• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Lily_Evans - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Paian- Pain absorbtion - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    MatthewMMurduck - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    Dorchadais - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian -Lloyd - Pain Inducement Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.

    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 21:10 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Waarom heeft Kendra en telepathie en blocken? Dat vind ik om eerlijk te zijn niet helemaal fair, gezien we allemaal 1 kracht hebben. Zoals die krachten omschreven zijn lijkt ze echt heel sterk...

    En doen we dus dat meerdere mensen dezelfde kracht hebben gezien mijn personage ook telepathie heeft?

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 10:30 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Naam: Michael Nicolas Tevere
    Leeftijd: 17
    Specificaties van mutatie: Telepathie (dan maak ik er wel een twist aan gezien deze er ook al is). Het vermogen om andermans gedachten te kunnen lezen. Michael kan –tot zekere hoogte- de gedachten van meerdere mensen tegelijk te proberen te lezen, zo kan hij als het ware een gesprek ‘onderscheppen’.
    Uiterlijk:
    Michael heeft hazelnootbruin haar dat een lichte krul bevat. Zijn groene ogen kunnen soms best opvallen. Hij heeft een bleke huid, dit is dan ook een van de redenen dat hij niet zomaar in de zon gaat zitten. Hij is niet lang voor een jongen, zo’n 1.75. Hij is slank gebouwd van zichzelf en heeft van die echte pianovingers.

    FC= Julian Morris
    Oke, FC is echt niet van een 17-jarige maar ik kan geen betere vinden, dus beeld je maar wat jongensachtige kenmerken in zijn gezicht in.







    Innerlijk:

    Gesloten
    Michael is niet iemand die even gezellig over zichzelf gaat zitten praten. De jongen is vrij gesloten en houdt zijn gedachten en emoties liever voor zichzelf dan dat hij deze met anderen deelt. Hoewel hij dus wel sociaal is, praat hij gewoonweg niet veel over zichzelf en ook niet over de dingen die hem dwars zitten. Omdat hij zo gesloten kan zijn kan dit voor sommige mensen als nogal irritant ervaren worden.

    Zegt wat hij denkt
    Deze jongen neemt geen blad voor zijn mond. Vraag je hem naar zijn mening, dan krijg je een eerlijk beargumenteerd antwoord zonder censuur. Zelfs al zou hij er nog mensen mee beledigen of kwetsen, dan nog spreekt hij de waarheid en wat hij vind. Hij heeft best wel een duidelijke mening dus dit kan niet bij iedereen in de smaak vallen.

    Sociaal
    Hij is wel sociaal, wat soms wel botst met de geslotenheid over zichzelf die hij heeft. Hij zal iedereen een kans geven om vrienden met hem te kunnen worden. Hij is ook zo dat hij gerust dingen van hemzelf met anderen deelt en vind ook dat iedereen gerespecteerd moet worden en in zijn waarde gelaten. Hij gaat met veel verschillende personen om, zelfs als iemand hem niet mag kan hij dat wel hebben.

    Charmant
    Michael is geen womanizer, maar zeker wel charmant te noemen. Hij kan best lieve complimentjes geven en ook wel flirten als hij daar zin in heeft. De jongen heeft een soort nonchalance over zich hangen die wel charmant kan overkomen. Hij speelt het spel van het flirten altijd wel mee en heeft ook een flirterige glimlach die als erg charmant kan worden ervaren.

    Vreselijk eigenwijs
    Je kunt niet zomaar je wil opleggen bij hem. Hij heeft namelijk echt een eigen wil en wijkt hier maar zelden van af. Soms is het dus vrij lastig om tot hem te kunnen doordringen, gezien hij zo eigenwijs is dat hij nog steeds zijn eigen wil zal volgen. Hij is best wel zelfstandig en soms op zichzelf gericht waardoor hij vergeet dat wat anderen zeggen ook wel als goedbedoeld advies kan worden aangenomen. Als hij iets wil gaat hij er voor en zal hij niet snel opgeven.

    Open-minded
    Hij staat open voor alles en iedereen. Zo houdt hij van nieuwe dingen proberen en is hij altijd nieuwsgierig naar verhalen van andere mensen. Hij bekijkt dingen het liefst van zoveel mogelijk kanten, dus bevooroordeeld is deze jongen niet. Hij zal niet snel iemand beoordelen op zijn uiterlijk of afkomst.

