• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    [justify]Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:29 ]


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    Oké, wie gaat er bij Tao reageren? Polovina, Pans_Daughter en Bylot hebben al lang niet meer gereageerd, dus een van hun neem ik aan?


    Het is nu eigenlijk mijn beurt, gezien Addison na Nikos komt, maar ik had t best druk de afgelopen dagen.. En ik wil echt wel dat Polovina en Pans_Daughter actiever gaan worden op Tao tbh.. Lotte heeft t druk met school dacht ik.. :/


    Faith is everything.

    Polovina schreef:
    Ik probeer als het lukt Zondag te posten, vandaag had ik namelijk druk en de hele week had ik toetsweek dus had ik ook geen tijd. Dus iemand anders de buurt geven is handig tenzij je tot maandag wilt wachten.

    en ik heb geen inspiratie voor wat ik wel wil schrijven en wat niet, en ik zit in meerder RPG's die ook ieder zijn teksten nodig heeft.


    Nou.. Sorry hoor maar dit gaat er bij mij nu echt niet meer in dat je geen inspiratie hebt omdat je aan meerdere RPG's meedoet. Als je al weet dat je het druk hebt ga je niet aan meerdere RPG's tegelijkertijd mee doen als je er toch geen tijd voor hebt.


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Nou.. Sorry hoor maar dit gaat er bij mij nu echt niet meer in dat je geen inspiratie hebt omdat je aan meerdere RPG's meedoet. Als je al weet dat je het druk hebt ga je niet aan meerdere RPG's tegelijkertijd mee doen als je er toch geen tijd voor hebt.


    Sommige dingen kwa drukte komen onverwacht waardoor ik niet kan voorspellen of ik dan druk ben, en om eerlijk te zijn vind ik het irritant worden dat elke keer dat ik dan even meld dat ik niet kan reageren dat je meteen boos wordt, waardoor ik hier ook veel minder zin in heb, wat jammer is aangezien ik deze RPG kwa idee leuk vindt maar om elke keer weer kritiek naar mijn hoofd gegooid te krijgen begint mij zat te worden. En laatst ging er een speeltopic plots open van eentje waarvan ik dacht dat die niet meer doorging en dat kan ik niet voorspellen.

    en mensen zijn soms inspiratieloos en om daarover kritiek te hebben is een beetje apart.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 20:46 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Sommige dingen kwa drukte komen onverwacht waardoor ik niet kan voorspellen of ik dan druk ben, en om eerlijk te zijn vind ik het irritant worden dat elke keer dat ik dan even meld dat ik niet kan reageren dat je meteen boos wordt, waardoor ik hier ook veel minder zin in heb, wat jammer is aangezien ik deze RPG kwa idee leuk vindt maar om elke keer weer kritiek naar mijn hoofd gegooid te krijgen begint mij zat te worden. En laatst ging er een speeltopic plots open van eentje waarvan ik dacht dat die niet meer doorging en dat kan ik niet voorspellen.


    Je hebt al drie weken niet meer gereageerd. Dan hou je de boel dus op en als je het druk blijft hebben, meld het dan even. Of maak een keuze en zeg dan, zoek maar iemand anders. Maar wij hebben hier ook zin in alleen als 2/3 vrouwen op een eiland niet meer reageren dan houdt het een beetje op he.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Je hebt al drie weken niet meer gereageerd. Dan hou je de boel dus op en als je het druk blijft hebben, meld het dan even. Of maak een keuze en zeg dan, zoek maar iemand anders. Maar wij hebben hier ook zin in alleen als 2/3 vrouwen op een eiland niet meer reageren dan houdt het een beetje op he.


    Ik had volgens mij al aangegeven dat ik deze periode druk zou zijn en nauwelijks tot geen tijd zou hebben en geloof me, ik denk ik eraan om te stoppen want eerst was het probleem van het te veel reageren daarna dat Krista opeens te afstandelijk werd en nu dit en dat wordt voor mij to much.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 20:50 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik had volgens mij al aangegeven dat ik deze periode druk zou zijn en nauwelijks tot geen tijd zou hebben.


    Klopt, maar we horen drie weken niks van je, een update af en toe zou dan wel fijn zijn, vooal als je wel op andere RPG's reageert. Bovendien hou jij (o.a.) dus wel het RPG op en zoals ik al zei, dan moet je de afweging maken of het misschien niet slimmer is om je uit te schrijven vooral omdat je toch al aangeeft geen inspiratie te hebben.

