• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 13:44 ]


    Pretty is just a pretty word.

    saorsa schreef:
    Ik had in het vorige topic gevraagd of je ergens kan zien welke nummers je al hebt of niet?

    (Ik denk dat er over mijn vraag heen is gelezen en anders heb ik over het antwoord heen gelezen).

    Ik denk dat de beste manier om dat te weten is om alles op te schrijven.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hilarisch hoe ze op de makkelijkste plekken zitten (:

    Heb er al 50 _O_

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 13:39 ]

    Mt. Mensen je kan beter op de computer gaan. :') Ik heb er al meteen 4 gekregen haha. En sta nu ik op 31 paaseieren. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Klopp schreef:
    Ik ben echt langzaam gek aan het worden...

    same same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    al die fucking ontzichtbare paaseitjes what the fuck doe ik nou met mijn leven :')?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Negasonic schreef:
    Hilarisch hoe ze op de makkelijkste plekken zitten (:

    Heb er al 50 _O_


    Je brengt me in de war ik vind ze niet heeeeelp fuck mijn leven ik moet wiskunde doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zou het topic melden om het feit dat ik geen paaseitjes meer vind een paaseitje opleveren? Ik zal het de mods maar niet aandoen hahaha. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Negasonic schreef:
    Hilarisch hoe ze op de makkelijkste plekken zitten (:

    Heb er al 50 _O_

    OMG WAT? MELINS RAINBOW COLORED PARTY PANTS WAUW


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gandhi schreef:
    Zou het topic melden om het feit dat ik geen paaseitjes meer vind een paaseitje opleveren? Ik zal het de mods maar niet aandoen hahaha. :')

    Whaha, dan zijn zij de hele dag bezig met die meldingen bekijken XD

    Gandhi schreef:
    Zou het topic melden om het feit dat ik geen paaseitjes meer vind een paaseitje opleveren? Ik zal het de mods maar niet aandoen hahaha. :')

    Hahahahah, heb ik ook al meerdere malen overwogen XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gandhi schreef:
    Zou het topic melden om het feit dat ik geen paaseitjes meer vind een paaseitje opleveren? Ik zal het de mods maar niet aandoen hahaha. :')

    Goed dat je dit ter sprake brengt, want we zitten niet te wachten op allerlei valse meldingen.Hierbij dus: Je krijgt geen eitje door een melding te doen.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben gestrand op 39 geloof ik. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Goed dat je dit ter sprake brengt, want we zitten niet te wachten op allerlei valse meldingen.Hierbij dus: Je krijgt geen eitje door een melding te doen.

    +Zet dit evt nog in de beginpost?
    Toch bedankt voor de duidelijkheid :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Goed dat je dit ter sprake brengt, want we zitten niet te wachten op allerlei valse meldingen.Hierbij dus: Je krijgt geen eitje door een melding te doen.


    Vandaar dat ik het dus niet gedaan heb haha. Bedankt voor de verduidelijking!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarom krijg ik steeds berichten als iemand wat post op dit topic HELP DE CHAOS!!