• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Lily_Evans - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Paian- Pain absorbtion - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    MatthewMMurduck - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    Dorchadais - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian -Lloyd - Pain Inducement Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.

    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 21:10 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Flowerpowers schreef:
    Kan ik nog meedoen?


    Waarom niet?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kan ik meedoen? Ik kan reageren tot en met 25 April, daarna niet meer, omdat ik dan op vakantie ben tot 25 mei. Dus na 25 mei kan ik weer reageren. IS dat een probleem?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mag ik meedoen met iemand? Zie maar wat je nodig hebt.

    Als t mag ga ik intussen de meest nutteloze superkracht verzinnen


    Bowties were never Cooler

    Ice_Queen schreef:
    Kan ik meedoen? Ik kan reageren tot en met 25 April, daarna niet meer, omdat ik dan op vakantie ben tot 25 mei. Dus na 25 mei kan ik weer reageren. IS dat een probleem?


    Ik waardeer het enorm dat je het zegt en natuurlijk is het geen probleem. We kunnen jouw character gewoon op vakantie sturen :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MatthewMMurdock schreef:
    Mag ik meedoen met iemand? Zie maar wat je nodig hebt.

    Als t mag ga ik intussen de meest nutteloze superkracht verzinnen


    Mensen van een afstandje kunnen kietelen als je naar ze kijkt.


    Carpe Noctem

    MatthewMMurdock schreef:
    Mag ik meedoen met iemand? Zie maar wat je nodig hebt.

    Als t mag ga ik intussen de meest nutteloze superkracht verzinnen


    Kies zelf maar Mir hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja, een dag voordat ik weg ga. Maak ik wel een post dat ze tijdelijk afscheid neemt met iedereen en dat ze op vakantie gaat :)
    Nog een klein vraagje, is het goed dat mijn character die ik maak. Zusje is van Jean Grey?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Morpheus
    People aren't meant to be in cages. It does things to them.




