• In deze MSV volgen we kinderen die in een weeshuis zitten, hoe ze hun dagelijkse dingen doen en hoe ze het met elkaar uithouden. Ze hebben allemaal hun eigen verhaal en hun eigen karakters.



    Rollen:
    FlowerPowers | Mick | 14 |
    Dorchadais | Steven | 16 |
    watahmaloehn | Omar | 16 |
    Polovina | Antonio | 17 |
    Magari | Kind | ? |

    Flowerpowers | Isabella | 10 |
    bellah20h20 Sarah | 11 |
    DownTheRoad | Amanda | 15 |
    Millard | Syden | 16 |
    Falahee | Savannah | 16 |
    Magari | Calypso | 17 |
    Malec | Katherine | 17 |

    Begeleiders:
    Dorchadais | Maikel | 28 |
    Malec | Begeleider |


    Regels weeshuis:
    - Spreek de begeleiders aan met u
    - Respecteer je medemens
    - Ruzies worden bestraft
    - Alleen naar buiten als je toestemming hebt
    - Jongens en meisjes slapen apart en geen jongens op de meidenkamer of andersom
    - De tv en computers mogen alleen in het weekend gebruikt worden tussen 12:00 en 20:00. Gun elkaar
    - Bellen doe je met de vaste telefoon
    - Wil je een mobieltje? Werk ervoor en onderhoud het zelf
    - De jongens delen één badkamer en de meisjes delen één badkamer. Houd hem maximaal 15 minuten bezet zodat iedereen aan de beurt komt
    - 's Avonds om 21:00 is iedereen op zijn of haar kamer en om 22:00 gaan alle lichten uit.
    - Kinderen onder de 16 moeten om 20:00 naar bed en hun licht om 21:00 uit doen
    - Corvee wordt gedaan volgens het rooster en wordt niet doorgegeven. Tenzij de persoon ziek is
    - Je komt na school direct terug naar het huis, hier kun je bespreken of je nog even weg mag of niet

    Corvee rooster:
    Maandag: Mick & Savannah
    Dinsdag: Steven & Amanda
    Woensdag: Omar & Sarah
    Donderdag: Antonio & Syden
    Vrijdag: Calypso & Katherine
    Weekend: Begeleiding

    Regels:
    - Respecteer elkaar
    - Innerlijk komt pas in het speeltopic
    - Achternaam is niet nodig
    - Wissel af van personen, ga eens naar een ander
    - OOC tussen haakjes
    - Houd jongens en meiden ongeveer gelijk
    - De algemene Q-regels gelden hier ook
    - Je mag meerdere personen, maar verwaarloos ze niet!

    Topics:
    Praattopic 1
    Rollentopic 1

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 15:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Savannah besteedde niet teveel aandacht aan de mensen om haar heen. Het was ochtend en ze is totaal geen ochtendmens, een brede lach hoeven ze dan ook niet te verwachten. Maar dat zijn ze wel gewend na al die jaren. Ze keek op toen ze Omar hoorde en knikte toen. 'Sure... Ik weet niet wat, maar alles is beter dan dit zooitje hier...' mompelde ze. Ochtendhumeur, present. Ze pakte een glimmende rode appel en zette haar tanden erin om een grote hap te nemen. in de ochtend kon ze echt niet veel hebben qua eten, koffie daarintegen... Ze nam snel een paar grote slokken en schonk toen wederom in.


    El Diablo.