    Zondert zich regelmatig van anderen af
    Hij zondert zich regelmatig van anderen af, dit is omdat hij soms wel alleen wil zijn. Niet alleen omdat hij soms zat wordt van de drukte die er op de school kan zijn, maar ook omdat zijn kracht hem soms nogal in de weg kan zitten en hij er dan zat van wordt, dus in zijn eentje wil zijn en met rust worden gelaten. Hij zal dan niet snel mensen opzoeken maar ergens in een hoekje gaan zitten of op plekken waar weinig tot geen mensen komen. Dan kan hij even tot zichzelf komen, maar het kan ook worden opgevat alsof hij niet sociaal is. Dit laatste is echter niet zo. Toch heeft hij wel opmerkingen gehad van het schoolhoofd dat hij zijn gezicht af en toe wat meer moet laten zien en zich door medeleerlingen moet laten omringen. Hij trekt zich hier echter niets van aan, waardoor het kan komen dat sommige mensen misschien wat afstand van hem zouden nemen.

    Koppig
    Michael heeft wat in zijn hoofd en dan zal het er niet snel uitkomen, afgezien als iemand echt een goede reden heeft en hem weet te overtuigen. Deze koppigheid kan hem in zijn voordeel werken, zo zet hij dingen door ook als ze niet meteen lukken, maar ook nadelig zijn omdat hij dan niet snel hulp van anderen accepteert, ook als hij deze wel nodig heeft. Hij houdt vast aan zijn idealen / principes en daar kun je niet tegenin gaan. Hij is dus wel puur zichzelf.

    Naïef
    De jongen kan soms nogal naïef zijn in het vertrouwen van mensen. Hij vertrouwd mensen en wat ze zeggen snel.

    Verleden: Michael is wees sinds dat hij 6 jaar oud was, dus hij is wel gewend aan niet echt een moeder of vader hebben. Gezien hij de meeste tijd in weeshuizen heeft doorgebracht voordat hij bij zijn pleeggezin terecht kwam, beschouwd hij deze niet echt als familie. Het boeit hem ook niet veel, want hij vind dat hij geen familie nodig heeft gezien hij een groot deel van zijn leven ook zonder heeft gekund.

    Relaties: Wie wil?

    -Tim
    Michael is vrienden met Tim maar af en toe lijkt hun vriendschap ook wel te veranderen in een haat / liefde relatie. Ze kunnen beide namelijk enorm koppig zijn en dat botst gewoonweg. Daarnaast gaan Tim zijn gedachten nogal snel waardoor Michael hem af en toe expres ontwijkt omdat hij gewoonweg niet tegen kan.

    -Shayne
    Met deze jongen kan Michael goed overweg. Ze zijn dan ook vrienden. Hij stelt zijn vriendelijkheid en zeker ook zijn behulpzaamheid op prijs. Hij kan wel net zo eigenwijs zijn als hijzelf, wat aan de ene kant wel kan botsen maar Michael vind het wel grappig bij hem.
    Hij moet ook toegeven dat hij hem aantrekkelijk vind.

    -Lloyd
    Met hem heeft hij wel een vertrouwingsband. Michael weet namelijk best veel van Lloyd en tegelijkertijd weet deze ook wel dingen van hem waar hij tegenover anderen niet zo spreken, gezien ze samen in een weeshuis hebben gezeten. Ze kennen elkaar dus al best een tijdje. Michael respecteert hem omdat hij die afstandelijkheid zelf ook af en toe heeft en hem wel begrijpt. Hij vind het geen probleem mocht de jongen zijn krachten op hem uitoefenen, gezien hij best proefkonijn wil zijn, maar deze is daar zelf voorzichtig in.

    -Paian is iemand waarop Michael langzaam maar zeker meer gesteld op is geraakt. Hij vond hem meteen al aantrekkelijk met zijn lange haren maar deed niet meteen iets met die gevoelens. Ze hebben echter nu wel een net begonnen relatie en hoewel hij nog pril is voelt Michael zich wel helemaal op zijn gemak bij de jongen en is hij echt wel heel erg verliefd op hem. Paian is een van de weinige mensen waarbij Michael echt helemaal zichzelf is en minder gesloten is dan dat hij normaal gesproken is, wat ook te maken heeft met zijn betrouwbaarheid. Hij kan hem helpen omdat hij zijn gedachten vrij mag lezen en daaruit nog wel eens haalt dat de jongen zijn krachten te veel gebruikt. Tegelijkertijd kan Pain Michael ook helpen gezien deze wel vaker pijn beleefd, zij het in mentale zin, en hoewel hij niet zegt dat hij hulp wil, komt het meestal wel goed uit als de jongen hem helpt. Daarnaast kan Paian zijn serieuze kant een goede invloed hebben op Michael, die nogal naïef kan zijn en zich of verliest in zijn eigenwijsheid of te snel met anderen (en hun ideeën) meegaat.

