• In deze MSV volgen we kinderen die in een weeshuis zitten, hoe ze hun dagelijkse dingen doen en hoe ze het met elkaar uithouden. Ze hebben allemaal hun eigen verhaal en hun eigen karakters.



    Rollen:
    FlowerPowers | Mick | 14 |
    Dorchadais | Steven | 16 |
    watahmaloehn | Omar | 16 |
    Polovina | Antonio | 17 |
    Magari | Kind | ? |

    Flowerpowers | Isabella | 10 |
    bellah20h20 Sarah | 11 |
    DownTheRoad | Amanda | 15 |
    Millard | Syden | 16 |
    Falahee | Savannah | 16 |
    Magari | Calypso | 17 |
    Malec | Katherine | 17 |

    Begeleiders:
    Dorchadais | Maikel | 28 |
    Malec | Begeleider |


    Regels weeshuis:
    - Spreek de begeleiders aan met u
    - Respecteer je medemens
    - Ruzies worden bestraft
    - Alleen naar buiten als je toestemming hebt
    - Jongens en meisjes slapen apart en geen jongens op de meidenkamer of andersom
    - De tv en computers mogen alleen in het weekend gebruikt worden tussen 12:00 en 20:00. Gun elkaar
    - Bellen doe je met de vaste telefoon
    - Wil je een mobieltje? Werk ervoor en onderhoud het zelf
    - De jongens delen één badkamer en de meisjes delen één badkamer. Houd hem maximaal 15 minuten bezet zodat iedereen aan de beurt komt
    - 's Avonds om 21:00 is iedereen op zijn of haar kamer en om 22:00 gaan alle lichten uit.
    - Kinderen onder de 16 moeten om 20:00 naar bed en hun licht om 21:00 uit doen
    - Corvee wordt gedaan volgens het rooster en wordt niet doorgegeven. Tenzij de persoon ziek is
    - Je komt na school direct terug naar het huis, hier kun je bespreken of je nog even weg mag of niet

    Corvee rooster:
    Maandag: Mick & Savannah
    Dinsdag: Steven & Amanda
    Woensdag: Omar & Sarah
    Donderdag: Antonio & Syden
    Vrijdag: Calypso & Katherine
    Weekend: Begeleiding

    Regels:
    - Respecteer elkaar
    - Innerlijk komt pas in het speeltopic
    - Achternaam is niet nodig
    - Wissel af van personen, ga eens naar een ander
    - OOC tussen haakjes
    - Houd jongens en meiden ongeveer gelijk
    - De algemene Q-regels gelden hier ook
    - Je mag meerdere personen, maar verwaarloos ze niet!

    Topics:
    Praattopic 1
    Rollentopic 1

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 15:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amanda zwaait grijnzend terug en liep met hun mee. "Lekker ontbeten?" vraagt ze terwijl ze hun aankijkt.

    "Ik was al een tijdje klaar," vertelde Steven. "Ik was even gaan lopen, maar ben toen teruggekomen voor Antonio. We wilden net naar school gaan, heb je zin om mee te lopen?" vroeg hij vriendelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij liep samen met Sav naar school en keek even kort glimlachend op, hij nam het laatste trekje van zijn sigaret en gooide deze op de grond. ''Je moet echt niet letten op de jongens.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sav keek weer naar hem op en schudde toen haar hoofd. 'Doe ik ook niet. Geen zorgen' zei ze met een kleine glimlach. Ze haalde een hand door haar haar en nam de jongen naast haar even in zich op.


    El Diablo.

    Ze knikt op Steven's antwoord en veegt een pluk haar uit haar gezicht. "Ja, gezellig" antwoordt ze en loopt rustig met ze mee.

    "Ik heb niet al te veel gegeten, want het ontbijt is nooit zo geweldig hier," zegt hij tegen Amanda. Wanneer ze vraagt of ze mee met hun naar school glimlacht Antonio. "Mij best," zegt hij.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    "Kom je?" Vroeg hij terwijl hij zichzelf over een hek hees en zijn hand uitstak. "Hier is wat privé."


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sav knikte en beet even op haar lip, waarna ze zijn hand aannam en ook over het hek klom. 'Ik zie het..'


    El Diablo.

    Steven glimlachte naar Antonio en opende de voordeur. "Gaan jullie mee dan?" Hij liep de deur uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ik kom eraan Steven," zegt Antonio glimlachend terwijl hij de buitenlucht instapt. Als hij merkt dat er een flink zonnetje aanwezig is, doet hij zijn zonnebril op.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    ''Is niet erg toch?'' Vroeg hij en liet haar hand los.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Nah, jij bent het. Ijdeltuit' zei Sava en ze stak even haar tong uit, voor ze verder liep voor hem uit.


    El Diablo.

    Amanda knikt en loopt achter de jongens aan naar buiten. Daar geniet ze van de zon en veegt door d'r haar. Ze kijkt om haar heen, ze wist niet echt een onderwerp om over te praten dus wachtte ze tot een van de jongens ergens over zou beginnen.

    Toen ze wegliep greep hij haar bij haar hand en trok haar terug zodat ze nu dichterbij hem stond waarna hij kort glimlachte, ''dat is ook niet aardig om te zeggen.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ze keek naar hem op en leunde een beetje tegen hem aan. 'Ik ben niet altijd aardig sweetie..' grijnsde ze plagerig en ze gaf hem een speelse knipoog..


    El Diablo.