    Bovendien gaf ik in mijn vorige post aan hoe je misschien kon inspringen, dus als je die vraag eerder had gesteld konden we je ook helpen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 20:50 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Klopt, maar we horen drie weken niks van je, een update af en toe zou dan wel fijn zijn, vooal als je wel op andere RPG's reageert. Bovendien hou jij (o.a.) dus wel het RPG op en zoals ik al zei, dan moet je de afweging maken of het misschien niet slimmer is om je uit te schrijven vooral omdat je toch al aangeeft geen inspiratie te hebben.


    Zoals ik daarnet eventjes heb ge-update wat je voor deze comment niet hebben kunnen zien, overweeg ik ook om te stoppen.

    Update: Als er een oplossing kan worden gevonden zou ik graag willen stoppen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 20:53 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Zoals ik daarnet eventjes heb ge-update wat je voor deze comment niet hebben kunnen zien, overweeg ik ook om te stoppen.


    Het is allemaal goed bedoeld wat hier gezegt wordt. We vinden het leuk dat je meedoet, alleen een RPG draait nu eenmaal om interactie. Je hebt andere personages nodig om er mee aan de slag te gaan en dat is niet alleen hier, maar bij alle RPG's. Dus iemand zich afzonderen is ook raar, vooral in een RPG met maar 6 personages en dan ben ik van mening dat je dan beter kan stoppen.

    Sorry, dat is wellicht wat hard, maar er waren veel aanmeldingen van anderen op dit RPG en als je het niet kunt bijbenen, hak dan de knoop door en doe dan of wel mee of niet mee. We verwachten geen post per dag. Een post per week is al voldoende en zoals ik al zei, waarom kun je wel ergens anders reageren maar niet hier? Als je geen inspiratie hebt, geef dat dan aan, dan kunnen wij je helpen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 20:56 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Het is allemaal goed bedoeld wat hier gezegt wordt. We vinden het leuk dat je meedoet, alleen een RPG draait nu eenmaal om interactie. Je hebt andere personages nodig om er mee aan de slag te gaan en dat is niet alleen hier, maar bij alle RPG's. Dus iemand zich afzonderen is ook raar, vooral in een RPG met maar 6 personages en dan ben ik van mening dat je dan beter kan stoppen.

    Sorry, dat is wellicht wat hard, maar er waren veel aanmeldingen van anderen op dit RPG en als je het niet kunt bijbenen, hak dan de knoop door en doe dan of wel mee of niet mee. We verwachten geen post per dag. Een post per week is al voldoende en zoals ik al zei, waarom kun je wel ergens anders reageren maar niet hier? Als je geen inspiratie hebt, geef dat dan aan, dan kunnen wij je helpen.


    Ik snap wat je bedoelt, maar in het begin van deze RPG was ik heel actief (wat achteraf te actief was omdat ik wou zorgen dat ik veel had gepost zodat ik dat kon corresponderen met de toetsweek die nu net afgerond is) en toen ik opeens een hele waslijst kritiek over mij heen kreeg (ook al is het helpend kritiek) begon het voor mij al minder leuk te worden en daarna toen ik had vermeld dat ik dat deed vanwege de toetsweek kreeg ik tips en was alles weer oké, maar dan kreeg ik vervolgens weer kritiek omdat ik Krista eventjes laat afzonderen, want ja ik zonder me af en toe ook eventjes af om tot rust te komen of om te observeren, en nu nadat ik mijn toetsweek net af heb gerond en vermeld dat ik later reageer omdat ik het dit weekend niet weet of ik het kan halen en ik gewoon weg niks weet om te schrijven en daarvoor weer kritiek te krijgen maakt mijn intresse om door te gaan veelste weinig, want ik snap dat het irritant voor jullie kan zijn, maar om continu kritiek te krijgen is voor een persoon die daar slecht tegen kan echt verschrikkelijk en als ik dan tijd had om te schrijven in een RPG koos ik dan eventjes een andere omdat ik in andere RPG's wel een idee heb om wat te schrijven en ik geen kritiek krijg, heb ik meer de neiging om daar te schrijven dan om weer hier te schrijven in angst voor nog meer kritiek.

