• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 19:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Negasonic schreef:
    (...)

    Misschien iets vaker in het jaar en dan minder dingen te vinden en dan met een klassement. Zonder credit prijs tho'. Al zou ik wel wat willen inleggen als anderen dat ook doen. Misschien 1 credit inschrijvingsprijs. Eerste die alles vindt krijgt (deel van)alle credits.


    Oeh, me likes this. Als dit echt een ding zou worden zou ik zeker meedoen (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    (...)

    Oeh, me likes this. Als dit echt een ding zou worden zou ik zeker meedoen (:

    Ik ook ^^

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 16:10 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Ik heb 11 tot 14 (wbw) XD


    Ook een zeer solide begin. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ook een zeer solide begin. :Y)

    Gheheheheh
    Ik wil echt heel graag weten of ik 3 nu wel, of niet heb. Ik weet het niet XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Jily is life. En nu zal ik stoppen met half off topic ga. Go iedereen (inclusief Potter). *O*


    <3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Square schreef:
    (...)

    Daaromheen heb ik ook een hoop losse nummers, maar dit is één stevig blok, toevallig. :'D

    Als ik 14 ook heb, die ik wss vergeten ben op te schrijven, heb ik 11 tot 17 compleet (:

    Dit heeft me geen paaseitje opgeleverd

    Jammergenoeg


    You are my piece of paradise.

    20 tot 32 en 42 tot 51 zijn mijn grootste blokken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik bedoel, je weet maar nooit (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Klopp schreef:
    Ik bedoel, je weet maar nooit (cat)


    Haha, dedication!


    What would Emma do?

    JamesPotter schreef:
    20 tot 32 en 42 tot 51 zijn mijn grootste blokken


    Ik heb niet bij gehouden welke ik heb gevonden. :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Deel twee van blog van een paaseitje staat erop,


    You are my piece of paradise.

    Ik weet niet wat ik verwachtte (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik zit op 33


    in love with the fictional characters, I'm sorry