• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    "Ik heb jullie opdrachten nagekeken, ze liggen in een bakje buiten mijn kantoor, in het gebouw die nu dicht is en dicht is voor het hele weekend."

    Dit is echt next-level evil. Let op, disney villains!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jinxxx schreef:
    (...)
    10 word erger.

    Maar... maar...
    BOBBY. WHY. WHY BOBBY. I cried. Still not over it. I think I'll never be. Fuck. Bobby. FUUUUUUCKK. Ik riep het al de hele tijd. En toen hij Idjot zei was ik al zeker. Ik vind dit zo not done he. Ik ben veel te emotioneel geïnvesteerd in deze kut show en ik mis Castiel en ik ga gewoon deze kutshow boycotten want ik ben veel te emotioneel en ik ben gewoon echt moe na die aflevering. Ugh. Geen enkele fictionele dood is me zo hard gevallen als deze. Fuck. Bobby. Fuuuuuuuuuuck. En ik ben kwaad want Crowley kwam hem niet redden, dus fuck Crowley, he can go suck a dick or something. Uhg. LIKE UGHH. I'm raging so hard.


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Maar... maar...
    BOBBY. WHY. WHY BOBBY. I cried. Still not over it. I think I'll never be. Fuck. Bobby. FUUUUUUCKK. Ik riep het al de hele tijd. En toen hij Idjot zei was ik al zeker. Ik vind dit zo not done he. Ik ben veel te emotioneel geïnvesteerd in deze kut show en ik mis Castiel en ik ga gewoon deze kutshow boycotten want ik ben veel te emotioneel en ik ben gewoon echt moe na die aflevering. Ugh. Geen enkele fictionele dood is me zo hard gevallen als deze. Fuck. Bobby. Fuuuuuuuuuuck. En ik ben kwaad want Crowley kwam hem niet redden, dus fuck Crowley, he can go suck a dick or something. Uhg. LIKE UGHH. I'm raging so hard.


    caution: mental breakdowns may occur


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    (...)

    caution: mental breakdowns may occur

    Bedoel je nu, of dat die er nog aankomt? Want volgens mij is dit een mental breakdown. Als de show echt nog erger wordt kan mijn arme hart dit niet aan. Ik ben echt gewoon van slag hierdoor. DAT IS TOCH NIET EERLIJK. Verdomme. Ugh!


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Bedoel je nu, of dat die er nog aankomt? Want volgens mij is dit een mental breakdown. Als de show echt nog erger wordt kan mijn arme hart dit niet aan. Ik ben echt gewoon van slag hierdoor. DAT IS TOCH NIET EERLIJK. Verdomme. Ugh!


    ik wil heeeel onaardig doen dus ik zeg niets en je mag zelf de spoiler openen. ^^

    spoilers!


    nog nooit supernatural gekeken dus ik had het over die van jou.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 19:14 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind mijn lichaam irritant atm. Ik snap dat ik moe ben, maar om nou zo erg te trillen dat ik alles laat vallen en omgooi... I mean ik was al van plan weer op tijd naar bed te gaan. Je hoeft het niet nog duidelijker te maken dat dat noodzakelijk is.


    Happy Birthday my Potter!

    LittIe schreef:
    (...)

    ik wil heeeel onaardig doen dus ik zeg niets en je mag zelf de spoiler openen. ^^

    spoilers!


    nog nooit supernatural gekeken dus ik had het over die van jou.

    Well, het was een mental breakdown. Fuck it. I'm not gonna sugarcoat jack shit. Kijk de show niet. Dat is mijn spoiler. Just.... don't.


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Maar... maar...
    BOBBY. WHY. WHY BOBBY. I cried. Still not over it. I think I'll never be. Fuck. Bobby. FUUUUUUCKK. Ik riep het al de hele tijd. En toen hij Idjot zei was ik al zeker. Ik vind dit zo not done he. Ik ben veel te emotioneel geïnvesteerd in deze kut show en ik mis Castiel en ik ga gewoon deze kutshow boycotten want ik ben veel te emotioneel en ik ben gewoon echt moe na die aflevering. Ugh. Geen enkele fictionele dood is me zo hard gevallen als deze. Fuck. Bobby. Fuuuuuuuuuuck. En ik ben kwaad want Crowley kwam hem niet redden, dus fuck Crowley, he can go suck a dick or something. Uhg. LIKE UGHH. I'm raging so hard.

    Ja.. Die viel me ook echt hard. Er gaan ook anderen, waarvan ik zo reageerde en het echt niet leuk vond.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LittIe schreef:
    (...)
    ik wil heeeel onaardig doen dus ik zeg niets en je mag zelf de spoiler openen. ^^
    spoilers!
    nog nooit supernatural gekeken dus ik had het over die van jou.

    Ik wou het vragen, heb jij dat ooit eens gezien dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Ja.. Die viel me ook echt hard. Er gaan ook anderen, waarvan ik zo reageerde en het echt niet leuk vond.

    Neee... T_T Don't do this to me. Ik kan dit echt niet. Ik ben echt fucking sad nu. Waarom heb ik nu gewoon de neiging een recap over ieder komend seizoen te lezen om mezelf niet geheel in de put te krijgen door een onverwachte dood... Hichem wil ze zo graag kijken, dus ik moet het ook. En als er nu nog iemand sterft waar ik aan gehecht ben dan weet ik echt niet of ik die hele show nog aankan.


    I'm your little ray of pitch black.

    @SAWFT, don't worry. I won't.

    @Jinxxx, hahaa. Never saw it.


    Heaven is a place that we all have

    People of Q, I just love you soooo much <3
    Jullie zijn echt geweldig, lief, gezellig en behulpzaam.
    Please, never forget, you are sooo great!
    *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    And she just wants to feel something, and I don't think that's asking for too much...

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 19:31 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ga lekker je wenkbrauwen epileren in de trein.

    ProngsPotter schreef:
    People of Q, I just love you soooo much <3
    Jullie zijn echt geweldig, lief, gezellig en behulpzaam.
    Please, never forget, you are sooo great!
    *O*


    Ah, love you too.
    As long as you know you're one of the sweetest! *O*


    Happy Birthday my Potter!