• × Elementary ×


    Wat zet je allemaal in een fantopic, lol.




    Ik kan vast niet de enige zijn die helemaal weg is van Johnny Lee Miller als Sherlock Holmes en Lucy Liu als Watson. Mijn mede Elementaristen; vereniging u, deel de Joanlock-momenten die uw hart deden smelten, post quotes die je deden huilen van het lachen. Want deze serie verdient zoveel meer aandacht dan 'ie krijgt - als je' t mij vraagt.

    Haters gonna hate. Ik ben niet vertrouwd met het Sherlock/Cumberbatch fandom en weet dat er mensen zijn die Elementary een slap afkooksel vinden van hun geliefde gay detectives. Goed, geen probleem. Het feit dat Elementary duidelijk gebaseerd is op de op handen gedragen serie, is voor mij een ode aan het origineel. Imitatio & aemulatio, mensen. Eeuwenoud.





    Liefs, jullie trouwe Joanlock-shipper.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 20:44 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wiiieww I like this one :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Wiiieww I like this one :Y)


    Joanlock? Favoriet personage? Favoriete moord/aflevering?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Joanlock? Favoriet personage? Favoriete moord/aflevering?


    Euhhhh
    Ik kijk het altijd samen met mijn moeder, maar zo'n huge fan ben ik nou ook weer niet XD
    Ik vind die met die kluis echt heel leuk, maar er was een heel tijdje terug er ook eentje, met iemand die van het balkon werd geduwd ofzo? Ik weet nog dat ik die echt verschrikkelijk spannend vond :'D
    Joanlock sowieso :Y)
    Ik weet niet echt wie ik et leukst vind, wie jij?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Euhhhh
    Ik kijk het altijd samen met mijn moeder, maar zo'n huge fan ben ik nou ook weer niet XD
    Ik vind die met die kluis echt heel leuk, maar er was een heel tijdje terug er ook eentje, met iemand die van het balkon werd geduwd ofzo? Ik weet nog dat ik die echt verschrikkelijk spannend vond :'D
    Joanlock sowieso :Y)
    Ik weet niet echt wie ik et leukst vind, wie jij?


    JOANLOCK ftw. En ik moet toegeven dat Sherlock mijn favoriete personage is, hoe cliché het ook klinkt. En mijn favoriete aflevering is die waarin ze Irene terugvinden. God, daar had ik echt geen nagels meer over.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    JOANLOCK ftw. En ik moet toegeven dat Sherlock mijn favoriete personage is, hoe cliché het ook klinkt. En mijn favoriete aflevering is die waarin ze Irene terugvinden. God, daar had ik echt geen nagels meer over.


    Och ja, die! Ik ook niet XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oohh ik vind elementary zo'n enorm leuke serie! Ben nu bezig met seizoen 4 te kijken! Heb net aflevering 12 gezien! :)


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Oohh ik vind elementary zo'n enorm leuke serie! Ben nu bezig met seizoen 4 te kijken! Heb net aflevering 12 gezien! :)


    Momenteel ben ik seizoen 3 aan het zien.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Momenteel ben ik seizoen 3 aan het zien.


    Aah veel plezier! Ik kan niet wachten tot ik weer tijd heb voor de volgende aflevering!


    Treat people with kindness