• Sinds kort speel ik weer spellen op facebook. En eigenlijk ben ik wel benieuwd of iemand op Q dit spel kent en/of speelt. Zelf vind ik het ontzettend leuk.

    Dragon City is een spel met draken(vandaar de naam^^), je kan een ei kopen en die uit laten komen, dan heb je een draak erbij. Je kan echter ook twee draken met elkaar laten paren en dan komt er ook een ei en dus ook een nieuwe draak. Volgens mij zijn de draken zowel man als vrouw, aangezien alle draken met elkaar kunnen paren en daarmee een ei kunnen produceren. Je kan ook tegen andere speler vechten met je draken, je mag dan drie draken uitzoeken van je eigen draken om tegen de draken van iemand anders te vechten. Bij Leauges kun je de draken van de tegenstander niet zien en bij Tournaments wel, wat soms best handig kan zijn.

    Dus wie kent en/of speelt dit spel?


    Physics is awesome

    Vond je het leuk om te spelen?

    Enig idee op welk level je broertje nu is?


    Physics is awesome

    Nog mensen die het spel nog wel spelen?

    Aangezien er mensen zijn die het hebben gespeeld, dacht ik dan is er vast wel iemand die het nog steeds speelt.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Vond je het leuk om te spelen?

    Enig idee op welk level je broertje nu is?

    Ik vond het geweldig (anders zou ik niet zo lang door zijn gegaan XD) en nu nog steeds wel, maar het is minder leuk als anderen het niet ook doen. Ik deed het eerst met rocksanne, maar die is gestopt en das nogal demotiverend...

    Orlando en ik zijn bij level 35 ofz.


    in love with the fictional characters, I'm sorry