    -Morpheus is iemand waar hij een wisselvallige relatie mee heeft. Zij kan niet door 1 deur met Tim, waar hij dan wel vrienden mee is. Echter kan hij soms van deze laatste wel gek worden en dan heeft hij de behoefte van hem weg te lopen, waardoor hij nog wel eens bij Morpheus terecht komt. Ze zien elkaar dus soms vaker en soms minder vaak. Hij gebruikt haar wel een beetje als afleiding van Tim.

    -Callie is een goede vriend van Michael. Die heeft hij ook wel nodig, eens een vrouwelijke vriendin. Hij vind haar zachtheid fijn, ondanks dat hij dus gesloten is. Hij vind het leuke aan haar dat ze ook open is en positief ingesteld is. Van dat laatste kan hij nog van haar leren. Hij is iets opener bij haar, gezien ze goede vrienden zijn. Beiden zijn naïef en er is dan ook een grote kans dat ze samen ergens in verzeilt raken. Double trouble dus.

    Seksualiteit: Bi

    Extra: Michael heeft zijn telepathie soms heel goed onder controle, maar soms ook helemaal niet. Dan kan het voorkomen dat hij per ongeluk iemand zijn gedachten lees, of per ongeluk van meerdere mensen tegelijk en dan gek wordt van hun gedachten. Hij vind het dan ook niet de meest leuke gave om te hebben, gezien je vaak dingen te weten komt die je eigenlijk niet wilt weten van anderen. Hij kan zich dan soms ook helemaal afzonderen omdat hij gek wordt van al die gedachten voor andere mensen of dat hij er gewoon even helemaal zat van is om zijn kracht onder controle te krijgen. Michael kan aardig goed piano spelen, al laat hij dit niet altijd aan iedereen horen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 15:05 ]


    Aan niets denken is ook denken.


    (links is Shayne)

    Naam:
    Shayne Roy Terenti
    Leeftijd:
    Achttien jaar jong.
    7 september 00:04
    Specificaties van mutatie:
    Shapeshifting.
    Shayne heeft de mogelijkheid om te shapeshiften. Dit betekend dat hij de vorm van een ander, levend dier aan kan nemen. Echter zitten hier wel consequenties aan. Zo kan hij maar maximaal 15 minuten in die vorm blijven, waarna hij weer een kwartier moet wachten voor hij weer kan veranderen. Ook heeft hij een paar vaste vormen die hij aan kan nemen. Dit zijn de enige vormen die hij ook goed kan en beheerst. Als hij een onbekende vorm aanneemt kan dit dier hem overnemen en is hij de macht kwijt. Hierdoor kan hij veel schade aanrichten.
    De vormen die hij wel beheerst, zijn(van klein naar groot):
    Zwarte rat
    American eagle
    Zwarte wolf (zijn favoriet)
    Bruine beer
    Uiterlijk:
    Lichamelijk:
    - 178 cm lang
    - Donkerblonde haarkleur
    -Grijsblauwe oogkleur
    - Door zijn lengte heeft hij een wat slankere bouw, maar zijn armen zijn best gespierd
    Kleding:
    - Meestal draagt hij een coulbertje
    - Overhemden
    - Lekker zittende broeken
    - Nette sneakers, maar geen lakschoenen
    Innerlijk:
    - Eigenwijs -
    Shayne is redelijk eigenwijs, omdat hij vaak gewoon zijn zin wil hebben. Hij doet ook vaak alleen dingen die hij echt wil doen en de rest kan hem eigenlijk niet zoveel baten. Wanneer iemand iets aan hem vraagt en hij vindt niet leuk, zal hij het ook echt niet doen. Ook niet als het een opdracht is die gemaakt moet worden. Hij vertikt het.
    - Prikkelbaar -
    Shayne is redelijk prikkelbaar, maar het is niet dat hij om elke opmerking klappen uit gaat delen. Hij kan zich op zich wel inhouden, maar wanneer mensen te ver gaan gaat hij erop los. Nee is bij hem ook nee en als mensen dit niet accepteren en door gaan met vragen/praten kan hij ook wel een ferme tik uitdelen, gewoon om het die persoon duidelijk te maken.
    + Behulpzaam -
    Shayne is een behulpzaam persoon en zal zijn vrienden helpen wanneer ze zijn hul nodig hebben. Hij zal ze niet laten stikken en is op het vlak van vriendschap ook echt te vertrouwen. Vrienden in nood zijn voor hem net als een puppy die in de steek gelaten is. Hij kan het niet negeren en moét ze helpen.
    + Leergierig -
    Shayne is iemand die leergierig is. Als hij een onderwerp interessant vindt zal hij er ook echt wel tijd in steken. Hij zal opletten, meedoen en notities maken. Hij zal er met medemensen over praten en zelfs informatie uitwisselen. Hij is een snelle leerling op het gebied van praktische dingen, maar kan wat minder goed meekomen met het theoretische gedeelte. Daarom probeert hij meer tijd te steken in theorie dan in praktijk.
    + Vriendelijk -
    Shayne is, ondanks zijn prikkelbaarheid en eigenwijze kant, toch een vriendelijke jongen die met iedereen wel een praatje wil maken. Zijn broer en vrienden komen voor hem altijd op de eerste plek, daarna komen zijn wat minder goede vrienden en zelfs de mensen waar hij helemaal niet bevriend mee is. Hij koestert de mensen die dicht bij hem staan en zal ze ook niet zomaar een mes in de rug steken.
    Verleden:
    Wat meteen opvalt aan de leeftijd van de tweeling, is dat ze beiden op een andere dag geboren zijn. Dit komt omdat Shawn op zes september om 23:56 geboren is en Shayne is op zeven september om 00:04. Echter vieren ze hun verjaardag wel op dezelfde dag, namelijk die van Shawn.
    Shayne is altijd de jongste geweest. Hij staat hiermee in contrast met zijn broer. Shayne ziet Shawn altijd al als zijn grotere broer en dit is al sinds kleins af aan. Hij heeft geleerd zijn broer altijd voor te laten gaan, met alles.
    Relaties:
    Tweelingbroer - Shawn Reese Terenti
    Vrienden - Michael Nicolas Tevere
    Extra:
    Shayne is de tweelingbroer van Shawn.
    Shayne valt op jongens.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 17:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caprice schreef:
    Waarom heeft Kendra en telepathie en blocken? Dat vind ik om eerlijk te zijn niet helemaal fair, gezien we allemaal 1 kracht hebben. Zoals die krachten omschreven zijn lijkt ze echt heel sterk...