    Naam: "Morpheus" Tamara Dierde
    Morpheus was een van de Griekse goden van dromen.
    Ze heeft zichzelf deze naam gegeven en gebruikt nooit haar mensen/slaaf naam.
    Leeftijd: 17
    Specificaties van mutatie: Droom/hallucinatie/slaap manipulatie
    Morpheus kan als mensen slapen/buiten bewustzijn zijn hun dromen beïnvloeden, zo kan ze in hun dromen verschijnen, nachtmerries in dromen veranderen (en anders om) of informatie proberen te achter halen. (Voor dit laatste heeft ze heel veel energie nodig aangezien ze steeds de droom moet blijven veranderen)
    Als ze dicht bij iemand in de buurt is (kan de ander bijna aanraken, dichtbij) kan ze hen ook laten hallucineren/dingen laten dromen dit gaat het makkelijkst als de ander al aan het dagdromen, niet heel geconcentreerd bezig of heel vermoeid is. (Dit is het moeilijkst voor haar)
    Als ze iemand kan aanraken kan ze die gene ook in slaap laten vallen.
    Als ze te lang of te vaak haar krachten gebruikt dan heeft dit een effect op haar. Een zwakke reactie is dat haar handen gaan trillen, sterkste effect kan zijn dat ze haar vat op realiteit begint te verliezen.
    Een ander nadeel is dat ze andermans dromen aanvoelt. Als mensen om haat heen slapen voelt ze een soort trilling of energie in de lucht (soms weet ze ook wat ze dromen) dit zorgt vaak voor hoofdpijn en slapeloze nachten.
    Als mensen haar gedachten willen lezen lukt dit ze vaak niet goed aangezien ze op een "droomfrequentie" denkt. Telepathen hebben vaak het idee alsof ze naar een telefoon gesprek luisteren met zoveel ruis dat ze haast niet te verstaan is.
    Uiterlijk: Morpheus is niet heel groot, maar alsnog heeft ze een imposant uiterlijk. Zij lijkt vaak twee gezichtsuitdrukkingen te hebben: haar "bitch-face" en haar "I-want-you-all-to-die-face".
    Alleen als ze in haar of andermans dromen zit heeft ze een glimlach en ziet ze er vriendelijk, lief en ongevaarlijk uit. Ze geeft dan een gedrogeerde indruk. Mensen moeten vaak een tweede keer kijken om door te hebben dat zij het is.
    Morpheus zit onder de littekens, haar armen en rug zeker. Ze verbergt ze niet, maar het is ook niet dat ze ze uitdrukkelijk vertoont.
    Innerlijk: Morpheus is het beste te beschrijven als een "cornered wounded animal". Ze is in constante overlevingsmodus en weet niet hoe ze gelukkig moet zijn.
    Bitter: Het is de beste manier om Morpheus te beschrijven; bitter. Ze heeft altijd een slecht humeur en heeft geen geduld voor anderen. Ze geloofd niet dat het wereld het beste met haar voorheeft en reageert op alles met sarcasme of een draai van haar ogen.
    Paranoïde: Ze vertrouwd niemand, ze moet letterlijk in je hoofd (dromen) geweest zijn om je te kunnen vertrouwen en zelfs dan verwacht ze nog dat je haar kan verraden.
    Koppig: Morpheus doet dingen op haar eigen mannier of ze nu beter, slechter, gezond of ongezonde keuzes maakt, het zijn altijd haar keuzes. Ze kan er niet tegen als iemand haar probeert te beheersen en zal dit ook laten merken. Andermans mening is mooi, maar geld niet als wet voor haar en ze gaat dan ook haar eigen weg.
    Masochistisch: Het gaat niet goed met Morpheus en dit weet ze, maar ergens gelooft ze niet dat ze het verdient om gelukkig te zijn. Ze heeft verschrikkelijke dingen gezien en dingen overleefd die ze liever niet overleefd had. Ze maakt vaak ongezonde beslissingen die haar pijn of ongemak bezorgen.
    PTSD: Morpheus heeft ptsd en kan soms paniek aanvallen krijgen. Haar hele leven draait eigenlijk om haar ptsd. Haar verleden heeft haar gevormd en verwond. Als ze een episode heeft dan zal ze alles doen om zichzelf te beschermen en kan ze anderen dus ook iets aandoen.
    Zachte kant: Ondanks dit alles heeft Morpheus een zachte kant, hoewel ze deze haast nooit laat zien. Als kleine kinderen nachtmerries hebben gehad, zal ze bij hen zitten en aan hen vragen waar ze over willen dromen, zodat ze daar voor kan zorgen. Met dieren, zeker honden, is geduldig en lief.
    Verloren: Morpheus heeft ergens een doel nodig. Iemand om van te houden of voor te zorgen. Een hogere betekenis om voor te vechten. Een reden om 's ochtends op te staan. als ze dat niet heeft voelt ze zich verloren en nutteloos in haar eigen leven.
    Verleden: Morpheus krachten begonnen op te komen rond haar vijfde. Haar ouders dachten dat ze gek werd aangezien ze geen grip op de realiteit meer had. Ze kon het verschil tussen werkelijkheid en andermans (dag)dromen niet in zien. Haar ouders stuurde haar naar een dokter, die haar weer doorverwees naar een ander, die haar weer doorverwees, etc. Ze werd een berg aan medicijnen voorgeschreven, maar niets leek te helpen. Op haar zevende werd ze in een instituut geplaatst, waar ze alleen maar achteruit ging aangezien de dromen van de andere mensen in het instituut verschrikkelijk waren en ze zichzelf niet los kon maken van die droomwerelden. Ze heeft drie jaar in dat instituut gezeten, wat voor haar (letterlijk) een marteling was.
    Op haar tiende werd ze er uit gehaald door een dokter die haar ouders beloofd had haar beter te maken. De dokter werkte echter voor de overheid en wilde kijken over hij haar kon "genezen" van haar mutatie. Ze was ontdekt omdat ze ook de dromen van de staf van het instituut begon over te nemen.
    Ze was niet de enige mutant in het laboratorium en raakte bevriend met een jongen genaamd Jonas, die haar vertelde over de X-men en Magnito's army.
    Ze was zestien toen de x-men haar vonden in een laboratorium. Voor zes jaar lang was er op haar geëxperimenteerd. Ze praat nooit over wat er gebeurd is, maar heeft er wel nachtmerries over. Er zijn vermoedens over wat ze niet zegt, aangezien ze misschien de enige gevonden gevangene in het laboratorium was, maar er waren veel meer legen kooien en sporen in het mortuarium van menselijk (mutant) resten.
    Extra: Morpheus is lesbienne.
    Ze is verslaafd aan slaappillen en pijnstillers. Deze verslaving is niet begonnen omdat dit de enige manier is om andermans dromen uit haar hoofd te houden en zij uit andermans dromen. Een nadeel is echter dat ze dan vast zin in haar nachtmerries en niet wakker kan worden door de medicatie. De verslaving begint echter uit de hand te lopen.
    Morpheus heeft zelf geen huisdier hoewel ze er stiekem wel eentje wil. Ze is bang dat ze niet goed genoeg voor het beestje kan zorgen, ze gaat wel graag om met amdermans dieren en heeft altijd hondenbrokjes bij zich.
    Relaties: WIE WILT?
    Tim - MatthewMMurdock - 5 - ze botsen, ontwijken elkaar, hebben rare bijnamen voor elkaar. "Speedy" "Swiffer"
    Michael - Caprice - 6 - wisselvallige relatie, hij zoekt haar soms op, zij ontwijkt hem uit angst dat hij achter haar geheim komt

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 21:23 ]


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    (...)

