• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Lily_Evans - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Paian- Pain absorbtion - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    MatthewMMurduck - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    Dorchadais - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian -Lloyd - Pain Inducement Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.

    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 21:10 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    @ Ice_Queen let wel goed op je Nederlands want het komt vrij onduidelijk over nu



    Zit nu op mobiel. Dat werkt beetje irtitanter om te typen, sorry voor onduidelijkheid


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik maak alles duidelijker van de gaves die mijn character heeft in de rollenlijst die ik maak :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Edit; Ik ga toch geen rol maken, heb het eigenlijk veel te druk.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 16:01 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Als het mag zou ik mijn personage graag electriciteit laten beheersen in combinatie met het oproepen van bliksem.


    even denken, aangezien het me aan Storm laat denken...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sempre schreef:
    Edit; Ik ga toch geen rol maken, heb het eigenlijk veel te druk.


    Jammer :(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Misschien even de beginpagina updaten met personages / naam / kracht / etc.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Misschien even de beginpagina updaten met personages / naam / kracht / etc.


    Daar ben ik mee bezig..


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nog een vraagje:
    Ik had twee meisjes gereserveerd, maar zou ik anders een docent mogen in plaats van mijn tweede meisje?
    Een man met de kracht om pijn van mensen af te nemen en hen te kalmeren (voor als het mag)


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    Nog een vraagje:
    Ik had twee meisjes gereserveerd, maar zou ik anders een docent mogen in plaats van mijn tweede meisje?
    Een man met de kracht om pijn van mensen af te nemen en hen te kalmeren (voor als het mag)


    Docenten worden straks opgezet maar worden niet bespeeld


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat is juist leuk als mensen docenten bespelen. Of in ieder geval 1 of 2 iemand en de rest niet.


    Aan niets denken is ook denken.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Docenten worden straks opgezet maar worden niet bespeeld


    Oké zou ik dan mijn meisje kunnen veranderen in een jongen met die krachten?


    Carpe Noctem

    Ik wil als kracht voor mijn personage het tegenovergestelde van Nacht, de kracht om mensen pijn te geven.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    --

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 17:51 ]


    Carpe Noctem

    Caprice schreef:
    Dat is juist leuk als mensen docenten bespelen. Of in ieder geval 1 of 2 iemand en de rest niet.


    Ik wil even kijken met de originele characters, die worden namelijk leraren. En dan kijken of we wat over hebben


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nacht schreef:
    (...)

    Oké zou ik dan mijn meisje kunnen veranderen in een jongen met die krachten?


    Als je even een specifieke naam kunt geven dan.

    @ Asgardian voor jouw geldt hetzelfde


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."