• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Lily_Evans schreef:
    Je kan ook roepen "Das het verkeerde raam, schat". Dat zou ik mijzelf nog wel zien doen :')

    Hahaha, dit dus!


    I'm your little ray of pitch black.

    Lily_Evans schreef:
    Je kan ook roepen "Das het verkeerde raam, schat". Dat zou ik mijzelf nog wel zien doen :')

    Omg you made my day. (hoera)

    Hopefully this was the fresh start that I needed...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan gewoon al niet tegen je rotkop. Je mag dan wel mijn broertje zijn, je gedraagt je als een klootzak


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    Ik kan gewoon al niet tegen je rotkop. Je mag dan wel mijn broertje zijn, je gedraagt je als een klootzak

    Aawwww.... :c *HUG*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Aawwww.... :c *HUG*


    Thank you. Ik heb het gevoel dat het me allemaal een beetje teveel wordt *Hugs back*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Trikova schreef:
    Hopefully this was the fresh start that I needed...


    It is babe
    Trust me
    (H)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Tering hé, is iedereen hier op Q dood gegaan of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Xantha, nou viel het je vader eindelijk op dat het misschien wel niet zo goed met je gaat, en dan lieg je weer. Stop fucking lying to everyone and yourself.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dorchadais schreef:
    Tering hé, is iedereen hier op Q dood gegaan of zo.


    Hahaaaa, ikr.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 21:44 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik begin me meer en meer af te vragen wat een vriendschap eigenlijk inhoudt en ik word er zo langzamerhand gek van. Gemeenschappelijke interesses? Overeenkomende normen en waarden? Een echt goede gesprekspartner? De manier van omgang is precies de manier voor een diepe vriendschap maar de inhoud (die ontstaat door hogere verwachtingen omdat iemand dichter bij mij is gaan komen) totaal niet en dat zorgt binnenin mij voor een enorme tweestrijd. Ik heb ook gewoon te weinig vrienden denk ik, dan kon ik mijn aandacht wat meer verdelen.
    Niet citeren/quoten aub, dit moet er even uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Thank you. Ik heb het gevoel dat het me allemaal een beetje teveel wordt *Hugs back*

    Same here.. Same here...

    //

    Ik voel me serieus bagger en het is mijn eigen schuld...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shania ga alsjeblieft naar bed want dit helpt niet.. Dit maakt je alleen nog maar jaloerser... ;c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    losing hope. tnqu a lot midgets


    Heaven is a place that we all have

    Ugh, ik moest al een halfuur langer dan normaal en nu mocht ik nog een extra halfuur werken, omdat het werk nog niet af was :C I'm tired now...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Stenenlikker