    Mensen van een afstandje kunnen kietelen als je naar ze kijkt.



    HAHAHAHA nee sorry guys


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ice_Queen schreef:
    Ja, een dag voordat ik weg ga. Maak ik wel een post dat ze tijdelijk afscheid neemt met iedereen en dat ze op vakantie gaat :)
    Nog een klein vraagje, is het goed dat mijn character die ik maak. Zusje is van Jean Grey?


    hmm lastig.. Ik ga hier sws over nadenken. Welke mutatie wil je haar geven?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De naam van mijn character is Kendra Grey. ze heeft de kracht van Telepathie en Blocken. Blocken houd in dat ze andere mind readers of mind manipulators uit haar mind kan bannen, zodat ze niet weten wat ze zoal denkt. Ze kan dit ook bij andere mensen doen, maar dan moet ze hun aanraken. Voorbeeld: Kendra houd Jean's schouder vast en Xavier kon niet zien wat de meiden dachten.

    Omdat Kendra ook telepathie heeft, kan ze ook praten met mensen, plus het blocken tegelijk! Haar active power is Telikinese, alleen net wat anders dan Jean.
    Kendra's Telikinese is dat ze mensen, mensen met power en animals kan hun kelen dichtknijpen, ook binnen in het lichaam. Dus hart, nieren ect! Zonder ze te hoeven aanraken, het kan zo ver gaan dat ze ook kan imploderen. Maar er is een catch! Als ze teveel van die kracht gebruikt valt ze flauw of ze raakt bewusteloos.

    Dat betekend dus dat Kendra powerfull is met een limiet er aan.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 21:44 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ice_Queen schreef:
    De naam van mijn character is Kendra Grey. ze heeft de kracht van Telepathie en Blocken. Blocken houd in dat ze andere mind readers of mind manipulators uit haar mind kan bannen, zodat ze niet weten wat ze zoal denkt. Ze kan dit ook bij andere mensen doen, maar dan moet ze hun aanraken. Voorbeeld: Kendra houd Jean's schouder vast en Xavier kon niet zien wat de meiden dachten.

    Omdat Kendra ook telepathie heeft, kan ze ook praten met mensen, plus het blocken tegelijk! Haar active power is Telikinese, alleen net wat anders dan Jean.
    Kendra's Telikinese is dat ze mensen, mensen met power en animals kan hun kelen dichtknijpen, ook binnen in het lichaam. Dus hart, nieren ect! Zonder ze te hoeven aanraken, het kan zo ver gaan dat ze ook kan imploderen. Maar er is een catch! Als ze teveel van die kracht gebruikt valt ze flauw of ze raakt bewusteloos.

    Dat betekend dus dat Kendra powerfull is met een limiet er aan.


    hmmm ik laat dit toe op een voorwaarde


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat is die voorwaarde :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    atm twijfel ik tussen:
    Superhuman speed[same old, same old]
    Going into True Libo - De mogelijkheid uit het Tijd-Ruimte continuüm te stappen. In wezen tijdreizen, maar ik een verwarrende constant veranderende ruimte, en geen echte mogelijkheid te bepalen waar je uitkomt.
    Microverse Manipulation - In en uit dit Tijd-Ruimte continuüm kunnen stappen naar een hele kleine alternatieve dimensie, maar geen idee hebben wat er in het Tijd-Ruimte continuüm intussen gebeurt.
    Cryokinesis - Kinetische energie afnemen van dingen, en ze zo dus laten bevriezen. In wezen de macht over ijs [Te cool #PunIntended]
    Cyberpathy - Telepathy, maar dan met machines...
    Cryostasis - De mogelijkheid in Suspended Animation te gaan [Niet zeker of die dan ook nog terug kan uit zichzelf]
    Sloth Manipulatie - Kan luiheid manipuleren, maar als er andere emoties in het spel zijn, en geen luiheid aanwezig is, is dit nutteloos.
    Stretching - Lichaam in allerlei bochten kunnen rekken en buigen, alsof er geen botten in je lijf zitten.
    Wombat Powers - What it says on the package: Kan goed graven, kan alleen groenten eten, heeft een buidel, 's nachts en op koele bewolkte dagen actief, pluizig, compact, bijtvrije kont, kan heel snel en sterk zijn maar is meestal chill kalm en vooral niet heel actief

    Iemand anders nog nutteloze mogelijkheden? Dingen die je liever niet hebt?


    Bowties were never Cooler

    Ice_Queen schreef:
    Wat is die voorwaarde :)


    Dat ze bij het blocken kan afgeleidt kan worden door het minste of geringste omdat ze de focus ervoor nog niet goed genoeg kan vasthouden


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."