• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 19:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Negasonic schreef:
    (...)
    Beter komen dit soort events vaker.

    Met hemelvaart wolkjes zoeken, met pinksteren vlammetjes, met goede vrijdag kruisjes, bij kerst sneeuwvlokken en kerstbomen...

    Inderdaad. Misschien is het ook leuk om met Valentijnsdag iets te doen ofzo, zodat iedereen zich beter/fijner bij elkaar voelt en anderen zich niet eenzaam voelen die geen vriendje/in hebben of gewoon niks doen met Valentijnsdag. Lijkt me zelf wel leuk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    JAa!
    Kan dit echt niet vaker? Zou wel echt heel erg leuk zijn

    Ideetjes dan? Zoeken wordt op ten duur ook maar saai. x)


    Pretty is just a pretty word.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    JAa!
    Kan dit echt niet vaker? Zou wel echt heel erg leuk zijn



    het is wel lastig natuurlijk om goede verstopplekken te blijven verzinnen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Ideetjes dan? Zoeken wordt op ten duur ook maar saai. x)

    Bij een x aantal dingen? Net zoiets als badges? Je kan een ander een ei/vlam/hartje geven als je vindt dat hij/zij iets aardigs heeft gedaan?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 15:56 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    JAa!
    Kan dit echt niet vaker? Zou wel echt heel erg leuk zijn


    Misschien iets vaker in het jaar en dan minder dingen te vinden en dan met een klassement. Zonder credit prijs tho'. Al zou ik wel wat willen inleggen als anderen dat ook doen. Misschien 1 credit inschrijvingsprijs. Eerste die alles vindt krijgt (deel van)alle credits.

    Ik er maar niet meer vinden


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Romi schreef:
    De nieuwe Quizlet hype: paaseieren zoeken.


    hahahahahahah xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Negasonic schreef:
    (...)

    Misschien iets vaker in het jaar en dan minder dingen te vinden en dan met een klassement. Zonder credit prijs tho'. Al zou ik wel wat willen inleggen als anderen dat ook doen. Misschien 1 credit inschrijvingsprijs. Eerste die alles vindt krijgt (deel van)alle credits.

    Dat is echt een goed idee!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Negasonic schreef:
    Ik blijf steken op 57.


    Ik op 55... En nu ga ik echt hardlopen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Inderdaad. Misschien is het ook leuk om met Valentijnsdag iets te doen ofzo, zodat iedereen zich beter/fijner bij elkaar voelt en anderen zich niet eenzaam voelen die geen vriendje/in hebben of gewoon niks doen met Valentijnsdag. Lijkt me zelf wel leuk.

    Hoe kan ik valentijn vergeten. Dat zou echt leuk zijn. Hartjes of Cupido's zoeken. ^^

    Negasonic schreef:
    (...)

    Misschien iets vaker in het jaar en dan minder dingen te vinden en dan met een klassement. Zonder credit prijs tho'. Al zou ik wel wat willen inleggen als anderen dat ook doen. Misschien 1 credit inschrijvingsprijs. Eerste die alles vindt krijgt (deel van)alle credits.


    Zonder of met minder credits als prijs misschien. Ik denk dat een inschrijvingsprijs een beetje lastig gaat zijn, want dan kunnen er bepaalde mensen niet mee doen. :/


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Zonder of met minder credits als prijs misschien. Ik denk dat een inschrijvingsprijs een beetje lastig gaat zijn, want dan kunnen er bepaalde mensen niet mee doen. :/

    Das waar..


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Bij een x aantal dingen? Net zoiets als badges? Je kan een ander een ei/vlam/hartje geven als je vindt dat hij/zij iets aardigs heeft gedaan?

    Ja, dat is ook leuk. Bij elk event dat je mee hebt gedaan een badge achtig iets op je profiel krijgen ofzo, zelfs als je niet gewonnen hebt.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 15:58 ]

    Negasonic schreef:
    (...)
    Hoe kan ik valentijn vergeten. Dat zou echt leuk zijn. Hartjes of Cupido's zoeken. ^^

    Inderdaad. You're gonna get overthrown with love hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Negasonic schreef:
    (...)
    Ja, dat is ook leuk. Bij elk event dat je mee hebt gedaan een badge achtig iets op je profiel krijgen ofzo, zelfs als je niet gewonnen hebt.

    De ideeën blijven wel komen zo, hehe. Wel een leuk idee! Misschien een topic met 'Nieuwe ideeën voor Q' aanmaken ofzo, hehe. Dan kunnen de crew zelf weten wat ze ermee doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.