• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 13:44 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Klopp schreef:
    Mijn oma kwam ineens onaangekondigd mijn kamer binnen en vroeg wat ik aan het doen was...
    Ik denk niet dat ze het echt begreep (cat)

    HAHAHAHA.
    ik zie het al voor me :")
    "gewoon paaseitjes zoeken" * big happy smile*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn hoofd is dood, ik ben maar gestopt op 40, naar mijn weten alle mogelijkheden wel gehad. XD Lol


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik zit aan 41 en ik heb nu echt geen idee meer waar op te klikken. Gelukkig heb ik nog een week. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wow, dit is echt veel te verslavend, zelfs al weet ik dat ik toch niet ga winnen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tips zijn altijd welkom : )
    misschien krijg je er een terug.
    Don't judge me, ik ben wanhopig oke :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lol, ik kom ook wel heel veel foutjes op de site tegen zo :P
    De meldt knop bij blog reacties is anders dan alle andere plekken en in de vaak gestelde vragen werken alle links niet en staan ze als html codes.

    Ik ben nu gewoon random mensen aan het blokkeren (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Negasonic schreef:
    Lol, ik kom ook wel heel veel foutjes op de site tegen zo :P
    De meldt knop bij blog reacties is anders dan alle andere plekken en in de vaak gestelde vragen werken alle links niet en staan ze als html codes.


    Stiekem hebben we dit georganiseerd zodat jullie alle foutjes op de site voor ons vinden. :x


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Stiekem hebben we dit georganiseerd zodat jullie alle foutjes op de site voor ons vinden. :x

    Hahhahahahahahah


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lol, ik zit vast op 36 en kom geen eitje meer vooruit. Nada, noppes XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Stiekem hebben we dit georganiseerd zodat jullie alle foutjes op de site voor ons vinden. :x

    Is wel een goed idee (:

    //Ik vind dit zo leuk. Dan wil ik stoppen omdat ik niks kan vinden en dan denk ik ineens 'he, dat kan ook' en dan vind ik er weer 5.

    Volgens mij heb ik mezelf geblokkeerd. Tadaah.


    You dare to gaze upon me?

    Klopp schreef:
    Ik ben nu gewoon random mensen aan het blokkeren (cat)

    je moet jezelf blokkeren : )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Negasonic schreef:
    (...)
    Is wel een goed idee (:

    //Ik vind dit zo leuk. Dan wil ik stoppen omdat ik niks kan vinden en dan denk ik ineens 'he, dat kan ook' en dan vind ik er weer 5.

    OF: Dan hóóp ik dat ik er vijf vind, maar in werkelijkheid is het nul XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nu kom ik dus niet meer vooruit, he.


    Heaven is a place that we all have