    Mick

    Mick stond op en hoopte dat de badkamer niet bezet was, want anders moest hij wachtte, en waar hij een enorm hekel aan was, was wel wachten op iets of iemand. Hij moest wel vaak wachten, om in de badkamer te kunnen. Hij vond dat de mensen in de badkamer wel een stel slome slakken waren. Hij gaat het liefst niet vroeg op staan, want anders kon hij maar heel weinig uren slapen. Hij sliep vaak heel slecht. Hij ging naar de badkamer en deed wat hij altijd moest doen die ochtend. Na het omkleden ging hij naar de eetzaal. Daar waren al paar mensen en een begeleider aan de eettafel.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 19:36 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Katherine stond net in de badkamer, had de deur op slot gedaan en begon haarzelf meteen aan te kleden. Zwart shirt, lichtblauwe boyfriend jeans en simpele, witte gympen. Vervolgens deed ze de rest van haar ochtend ritueel en deed de deur van het slot, bracht haar spullen naar de meidenkamer die ze zorgvuldig opborg en hierna liep ze naar de eetzaal.
    De eetzaal zat al goed gevuld en ze schoof aan een willekeurige plek van de tafel, voordat ze koffie pakte. ''Goedemorgen,'' groette ze iedereen. Vervolgens pakte ze een broodje en smeerde er wat jam op. Katherine was niet echt een eter in de vroege ochtend, maar als ze nu niet at had ze over een uur honger en daar had ze geen zin in, aangezien ze in de tussentijd licht in jaar hoofd zou worden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ''Beetje roken, beetje gek doen; je weet hoe dat gaat met hun.'' Omar fluisterde het en lachte kort maar wou niet dat de begeleiders het hoorde, het hele gebeuren was misschien heel kinderachtig, zo geheimzinnig doen en zo maar het kon nu eenmaal niet anders. Hij keek Savannah even aan en nam toen een hap van zijn brood.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Oh zij ja' zei Savannah zacht en ze lachte even. 'Ja, ofcourse... Ofcourse... Kom je straks nog mee naar de supermarkt, moet even school eten shizzle halen. En heel belangrijk... Mijn sigaretten zijn op' vervolgt ze met een kleine grijns. Ze haalde een hand door haar haar en nam nog een hap van de appel.


    El Diablo.

    Omar knikte en glimlachte zwakjes op haar verzoek, ''heb jij nog geld dan?'' Vroeg hij aangezien hij al weken op twintig euro leefde. ''Kun jij het anders even voorschieten?''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ''Ik heb altijd geld'' zei Savannah en ze lachte even. Het was eigenlijk niet haar geld, maar dan moeten mensen op school maar beter op hun spullen letten. ''Het is geen probleem'' vervolgt ze en ze haalt zijn haar door de war.


    El Diablo.

    ''Jij kleine dief,'' sprak hij en grinnikte voordat hij haar handen wegduwde van zijn haar. ''Ik heb trouwens geen honger meer,'' meldde ik nu aan de gehele tafel en schoof het bord naar voren.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Oops?' Grijnsde ze en ze gooide ondertussen de appel weg. 'Moeten ze het me maar niet zo makkelijk maken hoor' lachte Savannah vervolgens en ze stond op. 'Ik ook niet. Ik ga mijn tas even pakken' zegt ze en ze loopt naar boven.


    El Diablo.

    Steven volgde wat gesprekken, maar vond het niet zoveel waarde hebben. Hij stond op van de tafel, pakte het zakje met belegde brood en stopte het in zijn tas, waarna hij de gang in liep en zijn jas aantrok. Hij besloot een stukje te gaan wandelen voor hij naar school ging.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aangezien Omar geen behoefte om achter Steven aan te lopen en liep hij achter Sav aan de meisjeszaal in, "hey, gaan we echt naar school vandaag? Ik heb echt geen zin."


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Savannah keek naar hem om en haalde toen haar schouders op. 'Hoeft niet... Genoeg geld om een paar dagen door te gaan' zei ze en ze grijnsde even naar hem. 'Dus dat is denk ik een nee'


    El Diablo.

    "Oh, hou op. Je hebt het goed hier, alleen ik heb dus evht een bloedhekel aan school." Hij pakte haar hand vast en trok haar mee naar de badkamer zodat niet iedereen kon meegenieten van de twee. "Kijk, wat ik heb gekregen," sprek hij en opende zijn handen om te laten zien wat hij had.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Savannah trok haar wenkbrauw op en keek even naar hem. 'Geheimen?' Grijnsde ze speels en ze haalde een hand door haar haar, waarna ze naar zijn handen keek. Ze grijnsde breed. 'Reminds me of the good old times..' zegt ze en ze houd de joint tussen haar vingers. 'Wie was zo aardig'


    El Diablo.

    Hij moest even kort lachen, "Jim, denjongen die tot over zijn oren verliefd is op jou. Denkt dat die via mij in contant kan komen met deze, spaanse senorita." Omar grinnikte en speelde met de joint.


    Everything is illuminated by the light of our past.