• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:20 ]

    Trikova schreef:
    Ik heb nog nooit mijn profiel rondom 1 personage gemaakt, maar dit is gewoon echt amazing, al zeg ik het zelf <3


    Les Miserables?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schuyler schreef:
    Het is zo KUT om de enige muzikale in een familie te zijn.


    Hoi Megan. Is jouw familie het er wel over eens dat je muzikaal bent? Is dat misschien de reden? (lol)


    Sarah = ongewoon sexy

    Shopping with babe.


    26 - 02 - '16

    Ara schreef:
    Jij weet altijd zo goed mijn humeur te verpesten met je stomme opmerkingen.

    // holy fock, waarom is alle tekst halverwege de pagina schuingedrukt?
    (...)
    Alles na deze reactie is schuin, zelfs alles buiten de reacties zelf. De spotlight, tabjes van actieve topics/mijn topics/zoeken..

    Home > Forum > Off-Topic > Lucht je hart | 385, dit ook


    Goed dat je dit aangaf! Er stond een gebroken hartje in een van de reacties. Die verstoren de pagina. Ik heb het verwijderd en nu zou het in orde moeten zijn. ^^ Gebroken hartjes behoren tot HTML codes en die worden niet ondersteund door Quizlet. ^^


    What would Emma do?

    Het is vreemd om sinds jaren weer iets te hebben wat ik echt niet aan mijn moeder kan/wil vertellen.


    Caution first, always.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Goed dat je dit aangaf! Er stond een gebroken hartje in een van de reacties. Die verstoren de pagina. Ik heb het verwijderd en nu zou het in orde moeten zijn. ^^ Gebroken hartjes behoren tot HTML codes en die worden niet ondersteund door Quizlet. ^^

    Het is nu inderdaad weg. Thanks (:

    Wat is dit? Meh meh meh.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wanheda schreef:
    (...)

    Les Miserables?

    yes!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké Megan sorry ik haat "ik heb het erger" battles echt met een passie dus dit was niet mijn bedoeling maar die reactie ontvlamde even een berg van frustraties van de afgelopen paar jaar dus hier een paar redenen waarom je blij mag zijn geen muzikale familie te hebben:

    - Er zijn plusminus tachtig blokfluiten in mijn huis
    - Muziekinstrumenten mogen alleen beoefend worden als de ouders (muziekdocenten) niet al kotsmisselijk zijn van het geluid van beginners en anders doe je het maar lekker op je eigen kamer in de kou
    - Als je een muziekstuk aan het instuderen bent en je krijgt een noot niet meteen te pakken gAAN ZE HEM ALTIJD DRINGEND NEURIËN EN STEEDS DRINGENDER TOT JE HEM HEBT
    - Overal. Blokfluiten.
    - Iedereen kent alle klassieke stukken ever dus als je gewoon een stukje muziek wil luisteren ZINGEN ZE HET ALTIJD MEE, HEEL HARD, OOK ALS HET INSTRUMENTAAL IS
    - Alle popmuziek is gemaakt door de duivel en als je de radio opzet gaan ze standaard de vier akkoorden noemen waar ieder popnummer op is gebouwd en dan kraken ze het totaal af
    - Je kan nooit eens The Voice of Holland kijken want er is altijd wel iets muzikaals om over te zeiken daarmee
    - Als je ooit een trombone een schuiftrompet noemt, is je familie serieus persoonlijk beledigd no kidding

    Kort samengevat een muziekfamilie staat in mijn ervaring gelijk aan een snobfamilie en je bent te leuk en te aardig om dat toe te wensen sorry


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuk.. Deze spoiler heeft zojuist heel mijn liefde voor the 100 gebroken. Serieus... -.-


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En wat als ik dat nu niet wil?


    <3

    Oke, mijn crush speelt de beta nu dankzij mij. Heb m laten weten dat het vanavond van start ging. Nu de vraag. Hem een uitnodiging sturen of wachten op een uitnodiging? Hij speelt 't nu.

    Achievement schreef:
    Oke, mijn crush speelt de beta nu dankzij mij. Heb m laten weten dat het vanavond van start ging. Nu de vraag. Hem een uitnodiging sturen of wachten op een uitnodiging? Hij speelt 't nu.

    Uitnodiging sturen! ^^
    //

    Ik word hier serieus kwaad van. Weg blije mood. Als je nu gewoon de ballen had om te zeggen wat je probleem met me is, maar natuurlijk niet. -.-

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 20:25 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mamma aan het huilen gemaakt op het verjaardagsdiner, well played fucker.

    Trikova schreef:
    (...)
    Uitnodiging sturen! ^^

    maar meh. Is dat niet een beetje irritant. Zovan ugh leave me alone? ;-;