• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 19:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Klopp schreef:
    (...)
    Nu zie ik het ja...
    Even off-topic maar zou het niet beter zijn als je dat ook via pb krijgt?

    Misschien moeten we een topic maken met de vondsten en suggesties die in dit topic komen :Y) er wordt hier zoooo veel goeds gezegd


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    50. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mommy schreef:
    ben ik een paasei


    Ja









    (Ik denk nu opeens aan mijn nieuwe vragenlijst over paaseieren die ik daarnet heb gemaakt)


    You are my piece of paradise.

    Kan iemand mij alsjeblieft nog eens de locatie van een paaseitje doorspelen? #Wanhopig


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ook geprobeerd met een lijstje, geen paasei. Maar ik heb het toch geactiveerd. (:
    Ik wil nog een paasei. *Wanhopig*

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 17:10 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dusss, iemand die nog wat plekken wil delen met mij? Ik zoek 14, al heb ik die niet gekregen waar die hoorde..


    Hoe zit het trouwens met de mensen die de legendarische #13 nog moesten?

    *Het topic is af*

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 17:06 ]

    Wat ik vandaag wilde doen: tweeduizend woorden fictie schrijven, mijn nagels lakken, mijn kamer opruimen, wiskunde leren en Et si c'était vrai uitlezen.
    Wat ik vandaag heb gedaan: op elke link op de hele website klikken om paaseieren te verzamelen die je niet eens kunt opeten.

    (Ik wed dat de moderators ons allemaal vet uit zitten te lachen ondertussen. :') Wel een geweldig idee, die paasactie!)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 17:07 ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Chocoladekoekje schreef:
    (...)

    Ja









    (Ik denk nu opeens aan mijn nieuwe vragenlijst over paaseieren die ik daarnet heb gemaakt)


    this was my biggest aspiration in life


    i put the fun in funeral

    niniwa1 schreef:
    Wat ik vandaag wilde doen: tweeduizend woorden fictie schrijven, mijn nagels lakken, mijn kamer opruimen, wiskunde leren en Et si c'était vrai uitlezen.
    Wat ik vandaag heb gedaan: op elke link op de hele website klikken om paaseieren te verzamelen die je niet eens kunt opeten.

    (Ik wet dat de moderators ons allemaal vet uit zitten te lachen ondertussen. :') Wel een geweldig idee, die paasactie!)

    Een aantal van ons doen net zo hard mee, lol. Ben wanhopig opzoek dat mijn pols er last van begint te krijgen. xd


    Pretty is just a pretty word.

    En intussen heb ik nog altijd #13 niet. ):


    She's imperfect but she tries

    Welp, ik keek dus net op de klok en schrok me het lazerus. 'Het is denk ik ongeveer 2 u- Okay, 10 over 5 is ook een optie i guess.'


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Een aantal van ons doen net zo hard mee, lol. Ben wanhopig opzoek dat mijn pols er last van begint te krijgen. xd


    HAHAHAHA, jep.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hahaha, de hints are real. Ik doe mee voor de gezelligheid, niet voor het winnen (:

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 17:13 ]

    Ik vroeg me af. kunnen ze ook op bepaalde mensen hunprofiel staan?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik vroeg me af. kunnen ze ook op bepaalde mensen hunprofiel staan?

    Zover ik gemerkt heb zit er op één profiel iets en dan op alle anderen niet meer. Same met creaties.