• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Lily_Evans - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Paian- Pain absorbtion - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    MatthewMMurduck - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    Dorchadais - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian -Lloyd - Pain Inducement Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.

    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 21:10 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MatthewMMurdock schreef:
    atm twijfel ik tussen:
    Superhuman speed[same old, same old]
    Going into True Libo - De mogelijkheid uit het Tijd-Ruimte continuüm te stappen. In wezen tijdreizen, maar ik een verwarrende constant veranderende ruimte, en geen echte mogelijkheid te bepalen waar je uitkomt.
    Microverse Manipulation - In en uit dit Tijd-Ruimte continuüm kunnen stappen naar een hele kleine alternatieve dimensie, maar geen idee hebben wat er in het Tijd-Ruimte continuüm intussen gebeurt.
    Cryokinesis - Kinetische energie afnemen van dingen, en ze zo dus laten bevriezen. In wezen de macht over ijs [Te cool #PunIntended]
    Cyberpathy - Telepathy, maar dan met machines...
    Cryostasis - De mogelijkheid in Suspended Animation te gaan [Niet zeker of die dan ook nog terug kan uit zichzelf]
    Sloth Manipulatie - Kan luiheid manipuleren, maar als er andere emoties in het spel zijn, en geen luiheid aanwezig is, is dit nutteloos.
    Stretching - Lichaam in allerlei bochten kunnen rekken en buigen, alsof er geen botten in je lijf zitten.
    Wombat Powers - What it says on the package: Kan goed graven, kan alleen groenten eten, heeft een buidel, 's nachts en op koele bewolkte dagen actief, pluizig, compact, bijtvrije kont, kan heel snel en sterk zijn maar is meestal chill kalm en vooral niet heel actief

    Iemand anders nog nutteloze mogelijkheden? Dingen die je liever niet hebt?


    Dan zou ik gaan voor Quicksilver ( human speed) of stretching doen. De rest is vrij overpowered


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oke, dat zal dan alleen gebeuren als er veel mensen om haar heen is/ of teveel geluiden om haar heen . Als ze met totaal 3 of 4 personen is, dan kan ze het blocken aan. meer dan 5 gaat dat het niet lukken. Zo goed :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Dan zou ik gaan voor Quicksilver ( human speed) of stretching doen. De rest is vrij overpowered


    Dan wordt t Quicksilver. Liever de bestaande[Evan ofc], of een ander kind?


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Dan wordt t Quicksilver. Liever de bestaande[Evan ofc], of een ander kind?


    Lees de regels mensen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ice_Queen schreef:
    Oke, dat zal dan alleen gebeuren als er veel mensen om haar heen is/ of teveel geluiden om haar heen . Als ze met totaal 3 of 4 personen is, dan kan ze het blocken aan. meer dan 5 gaat dat het niet lukken. Zo goed :)


    Ja, je moet in je hoofd houden dat ze nog op school zitten ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Lees de regels mensen


    Sorry, te enthousiast om door te lezen (flower)

    Ik ga er iets van proberen te maken


    Bowties were never Cooler

    Zijn de krachten van Morpheus zo goed? Niet te sterk?

    Ze staat op pagina 3

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 22:10 ]


    Carpe Noctem

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ja, je moet in je hoofd houden dat ze nog op school zitten ;)


    Ja, ze zitten op school I know :). Kendra kan zich wel focussen als bijvoorbeeld 1 geluid is (De bel) Zit te praten met een meisje in haar gedachten terwijl ze ook de meisje haar gedachten blockt. Maar als opeens meerdere geluiden komen. (Fluitende mensen, de bel, stampende voeten heel hard ect) Dan verliest ze haar concentratie op het blocken zelf. Ook al raakt ze het meisje aan.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Nacht schreef:
    Morpheus