    sorry als ik klink als een aanstellerige zeur, maar ik moest eventjes alles uitleggen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 21:05 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoelt, maar in het begin van deze RPG was ik heel actief (wat achteraf te actief was omdat ik wou zorgen dat ik veel had gepost zodat ik dat kon corresponderen met de toetsweek die nu net afgerond is) en toen ik opeens een hele waslijst kritiek over mij heen kreeg (ook al is het helpend kritiek) begon het voor mij al minder leuk te worden en daarna toen ik had vermeld dat ik dat deed vanwege de toetsweek kreeg ik tips en was alles weer oké, maar dan kreeg ik vervolgens weer kritiek omdat ik Krista eventjes laat afzonderen, want ja ik zonder me af en toe ook eventjes af om tot rust te komen of om te observeren, en nu nadat ik mijn toetsweek net af heb gerond en vermeld dat ik later reageer omdat ik het dit weekend niet weet of ik het kan halen en ik gewoon weg niks weet om te schrijven en daarvoor weer kritiek te krijgen maakt mijn intresse om door te gaan veelste weinig, want ik snap dat het irritant voor jullie kan zijn, maar om continu kritiek te krijgen is voor een persoon die daar slecht tegen kan echt verschrikkelijk en als ik dan tijd had om te schrijven in een RPG koos ik dan eventjes een andere omdat ik in andere RPG's wel een idee heb om wat te schrijven en ik geen kritiek krijg, heb ik meer de neiging om daar te schrijven dan om weer hier te schrijven in angst voor nog meer kritiek.

    sorry als ik klink als een aanstellerige zeur, maar ik moest eventjes alles uitleggen.


    Ja, dat had ik meegekregen ja, en dat is ook echt heel vervelend maar ik denk dat in het begin dit werd gezegt omdat ze bang waren dat het te snel zou gaan. Ik hoop wel dat je je wilt realiseren dat alle kritiek die gegeven is of gegeven wordt, niet slecht bedoeld is. Zoals ik al zei vind ik het altijd leuk als jij meedoet aan een RPG, je hebt altijd leuke en interessante personages en je schrijft erg leuk. Dus alles wat gezegt is, is echt niet bedoeld om je af te kraken of om je te vervelen. En ook mijn reacties zijn niet slecht bedoeld, hoewel ik me ervan bewust ben dat het wat hard kan overkomen. Maar dat komt meer omdat er op den duur een streep getrokken moet worden, omdat het anders doodloopt. Ik heb al een extra personage op me genomen omdat het al wat vast liep en misschien dat ik het daarom ook jammer vind dat het niet zo vlot loopt.

    Ik stel voor dat je kijkt of je voor maandag iets geschreven krijgt? Ik wil je altijd helpen mocht het nodig zijn, maar als het maandag niet lukt, dan is het misschien beter om je uit te schrijven. Overigens was dit dus niet eens alleen op jou gericht, ook Pans_Daughter heeft al heel lang niet gereageerd en voor haar geldt hetzelfde.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik meegekregen ja, en dat is ook echt heel vervelend maar ik denk dat in het begin dit werd gezegt omdat ze bang waren dat het te snel zou gaan. Ik hoop wel dat je je wilt realiseren dat alle kritiek die gegeven is of gegeven wordt, niet slecht bedoeld is. Zoals ik al zei vind ik het altijd leuk als jij meedoet aan een RPG, je hebt altijd leuke en interessante personages en je schrijft erg leuk. Dus alles wat gezegt is, is echt niet bedoeld om je af te kraken of om je te vervelen. En ook mijn reacties zijn niet slecht bedoeld, hoewel ik me ervan bewust ben dat het wat hard kan overkomen. Maar dat komt meer omdat er op den duur een streep getrokken moet worden, omdat het anders doodloopt. Ik heb al een extra personage op me genomen omdat het al wat vast liep en misschien dat ik het daarom ook jammer vind dat het niet zo vlot loopt.

    Ik stel voor dat je kijkt of je voor maandag iets geschreven krijgt? Ik wil je altijd helpen mocht het nodig zijn, maar als het maandag niet lukt, dan is het misschien beter om je uit te schrijven. Overigens was dit dus niet eens alleen op jou gericht, ook Pans_Daughter heeft al heel lang niet gereageerd en voor haar geldt hetzelfde.


    Ik kan het proberen, maar ik zelf ben niet heel zeker of het zal lukken. Maar ik kan het altijd proberen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Van mij mochten jullie opzich Lloyd wel overslaan aangezien die op een drankje zit te wachten en verder niet echt aan een gesprek meedoet! Ik probeer deze week een post te maken, sorry als jullie op mij aan t wachten waren


    someone out there feels better because you exist

    Pans_Daughter doet niet meer mee aan deze RPG.


    Faith is everything.

    Ik stel voor dat je kijkt of je voor maandag iets geschreven krijgt? Ik wil je altijd helpen mocht het nodig zijn, maar als het maandag niet lukt, dan is het misschien beter om je uit te schrijven. Overigens was dit dus niet eens alleen op jou gericht, ook Pans_Daughter heeft al heel lang niet gereageerd en voor haar geldt hetzelfde.


    Zoals gemerkt, is het me niet gelukt, dus het is beter om me uit te schrijven, mijn excuses.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Wie is er aan de beurt op Kood?

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 11:15 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.