• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:20 ]

    Achievement schreef:
    (...)
    maar meh. Is dat niet een beetje irritant. Zovan ugh leave me alone? ;-;

    Hij hoeft niet te joinen, toch? ^^ Maar hoop wel dat ie dat doet


    — Inner peace, it's hard to find. —

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Hoi Megan. Is jouw familie het er wel over eens dat je muzikaal bent? Is dat misschien de reden? (lol)




    Wiarda schreef:
    Oké Megan sorry ik haat "ik heb het erger" battles echt met een passie dus dit was niet mijn bedoeling maar die reactie ontvlamde even een berg van frustraties van de afgelopen paar jaar dus hier een paar redenen waarom je blij mag zijn geen muzikale familie te hebben:

    - Er zijn plusminus tachtig blokfluiten in mijn huis
    - Muziekinstrumenten mogen alleen beoefend worden als de ouders (muziekdocenten) niet al kotsmisselijk zijn van het geluid van beginners en anders doe je het maar lekker op je eigen kamer in de kou
    - Als je een muziekstuk aan het instuderen bent en je krijgt een noot niet meteen te pakken gAAN ZE HEM ALTIJD DRINGEND NEURIËN EN STEEDS DRINGENDER TOT JE HEM HEBT
    - Overal. Blokfluiten.
    - Iedereen kent alle klassieke stukken ever dus als je gewoon een stukje muziek wil luisteren ZINGEN ZE HET ALTIJD MEE, HEEL HARD, OOK ALS HET INSTRUMENTAAL IS
    - Alle popmuziek is gemaakt door de duivel en als je de radio opzet gaan ze standaard de vier akkoorden noemen waar ieder popnummer op is gebouwd en dan kraken ze het totaal af
    - Je kan nooit eens The Voice of Holland kijken want er is altijd wel iets muzikaals om over te zeiken daarmee
    - Als je ooit een trombone een schuiftrompet noemt, is je familie serieus persoonlijk beledigd no kidding

    Kort samengevat een muziekfamilie staat in mijn ervaring gelijk aan een snobfamilie en je bent te leuk en te aardig om dat toe te wensen sorry


    HAHAHA aw Jip :<
    Kunnen we het niet gewoon door de helft doen, krijgen we allebei een eerlijke helft?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Schuyler schreef:
    (...)

    HAHAHA aw Jip :<
    Kunnen we het niet gewoon door de helft doen, krijgen we allebei een eerlijke helft?

    Deal, maar dan krijg je dus ook veertig van die blokfluiten en een halve viola da gamba erbij


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Deal, maar dan krijg je dus ook veertig van die blokfluiten en een halve viola da gamba erbij


    Deal!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Schuyler schreef:
    (...)


    Haha, nee hoor, je bent vast heel muzikaal


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    Oké Megan sorry ik haat "ik heb het erger" battles echt met een passie dus dit was niet mijn bedoeling maar die reactie ontvlamde even een berg van frustraties van de afgelopen paar jaar dus hier een paar redenen waarom je blij mag zijn geen muzikale familie te hebben:

    - Er zijn plusminus tachtig blokfluiten in mijn huis
    - Muziekinstrumenten mogen alleen beoefend worden als de ouders (muziekdocenten) niet al kotsmisselijk zijn van het geluid van beginners en anders doe je het maar lekker op je eigen kamer in de kou
    - Als je een muziekstuk aan het instuderen bent en je krijgt een noot niet meteen te pakken gAAN ZE HEM ALTIJD DRINGEND NEURIËN EN STEEDS DRINGENDER TOT JE HEM HEBT
    - Overal. Blokfluiten.
    - Iedereen kent alle klassieke stukken ever dus als je gewoon een stukje muziek wil luisteren ZINGEN ZE HET ALTIJD MEE, HEEL HARD, OOK ALS HET INSTRUMENTAAL IS
    - Alle popmuziek is gemaakt door de duivel en als je de radio opzet gaan ze standaard de vier akkoorden noemen waar ieder popnummer op is gebouwd en dan kraken ze het totaal af
    - Je kan nooit eens The Voice of Holland kijken want er is altijd wel iets muzikaals om over te zeiken daarmee
    - Als je ooit een trombone een schuiftrompet noemt, is je familie serieus persoonlijk beledigd no kidding

