• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien moet ik maar eens wakker worden met mijn domme hasses en beseffen dat ik een serieus probleem en risico op suikerziekte aan het ontwikkelen ben.


    26 - 02 - '16

    Ugh.


    I'm your little ray of pitch black.

    Natuurlijk kijk ik op de facebook pagina's van al mijn oud klasgenoten en zie dat de helft al getrouwd is en een deel al kinderen heeft. Al die 21 jarige meisjes die al een mooi huis hebben en een goed leven. Waarom is mijn leven zo kut en kan ik niks bereiken in mijn leven? This is why I don't facebook.. Enough for today. Gonna cry myself to sleep now. Worthless piece of shit.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 21:51 ]

    Spotivy NU WEET IK WEER WAAROM IK JE HAAT. No but seriously, ik wil Saturate en Shallow Bay; The Best Of Breaking Benjamin erop zodat ik in vrede heen kan gaan.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Negasonic schreef:
    Natuurlijk kijk ik op de facebook pagina's van al mijn oud klasgenoten en zie dat de helft al getrouwd is en een deel al kinderen heeft. Al die 21 jarige meisjes die al een mooi huis hebben en een goed leven. Waarom is mijn leven zo kut en kan ik niks bereiken in mijn leven? This is why I don't facebook.. Enough for today. Gonna cry myself to sleep now. Worthless piece of shit.


    Ik heb hier ooit een column over geschreven, maar ja, het gaat een heel gedoe worden om die terug te vinden. In ieder geval; vergelijk jezelf niet met anderen. I did the same en ik werd er doodongelukkig van. Je hebt vroegbloeiers en laatbloeiers. Jouw tijd komt wel (:


    26 - 02 - '16

    En nu natuurlijk hoef ik er ook niet meer op te rekenen dat je nog online komt. Gonna cry myself to sleep now, g-nite.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo onverantwoordelijk op sommige vlakken. Meh. Ik stel mezelf nu wel weer echt diep teleur.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sail schreef:
    (...)

    Ik heb hier ooit een column over geschreven, maar ja, het gaat een heel gedoe worden om die terug te vinden. In ieder geval; vergelijk jezelf niet met anderen. I did the same en ik werd er doodongelukkig van. Je hebt vroegbloeiers en laatbloeiers. Jouw tijd komt wel (:

    Dat hoop ik (: Zolang ik maar zonder studieschuld van school af ga ben ik al wel tevreden.


    // Je nieuwe usernaam doet me pijn. :W

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 22:06 ]

    uughgghgh


    i put the fun in funeral

    Gawd. Ik wil mezelf in slaap huilen, maar ik kan niet slapen want ik heb nog teveel energie. Dan maar janken. Janken it is.


    26 - 02 - '16

    Aan de ene kant trek ik dit echt niet meer aan aan de andere kant kan ik ook niet opgeven, dus ik moet maar gewoon alle moeheid en pijn negeren. Het leven is echt veel te gemeen soms ugh. Nog 3 1/2 week.... Oké, jap ik ga denk ik officieel even heel hard janken. Ugh. Als dat stomme kind gewoon kopjes en een normale structuur had gebruikt, had ik nu allang al in bed gelegen. Zal je zien dat ik er nog een slecht cijfer voor krijg ook, omdat er amper door die tekst heen te komen was.


    Happy Birthday my Potter!

    Sail schreef:
    Gawd. Ik wil mezelf in slaap huilen, maar ik kan niet slapen want ik heb nog teveel energie. Dan maar janken. Janken it is.



    // ugh, hopelijk is het morgen beter.

    // hoe toevallig

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 22:18 ]

    IJsklontjes zijn koud :P

    Tears ain't comin' still wanna cry. Ik ben zo klaar met vandaag.


    26 - 02 - '16

    Je maakt me zo gelukkig dat ik me schuldig voel...


    — Inner peace, it's hard to find. —