    En doen we dus dat meerdere mensen dezelfde kracht hebben gezien mijn personage ook telepathie heeft?


    Ik heb nooit twee krachten geweigerd. en ja, meerdere mensen kunnen dezelfde krachten hebben


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik twijfel


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga straks even alles goed bekijken en de beginpost aanpassen. Nu ga ik naar de winkel


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja maar ik neem aan dat powerplayen niet de bedoeling is, blocken en telepathie oke, maar ze had er ook nog wat van mensen hun keel dichtknijpen ofzo neergezet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Briar is denk ik zo ongeveer wel af, op relaties na (pagina 2).

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 12:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Caprice schreef:
    Ja maar ik neem aan dat powerplayen niet de bedoeling is, blocken en telepathie oke, maar ze had er ook nog wat van mensen hun keel dichtknijpen ofzo neergezet.


    Dat was een voorbeeld. Nee een overpowerede mutatie is niet de bedoeling


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Caprice schreef:
    Waarom heeft Kendra en telepathie en blocken? Dat vind ik om eerlijk te zijn niet helemaal fair, gezien we allemaal 1 kracht hebben. Zoals die krachten omschreven zijn lijkt ze echt heel sterk...

    En doen we dus dat meerdere mensen dezelfde kracht hebben gezien mijn personage ook telepathie heeft?


    Mijn character telepathie is praten in gedachten. Plus er is een limiet voor blocken. Kan niet lezen de gedachten van mensen


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mijn personage wordt een vrouw!


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Caprice schreef:
    Ja maar ik neem aan dat powerplayen niet de bedoeling is, blocken en telepathie oke, maar ze had er ook nog wat van mensen hun keel dichtknijpen ofzo neergezet.


    dat klopt. Heb duidelijk neegezet dat over kelen dichtknijpen ect kan mijn character niet teveel doen. Want als ze dat teveel gebruik vakt ze flauw of raakt bewusteloos. Omdat kost veel energie voor haar


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mag ik mee doen ? :D


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    @ Ice_Queen let wel goed op je Nederlands want het komt vrij onduidelijk over nu


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ninuturu schreef:
    Mag ik mee doen ? :D


    tuurlijk mag je meedoen Relinde :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."