• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Negasonic Teenage Warhead schreef:
    (...)
    Dat hoop ik (: Zolang ik maar zonder studieschuld van school af ga ben ik al wel tevreden.


    // Je nieuwe usernaam doet me pijn. :W


    Fixed it. :x

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 22:50 ]


    What would Emma do?

    week 1: enthousiasme zo groot!
    week 2: *krekels*

    Nou, dan toch niet?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    His eyes, green as spring leaves, met mine. 'Patroclus. I have given enough to them. I will not give them this.'

    Arrrghh. Honestly, fuck dit boek. Ik weet niet zeker of ik het wil inlijsten of tegen een muur gooien. (cat)
    AND THEN THEY ALL DIED ik ben hier zo niet klaar voor omg en het ergste is dat er van alles voorspeld wordt maar ze hebben niet door dat het NOG ZOVEEL ERGER IS HALP


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Fixed it. :x

    Whahaha, i love you (banana)


    And that's why, after everything, I'm still in love with him.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 23:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pff ik ga zo heerlijk slapen. Ben moeeee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    i always keep a bottle of wodka underneath my bed for nights like these


    i put the fun in funeral

    Ik zit denk ik weer van een mug een olifant te maken. Dat mijn buik zoveel jeukt heeft vast geen reden, hoe graag ik zou willen van wel. Het is ook nog te vroeg voor symptomen. Eerst afwachten tot ik ongesteld word, wat ongeveer 100% kans is..

    Stop verdomme met het wegeten van je verdriet.


    Caution first, always.

    Dat jullie gewend zijn aan het gekrijs van jullie kinderen betekend niet dat wij uren lang hoeven mee te genieten. Al helemaal niet om deze tijd.

    Mijn rug doet zo ontzettend veel pijn...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Some things are meant to be..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    hoe kan ik zo subtiel mogelijk aan mijn docente communiceren dat ik het liefst helemaal niets van dit verhaal met haar deel omdat ze een mierenneuker is op het vlak van Nederlands en ik in het afgelopen jaar een soort haatrelatie naar taalpuristen heb ontwikkeld en ik weet dat ze aardig is en zo maAR DIT VERHAAL IS VEEL TE PERSOONLIJK VOOR ME jfc is het te laat om het hele plan om te gooien en gewoon een saai literair ding te schrijven ugh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ziek thuis, terwijl ik wel echt naar school wilde vandaag. Waarom zit alles zo tegen de afgelopen dagen?

    /

    JA GA DAN NIET WEG nu weet ik dus niet of ik naar school moet of niet kutzooi

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 7:27 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Frans examen vandaag D: Ik ben er zo njet klaar voor D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."