• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 19:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Heeft iemand #50 ook al?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 17:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Negasonic schreef:
    (...)
    Zover ik gemerkt heb zit er op één profiel iets en dan op alle anderen niet meer. Same met creaties.
    Oke, maar dan moet je dus wel puur geluk hebben .. heb er nog maar 15 en geef het al bijna op ahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Goed bezig iedereen, ondertussen zijn er in totaal door alle users al meer dan 5000 eitjes verzameld!


    What would Emma do?

    ik zie jullie wel klikken


    i put the fun in funeral

    Boettgeri schreef:
    Goed bezig iedereen, ondertussen zijn er in totaal door alle users al meer dan 5000 eitjes verzameld!



    Holy shit. O.o Het is officieel, users van deze site hebben geen leven. :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Boettgeri schreef:
    Goed bezig iedereen, ondertussen zijn er in totaal door alle users al meer dan 5000 eitjes verzameld!


    OMGG echt?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Boettgeri schreef:
    Goed bezig iedereen, ondertussen zijn er in totaal door alle users al meer dan 5000 eitjes verzameld!



    Pak 50 per users = 100 deelnemers???

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 17:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Patholoog schreef:
    (...)

    Holy shit. O.o Het is officieel, users van deze site hebben geen leven. :O

    Hahahahahahah trueee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Kan je op dat programma ook zien hoeveel mensen er aan het zoeken zijn? Daar ben ik wel heel benieuwd naar, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Troje schreef:
    (...)

    Pak 50 per users = 100 deelnemers???


    We zullen zelfs gemiddeld nog niet aan 50 per persoon zitten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    We zullen zelfs gemiddeld nog niet aan 50 per persoon zitten.


    Ja, maar er zijn ook users die toevallig tegen eitjes aanlopen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    34 eigen :)


    You are my piece of paradise.

    Eigenlijk ben ik best erg, maar ik kijk op alle profiels die hier gereageerd hebben in de hoop dat zij in de GB een plekje veraden. Al 3 eieren gevonden via deze methode =3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb net paasei nummer 31 gevonden. Dat is weer een stapje dichterbij naar paasei nummer 13 hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lol ik ben met dit profiel aan het opschrijven waar ze zitten :'D
    — Ursa


    Throughout the heavens, I alone am the honored one.