• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    @adorable poster
    omg prachtig :'D u too!

    // Blegh wiskunde ging echt slecht. In plaats van een makkelijkere toets geven ze gewoon een moeilijkere :'D Nou ja, ben allang blij dat ik geen onvoldoende weg hoefde te werken. Had ik toch natuurkunde moeten doen, maar ja dat weet je pas achteraf :c

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 17:19 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Trikova schreef:
    (...)
    aw helemaal niet <3

    En? Weet je al wat meer of nog steeds niet?


    Helemaal wel <3

    Ze zijn terug. Zeiden dat ze naar Elten aka over de Duitse grens waren. Leuk, zonder mij en zo. Ik ben onbelangrijk en dat wijf krijgt de meeste aandacht. Ik kan wel gaan janken.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb echt trek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Helemaal wel <3

    Ze zijn terug. Zeiden dat ze naar Elten aka over de Duitse grens waren. Leuk, zonder mij en zo. Ik ben onbelangrijk en dat wijf krijgt de meeste aandacht. Ik kan wel gaan janken.


    Aawwww :(
    Dat is zo kut...... God I wish i could hug you right now <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pontmercy schreef:
    @adorable poster
    omg prachtig :'D u too!

    // Blegh wiskunde ging echt slecht. In plaats van een makkelijkere toets geven ze gewoon een moeilijkere :'D Nou ja, ben allang blij dat ik geen onvoldoende weg hoefde te werken. Had ik toch natuurkunde moeten doen, maar ja dat weet je pas achteraf :c


    Heheee, ik vond die foto en kon hem niet - niet posten.


    Heaven is a place that we all have

    Uitslag bekend: Ik heb dus ASS, maar omdat dat in Nederland nog niet is ingesteld is het op de oude manier gegaan en heb ik dus Asperger. Daarbij ook nog ADD en wat random is: ADHD, wtf hahah. ADHD? Zelfs mijn ouders keken raar op, lol.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 17:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I know that I am a worthless piece of trash to you, but you don't have to remind me?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Op naar Schiphol met de trein.

    Trikova schreef:
    (...)

    Aawwww :(
    Dat is zo kut...... God I wish i could hug you right now <3


    Same <3

    //

    Mijn broertje is er ook, dus ook niets meer van mijn muziek dit weekend en alleen maar schiet geluiden. Ugh. I wish I could just turn invisible.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Same <3

    //

    Mijn broertje is er ook, dus ook niets meer van mijn muziek dit weekend en alleen maar schiet geluiden. Ugh. I wish I could just turn invisible.

    Fuck him. Serieus. Laat hem lekker een keertje buiten spelen. <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze knappe man die me een knipoog gaf toen ik zijn spullen aan het scannen was. Kon ik de tijd maar terug draaien en terug flirten ipv doen alsof de kassa erg interessant is.

    Ara schreef:
    Deze knappe man die me een knipoog gaf toen ik zijn spullen aan het scannen was. Kon ik de tijd maar terug draaien en terug flirten ipv doen alsof de kassa erg interessant is.


    Of je dumpt je vriend die toch nooit naar je luistert en gewoon dooe gaat met drugs en shit en je hoeft je nooit meer kut te voelen in je relatie.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 17:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    (...)
    Fuck him. Serieus. Laat hem lekker een keertje buiten spelen. <3


    Het mag misschien hard klinken, maar daar moet je vrienden voor hebben :')

    //

    Joh, vind je het gek dat ik chagrijnig klink?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oké fluff it, ik ga even lekker patronen knippen. Straks wel weer verder met de studie.


    Happy Birthday my Potter!

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Het mag misschien hard klinken, maar daar moet je vrienden voor hebben :')

    //

    Joh, vind je het gek dat ik chagrijnig klink?

    HAHAHAHA. Aawww arme jongen :')


    — Inner peace, it's hard to find. —