praten over die school als je ziet dat het me fucking veel pijn doet. Want het doet fucking veel pijn.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Gosh wat is mn internet traag vandaag


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oke, nu ben ik wel tevreden met mijn profielfoto. :'D


    What would Emma do?

    Waarom. Moet. Het. Altijd. ZO. Gaan? Ik word er echt kapot chagrijnig van...


    — Inner peace, it's hard to find. —