    Kort samengevat een muziekfamilie staat in mijn ervaring gelijk aan een snobfamilie en je bent te leuk en te aardig om dat toe te wensen sorry



    Zo waar eh. :''D
    Hoewel mijn ouders het liefste de hele dag mij horen spelen. Dus muziekinstrumenten mogne op ieder moment van de dag beoefend worden. Feit wel dat een van de ouders of allebei gaan mee neuriën met de muziek die je speelt. Ook tikken ze keihard mee met hun voeten of gaan ze ergens op slaan met de handen wanneer ze muziek horen dat ze een beetje goed vinden.
    The Voice en andere dergelijke programma's is een No Go om te bekijken, want dat wordt inderdaad onwijs de grond in geboord. Tenzij de mensen aan de beurt zijn die inderdaad voor geen meter kunnen zingen, dan lachen ze smakelijk omdat ze niet snappen hoe die mensen zich kunnen opgeven. But duh, doe ik zelf ook. xd
    Oh, je kunt nooit lekker ook maar íéts kijken zonder dat een van ouders er doorheen zit te zingen of hardop aan het nadenken is over muzikale termen oid.

    Toch vind ik het wel prettig om een muzikale familie te hebben. Maakt wel dat ze me begrijpen en dat ik gewoon zo vaak en lang kan spelen wanneer ik wil. De TV gaat serieus uit wanneer ik accordeon ga spelen, want ik moet me kunnen concentreren, vinden ze. Helaas krijg je wel keiharde kritiek wanneer je een noot niet goed genoeg speelt. Maar gelukkig kan ik met koptelefoon op spelen. xd


    OTOFT: Oke, je vraagt me om mijn fb en nu zit ik hier op mijn stoel te hyperen omdat je leuk bent en we echt hele gesprekken hebben al sinds ik je ken. MAAR VOEG ME TOE DAN, KLOJO. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De man van Top Tables, Top Cities is zo geweldig knap en hij heeft een sexy accent :3

    Ishai Golan, zo heet hij.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 20:48 ]

    Noooooh, oma komt morgen dus echt. Yaay voor money hopelijk, maar nooooh voor de vele kritiek die ze levert en dat bemoeizuchtige gedoe van dr en niks is goed en bleh.
    Maar goed. Ik denk maar lekker aan leuke dingen morgen en dan kom ik de dag wel door. Hopelijk. I DON'T WANT TO DIE YET. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ara schreef:
    De man van Top Tables, Top Cities is zo geweldig knap en hij heeft een sexy accent :3

    Ishai Golan, zo heet hij.

    Ishai is charmant as fuck. ^_^


    Ja joh, ga maar weer slapen. Ik zie je amper...


    I'm your little ray of pitch black.

    Escapism schreef:
    Noooooh, oma komt morgen dus echt. Yaay voor money hopelijk, maar nooooh voor de vele kritiek die ze levert en dat bemoeizuchtige gedoe van dr en niks is goed en bleh.
    Maar goed. Ik denk maar lekker aan leuke dingen morgen en dan kom ik de dag wel door. Hopelijk. I DON'T WANT TO DIE YET. D:

    Guuurl, you better survive!
    -

    Dangit waarom doet YT het niet meer :c

    NOO


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Guuurl, you better survive!
    -

    Dangit waarom doet YT het niet meer :c


    Wish me luck and I might will!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben dood, mijn voeten zijn dood, en al mijn sokken zitten vol bloed, maar verder is alles geweldig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Escapism schreef:
    (...)

    Wish me luck and I might will!

    KyloRen schreef:
    (...)



    Haha geweldig. Thanks! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •