• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 19:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Zonder of met minder credits als prijs misschien. Ik denk dat een inschrijvingsprijs een beetje lastig gaat zijn, want dan kunnen er bepaalde mensen niet mee doen. :/

    Misschien iets van loting voor de mensen die niet met credits kunnen betalen? Een X aantal mensen dat elke keer mag meedoen, en dan de keer daarop een X aantal anderen die niet geweest zijn?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 16:02 ]

    Jinxxx schreef:
    (...)
    De ideeën blijven wel komen zo, hehe. Wel een leuk idee! Misschien een topic met 'Nieuwe ideeën voor Q' aanmaken ofzo, hehe. Dan kunnen de crew zelf weten wat ze ermee doen.

    Hier ga ik even werk van maken. Alles ff op een rijtje zetten en dan een topic openen. Maar het is natuurlijk ook de vraag of Rutger alles elke keer wil/kan instellen. Maar de suggestie doen kan geen kwaad.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 16:01 ]

    Negasonic schreef:
    (...)
    Hier ga ik even werk van maken. Alles ff op een rijtje zetten en dan een topic openen. Maar het is natuurlijk ook de vraag of Rutger alles elke keer wil/kan instellen.

    Een topic aanmaken met ideeën gaat nooit weg! (: Leuk initiatief.


    Pretty is just a pretty word.

    Negasonic schreef:
    (...)
    Hier ga ik even werk van maken. Alles ff op een rijtje zetten en dan een topic openen. Maar het is natuurlijk ook de vraag of Rutger alles elke keer wil/kan instellen. Maar de suggestie doen kan geen kwaad.

    Eens ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oké, het totale aantal is belangrijk, maar stiekem ben ik vooral heel trots op mijn reeksen cijfers. 18 tot en met 32 zonder gaten, dat staat zo mooi. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké, het totale aantal is belangrijk, maar stiekem ben ik vooral heel trots op mijn reeksen cijfers. 18 tot en met 32 zonder gaten, dat staat zo mooi. (nerd)

    Niceee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Square schreef:
    Oké, het totale aantal is belangrijk, maar stiekem ben ik vooral heel trots op mijn reeksen cijfers. 18 tot en met 32 zonder gaten, dat staat zo mooi. (nerd)

    Wat. Hoe kan dat? Ik heb gatenkaas van 1 tot 71

    Oké, heel quizlet is nu officieel gek geworden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Negasonic schreef:
    (...)
    Hier ga ik even werk van maken. Alles ff op een rijtje zetten en dan een topic openen. Maar het is natuurlijk ook de vraag of Rutger alles elke keer wil/kan instellen. Maar de suggestie doen kan geen kwaad.

    Dat maakt niks uit. Suggesties zijn altijd goed, haha. Je kunt het altijd erin opschrijven en dan kan de crew zelf terugkijken en zien wat ze ermee doen. Het hoeft niet direct alles ingesteld worden, maar er kan wel in gepraat worden c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Negasonic schreef:
    (...)
    Wat. Hoe kan dat? Ik heb gatenkaas van 1 tot 71


    Daaromheen heb ik ook een hoop losse nummers, maar dit is één stevig blok, toevallig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Daaromheen heb ik ook een hoop losse nummers, maar dit is één stevig blok, toevallig. :'D

    Ik heb 11 tot 14 (wbw) XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben nu aan het kijken of ik er met de mobiele site nog vind


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    SonOfGondor schreef:
    Oké, heel quizlet is nu officieel gek geworden.

    Hehe, zonder gekheid kom je niet ver met creativiteit, dus dat is goed! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klopp schreef:
    Ik ben nu aan het kijken of ik er met de mobiele site nog vind


    Dat heb ik ook al geprobeert maar lukte mij niet

    Klopp schreef:
    Ik ben nu aan het kijken of ik er met de mobiele site nog vind

    Hahahaha heb ik ook gedaan XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.