• Ik keek The Walking Dead al, maar ik ben sinds kort Fear The Walking Dead ook beginnen kijken. Die serie zette me toch even aan het denken, nadat ik The Last Of Us ook nog eens voor de zoveelste keer had uitgespeeld. Hoe zou ik reageren moest er een virus uitbreken waar mensen aan sterven en vervolgens weer opstaan als zombie? Ik wist serieus niet wat ik moest denken. Je hoopt natuurlijk dat dit nooit gebeurd, maar ik denk dat ik eerst zou huilen en dan enorm mijn best zou doen om te overleven.
    Nu is mijn vraag aan jullie, hoe zouden jullie reageren moest er ooit zoiets gebeuren? En wat zouden jullie doen? Ik ben hier echt wel eens benieuwd naar.


    16 - 09 - '17

    Dat zou best kut zijn. x)

    Ik zou denk ik, als ik mijn familie thuis dood zou aantreffen en de straat vol met zombies, de auto nemen naar een plek met veel eten waar ik mezelf kan opsluiten en wachten tot iemand me komt redden. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb een plan en dat weet je xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou als eerst sowieso mijn leven als schild gebruiken voor de mensen van wie ik hou. Ik zou letterlijk alles doen om hun veilig te houden. Maar als ik ooit een keer alleen zou overblijven. Kinda scary shit though, maar ik denk dat ik iemand ga zoeken om samen door het leven te komen. Of een groepje, weetjewel. Iemand met je hebben, zodat je een reden hebt om in leven te blijven. I'd need someone to care about like srsly.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 23:22 ]

    Ik zou me laten dood gaan, maar niet door het virus. Op de echte doodgaan manier
    Ik ben niet snel of dapper genoeg om te ontvluchten en te overleden, maar zou anderen ook niets willen doen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik heb een plan en dat weet je xD


    Ja, ik weet het, haha.


    16 - 09 - '17

    Daryl Dixon, Rock Grimes of Michonne opzoeken. Of het liefst hen drie samen. Best. Survival. Group. Ever.

    Nee, oké, tbh. Me angstig vastklampen aan Hichem, terwijl we beide het huis niet uit durven en daardoor waarschijnlijk als een van de eerste sterven aan verhongering / uitdroging.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 23:38 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    Daryl Dixon, Rock Grimes of Michonne opzoeken. Of het liefst hen drie samen. Best. Survival. Group. Ever.


    Moest dat echt zijn, dan denk ik dat er veel gaan vechten om in de groep te zitten, haha.


    16 - 09 - '17

    Kalisto schreef:
    (...)

    Moest dat echt zijn, dan denk ik dat er veel gaan vechten om in de groep te zitten, haha.

    Hahaha, dat denk ik ook wel. Well, ik neem ook wel genoegen met alleen Daryl. Zo kieskeurig ben ik niet.


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Hahaha, dat denk ik ook wel. Well, ik neem ook wel genoegen met alleen Daryl. Zo kieskeurig ben ik niet.


    Haha


    16 - 09 - '17

    Ik zou een Quizlet-survival groep opstarten.


    Heaven is a place that we all have

    Ik zou actrice worden in een zombie-serie of film, want volgens mij zijn die mensen echt het beste voorbereid op een apocalyps.


    What would Emma do?

    Ik zou allicht zelfmoord plegen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou mezelf denk ik gewoon van kant maken. Ik kan zulke dingen niet aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eerst zou ik onder het luik van mijn huis kruipen, want mijn vader beweert dat daar mogelijk nog wapens liggen van de vorige bewoners en deze dan aan mijn ouders en zus geven, zodat ze zichzelf kunnen beschermen. Daarna zou ik echte punten aan mijn peilen maken ipv deze rubberen dingen en een rugzak met de belangrijkste dingen pakken die ik kan vinden. Dan zou ik pas aan mijn echte plan beginnen: Ik denk dat ik opzoek zou gaan naar de mensen die mogelijk genoeg verstand hebben van virussen om ze te onderzoeken en een remedie te vinden. Hen zou ik dan helpen en beschermen. Dat is namelijk de hoop op een beter tij en die hoop zou ik koste wat het kost verdedigen en dit ook zoveel mogelijk proberen te communiceren naar de buitenwereld, want hoe meer mensen hoop hebben, hoe meer verzet er zal zijn en hoe groter de kans dat we dit aan kunnen.


    Happy Birthday my Potter!

    Geen idee wat ik zou doen. Ik kan dat nu wel zeggen, maar misschien is het wel wat anders als het echt gebeurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.