    Naam: "Morpheus" Tamara Dierde
    Morpheus was een van de Griekse goden van dromen.
    Ze heeft zichzelf deze naam gegeven en gebruikt nooit haar mensen/slaaf naam.
    Leeftijd: 17
    Specificaties van mutatie: Droom/hallucinatie/slaap manipulatie
    Morpheus kan als mensen slapen/buiten bewustzijn zijn hun dromen beïnvloeden, zo kan ze in hun dromen verschijnen, nachtmerries in dromen veranderen (en anders om) of informatie proberen te achter halen. (Voor dit laatste heeft ze heel veel energie nodig aangezien ze steeds de droom moet blijven veranderen)
    Als ze dicht bij iemand in de buurt is (kan de ander bijna aanraken, dichtbij) kan ze hen ook laten hallucineren/dingen laten dromen dit gaat het makkelijkst als de ander al aan het dagdromen, niet heel geconcentreerd bezig of heel vermoeid is. (Dit is het moeilijkst voor haar)
    Als ze iemand kan aanraken kan ze die gene ook in slaap laten vallen.
    Als ze te lang of te vaak haar krachten gebruikt dan heeft dit een effect op haar. Een zwakke reactie is dat haar handen gaan trillen, sterkste effect kan zijn dat ze haar vat op realiteit begint te verliezen.
    Een ander nadeel is dat ze andermans dromen aanvoelt. Als mensen om haat heen slapen voelt ze een soort trilling of energie in de lucht (soms weet ze ook wat ze dromen) dit zorgt vaak voor hoofdpijn en slapeloze nachten.
    Uiterlijk: Morpheus is niet heel groot, maar alsnog heeft ze een imposant uiterlijk. Zij lijkt vaak twee gezichtsuitdrukkingen te hebben: haar "bitch-face" en haar "I-want-you-all-to-die-face".
    Alleen als ze in haar of andermans dromen zit heeft ze een glimlach en ziet ze er vriendelijk, lief en ongevaarlijk uit. Ze geeft dan een gedrogeerde indruk. Mensen moeten vaak een tweede keer kijken om door te hebben dat zij het is.
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties: WIE WILT?
    Extra: Morpheus is lesbienne.


    I like her, ik mis alleen nog innerlijk en verleden


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ice_Queen schreef:
    (...)

    Ja, ze zitten op school I know :). Kendra kan zich wel focussen als bijvoorbeeld 1 geluid is (De bel) Zit te praten met een meisje in haar gedachten terwijl ze ook de meisje haar gedachten blockt. Maar als opeens meerdere geluiden komen. (Fluitende mensen, de bel, stampende voeten heel hard ect) Dan verliest ze haar concentratie op het blocken zelf. Ook al raakt ze het meisje aan.


    Je kan misschien doen dat als ze ineens een geluid hoort (een blaffense hond) ze even controle verliest, maar als er een constand geluid is, er staat muziek op de achtergrond dat dat geen probleem is.
    (Het is een idee je hoeft er niets mee te doen)


    Carpe Noctem

    Ice_Queen schreef:
    (...)

    Ja, ze zitten op school I know :). Kendra kan zich wel focussen als bijvoorbeeld 1 geluid is (De bel) Zit te praten met een meisje in haar gedachten terwijl ze ook de meisje haar gedachten blockt. Maar als opeens meerdere geluiden komen. (Fluitende mensen, de bel, stampende voeten heel hard ect) Dan verliest ze haar concentratie op het blocken zelf. Ook al raakt ze het meisje aan.


    goed


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vrienden met Kendra, als mijn rol eindelijk klaar is :). Morpheus
    ....

    In de loop van de rpg, wanneer het vorderd. Word haar blocken ook steeds beter en krachtiger! Nu nog niet. Haar Telikinese heeft ze redelijk onder controle, maar kan uitschieten als ze kwaad is.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 22:16 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    I like her, ik mis alleen nog innerlijk en verleden


    Ja weet ik. Ik wilde alleen even weten of de krachten goed waren, want ik ga nu mijn bed in en dan kan ik morgen maar de rest kijken.


    Carpe Noctem

    Ice_Queen schreef:
    Vrienden met Kendra, als mijn rol eindelijk klaar is :).
    Morpheus


    Staat ze al ergens?


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    (...)

    Ja weet ik. Ik wilde alleen even weten of de krachten goed waren, want ik ga nu mijn bed in en dan kan ik morgen maar de rest kijken.


    Prima


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."