• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Dorchadais schreef:
    (...)

    Of je dumpt je vriend die toch nooit naar je luistert en gewoon dooe gaat met drugs en shit en je hoeft je nooit meer kut te voelen in je relatie.

    Ja, dat kan inderdaad ook.

    Ik heb echt geen zin in dit weekend.


    <3

    Ara schreef:
    (...)
    Ja, dat kan inderdaad ook.


    Ik vind namelijk dat je het heel lang volhoud. Als ik in jouw schoenen zou staan (en nee, niet iedereen is hetzelfde) had ik hem al lang geen kans meer gegeven en het uit gemaakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw. Even depressief om deze aflevering van Supernatural. Really... really? Seizoen zeven is echt waardeloos.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Ik vind namelijk dat je het heel lang volhoud. Als ik in jouw schoenen zou staan (en nee, niet iedereen is hetzelfde) had ik hem al lang geen kans meer gegeven en het uit gemaakt.

    Dat is waar. Ik snap soms ook niet helemaal waarom ik doorga met deze relatie, maar ik denk dat een goed gesprek kan helpen. Sommige weekenden zijn ook wel erg leuk weer.

    // yess, ik heb het boekenweek boek al ^^

    Zo kom je er wel achter wie je echte vrienden zijn.


    Caution first, always.

    Kootra schreef:
    Zo kom je er wel achter wie je echte vrienden zijn.

    Ga fucking Nederlands praten in Nederland. Je hoeft ook niet te fluisteren in de trein. Eh, doe ook maar wel. Ik hoef niet te weten dat je een hoer bent.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 18:50 ]

    In love with my new bra's :Y)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 18:50 ]

    Ik haat treinen tijdens spitsuur...


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Ik haat treinen tijdens spitsuur...

    This, so much.

    Wanneer je een HEEL FUCKING BELANGRIJKE mail van de uni moet krijgen en die niet krijgt om Joost mag weten waarom -.- COMMUNICATIE JONGENS


    Slightly drunk.

    Deze plek trekt me echt alleen maar verder naar beneden. Ik ben er klaar mee.


    Caution first, always.

    SAWFT schreef:
    Wauw. Even depressief om deze aflevering van Supernatural. Really... really? Seizoen zeven is echt waardeloos.

    10 word erger.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jesus, is iedereen op deze school compleet achterlijk?


    Heaven is a place that we all have