• Wij moeten een presentatie houden bij Nederlands. Het onderwerp moet actueel zijn, en er moeten meerdere standpunten in zijn. Bijvoorbeeld:
    -Donald Trump
    -Vooroordelen over de islam
    -De aanslagen in Brussel

    Maar die onderwerpen zijn al in gebruik.
    Zelf kijk ik het nieuws niet echt veel, en ik heb echt geen idee voor een actueel onderwerp.
    Hebben jullie ideeën? I need your help!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    De vluchtelingenstromen en de oplossingen die de EU probeert te bedenken.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Brexit, onafhankelijkheid van Schotland, waarover het referendum momenteel gaat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De bezuinigingen op de zorg (ik heb daar afgelopen week een PO van 20 bladzijden (het waren er 26 uiteindelijk) over moeten inleveren voor maatschappijleer). Het is actueel en niet het eerste wat in mensen opkomt!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zika-virus, Handelsverdrag met Oekraïne (referendum over een paar weken), burgeroolog in Syië (en de bemoeienissen van Putin), De annexatie van de krim, en nog veel meer dingen zijn eigenlijk wel actueel.


    ©1998