• Sinds kort speel ik weer spellen op facebook. En eigenlijk ben ik wel benieuwd of iemand op Q dit spel kent en/of speelt. Zelf vind ik het ontzettend leuk.

    Dragon City is een spel met draken(vandaar de naam^^), je kan een ei kopen en die uit laten komen, dan heb je een draak erbij. Je kan echter ook twee draken met elkaar laten paren en dan komt er ook een ei en dus ook een nieuwe draak. Volgens mij zijn de draken zowel man als vrouw, aangezien alle draken met elkaar kunnen paren en daarmee een ei kunnen produceren. Je kan ook tegen andere speler vechten met je draken, je mag dan drie draken uitzoeken van je eigen draken om tegen de draken van iemand anders te vechten. Bij Leauges kun je de draken van de tegenstander niet zien en bij Tournaments wel, wat soms best handig kan zijn.

    Dus wie kent en/of speelt dit spel?


    Physics is awesome

    Je kunt beter Dragon Vale spelen. Bij dragon city kun je de zeldzame draken alleen maar kopen en niet fokken. Bij dragon Vale wel


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Je kunt beter Dragon Vale spelen. Bij dragon city kun je de zeldzame draken alleen maar kopen en niet fokken. Bij dragon Vale wel


    Dat heb ik tot nu toe niet gemerkt, met fokken heb ik nu draken die je eigenlijk alleen kan kopen met van die paarse edelstenen. Maar misschien bedoel jij iets anders. Bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken bij Dragon Vale.


    Physics is awesome

    Ik heb het heel lang gespeeld op FB en via de app. Maar toen ik alle toen beschikbare draken had ben ik gestopt. Duurde me veel te lang met die legendaries fokken.

    Zover ben ik nog niet, ik merk wel dat ik steeds minder plek heb voor nieuwe habitats. Ik heb al uitgebreid, maar toch.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat heb ik tot nu toe niet gemerkt, met fokken heb ik nu draken die je eigenlijk alleen kan kopen met van die paarse edelstenen. Maar misschien bedoel jij iets anders. Bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken bij Dragon Vale.


    ja die jewels maar die kun je alleen maar kopen en krijg je nergens bij


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    ja die jewels maar die kun je alleen maar kopen en krijg je nergens bij


    Bij mij wel, ze hebben zo'n kaart voor de eerste paar dagen en op bepaalde dagen krijg je van die jewels. En nu met de verjaardag van het spel kan je ook jewels vinden op een andere kaart.

    Ik zag dat je ver bent met je draken. Hoe deed jij het als je meer draken dan habitats had?


    Physics is awesome

    Oh gosh, dit heb ik ooit echt heel lang gespeeld. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Speel je het nu niet meer?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Speel je het nu niet meer?


    Nope.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jammer! Ik had graag je buur willen zijn.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Bij mij wel, ze hebben zo'n kaart voor de eerste paar dagen en op bepaalde dagen krijg je van die jewels. En nu met de verjaardag van het spel kan je ook jewels vinden op een andere kaart.

    Ik zag dat je ver bent met je draken. Hoe deed jij het als je meer draken dan habitats had?


    Vraag je wat hahaha, ik speel het een jaar niet meer ofzo haha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    O, oké. Ik ben aan het fokken vanwege de opdrachten die je krijgt van die man en daardoor raken mijn habitats sneller vol dan verwacht. Dus vandaar die vraag.


    Physics is awesome

    Ik ben er heel erg verslaafd aan en ben level 48 (-:

    Wat zijn je favoriete draken en hoeveel heb je er?

    Wat doe je als je meer draken hebt dan plek voor ze om te wonen?


    Physics is awesome

    Ik speelde het eerst heel vaak, en toen ik bij level 30 was heeft mijn broertje het overgenomen. Hij speelt het trouwens nog regelmatig (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry