• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 9:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik scheer me toch liever met scheerschuim als je het niet erg vindt :$ Maar kheb die van m'n ma geleend. :Y)


    Slightly drunk.

    Mijn hemel, de liefde was een kwelling. Iedereen die iets anders beweerde had het nog nooit gevoeld, dat vervloekte beven van het hart.
    "Vergeet het maar!" fluisterde Stofvinger tegen de jongen.


    Web van Inkt zit vol met wijze woorden, maar hoe kan je iemand vergeten als alles je aan diegene herinnerd, als je hart trilt bij iedere glimp die je van diegene opvangt. Vergeet het maar, vergeet het maar.

    Ik heb zin om chocolade paaseieren te eten, maar we hebben er geen in huis D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tresna schreef:
    (...)

    Web van Inkt zit vol met wijze woorden, maar hoe kan je iemand vergeten als alles je aan diegene herinnerd, als je hart trilt bij iedere glimp die je van diegene opvangt. Vergeet het maar, vergeet het maar.


    Web van Inkt! Het is een eeuwigheid geleden dat ik ze heb gelezen, maar dat waren zo lang mijn favoriete boeken. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Web van Inkt! Het is een eeuwigheid geleden dat ik ze heb gelezen, maar dat waren zo lang mijn favoriete boeken. :9~


    Ja echt fantastisch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    (...)

    Web van Inkt! Het is een eeuwigheid geleden dat ik ze heb gelezen, maar dat waren zo lang mijn favoriete boeken. :9~


    Ik hou zo van Stofvinger awww.
    Ik heb gejankt toen hij dood ging :') En toen hij weer tot leven kwam yaaaay

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 15:12 ]

    I need Jesus


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tresna schreef:
    (...)

    Ik hou zo van Stoffinger awww.
    Ik heb gejankt toen hij dood ging :') En toen hij weer tot leven kwam yaaaay


    Stofvinger was altijd mijn favoriet, maar dat hij doodging doet echt nog maar een heel vaag belletje rinkelen. Oh God, ik herinner me echt beschamend weinig eigenlijk, maar ik weet wel nog dat het laatste boek me echt enorm sad maakte, en dat ik Meggie en die jongen (Farid?) enorm hard shipte, en dat ze uiteindelijk toch niet samen eindigden. :')

    Misschien is het tijd voor een reread, hm.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh fuck i'm dead


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tijd om op de laptop te gaan en te schrijven?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Stofvinger was altijd mijn favoriet, maar dat hij doodging doet echt nog maar een heel vaag belletje rinkelen. Oh God, ik herinner me echt beschamend weinig eigenlijk, maar ik weet wel nog dat het laatste boek me echt enorm sad maakte, en dat ik Meggie en die jongen (Farid?) enorm hard shipte, en dat ze uiteindelijk toch niet samen eindigden. :')

    Misschien is het tijd voor een reread, hm.


    Ik had echt precies dezelfde feels omg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lost spoiler

    Noooo Boone. D:


    What would Emma do?

    Mijn trieste twee hoogtepunten van Pasen: mijn wenkbrauwen zijn on fleek vandaag (wenkbrauwpotlood, marry me pls) en vijf leerkrachten hebben deze week hun voornaam op mijn gips gezet zodat het net lijkt alsof ze bij mijn klasgenoten horen die hun naam er ook op hebben geschreven. Wat een coole leraren heb ik toch.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    (...)

    Stofvinger was altijd mijn favoriet, maar dat hij doodging doet echt nog maar een heel vaag belletje rinkelen. Oh God, ik herinner me echt beschamend weinig eigenlijk, maar ik weet wel nog dat het laatste boek me echt enorm sad maakte, en dat ik Meggie en die jongen (Farid?) enorm hard shipte, en dat ze uiteindelijk toch niet samen eindigden. :')

    Misschien is het tijd voor een reread, hm.


    Jaaa pfff dat was echt zo'n anticlimax (cat)

    Yes you should, there aweseome. I hate Fenoglio tho ^^



    Verliefd zijn is zo leuk :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!