• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 9:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    (...)
    het is altijd de eerste confessie die je laat denken dat je nog controle hebt over je tlc verslaving maar voor je het weet zit je op je vrije dag een marathon van Say Yes to the Dress te kijken en weet je dat je geen grip meer hebt op het leven dus sorry yolanda maar dit is het begin van het einde


    Sssh, Married at First Sight is van RTL4 of RTL5 ofseu en geen TLC dus ik ben nog te redden. Even achterwegen gelaten dat Say Yea to the Dress leuk is though even als Long Island Medium. C: hahaha. Oops ik ben misschien toch niet meer zo erg te redden als ik dacht. Save me, Jip. Save meeeee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn eerste reactie tegenwoordig als ik zie dat iemand zeventien of achttien is (mogelijk dus minder dan een jaar jonger dan ik, voor de duidelijkheid) is "oh, de jeugd, je bent nog zo jong, draag een sjaal als je naar buiten gaat". Ik zweer dat ik in mijn hart gewoon een oude oma ben, zo eentje met tien katten honden en bergen aan zelfgebakken koekjes. Ik moet alleen nog leren breien en dan krijgt heel Q een muts van me.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mijn eerste reactie tegenwoordig als ik zie dat iemand zeventien of achttien is (mogelijk dus minder dan een jaar jonger dan ik, voor de duidelijkheid) is "oh, de jeugd, je bent nog zo jong, draag een sjaal als je naar buiten gaat". Ik zweer dat ik in mijn hart gewoon een oude oma ben, zo eentje met tien katten honden en bergen aan zelfgebakken koekjes. Ik moet alleen nog leren breien en dan krijgt heel Q een muts van me.


    Ik wil een pandamuts.


    OTOFT: heeeyaaaa, ik heb deze app niet voor niets weer gedownload. Of, eigenlijk wel for no reason. Betekend niet dat iedere match me moet gaan negeren. Daar is ook geen fun aan. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Over irritant gesproken...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fucking wannabe's with their hypes. Heb ik iets onbekends, waar anderen me altijd raar voor aankeken, gaan anderen er een fucking hype van maken. I hate this really. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Escapism schreef:
    (...)

    Ik wil een pandamuts.


    OTOFT: heeeyaaaa, ik heb deze app niet voor niets weer gedownload. Of, eigenlijk wel for no reason. Betekend niet dat iedere match me moet gaan negeren. Daar is ook geen fun aan. -.-'


    Uiteraard. Ik zou het niet wagen jou een ander soort muts te geven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, weetje. Laat dan maar! Ik ben er nu helemaal klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    (...)

    Uiteraard. Ik zou het niet wagen jou een ander soort muts te geven.


    :3 mwhihi yaay!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Mijn eerste reactie tegenwoordig als ik zie dat iemand zeventien of achttien is (mogelijk dus minder dan een jaar jonger dan ik, voor de duidelijkheid) is "oh, de jeugd, je bent nog zo jong, draag een sjaal als je naar buiten gaat". Ik zweer dat ik in mijn hart gewoon een oude oma ben, zo eentje met tien katten honden en bergen aan zelfgebakken koekjes. Ik moet alleen nog leren breien en dan krijgt heel Q een muts van me.


    WACHT EENS EVEN. IK BEN OUDER DAN JOU. WAT? Mijn hele besef van realiteit is om zeep. D:


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    WACHT EENS EVEN. IK BEN OUDER DAN JOU. WAT? Mijn hele besef van realiteit is om zeep. D:


    Aha, mensen zien mij zelfs al als oma. Ik moet maar gewoon met vervroegd pensioen gaan met negentien. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh Shania... Please stop crying.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    Oh Shania... Please stop crying.


    Zullen we samen huilen?


    "It means no worries, for the rest of your days"

    En nu kan ik mijn been helemaal niet meer optillen, omdat dat zoveel pijn doet en ik de kracht er niet voor heb. Ik maak me zorgen :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Aha, mensen zien mij zelfs al als oma. Ik moet maar gewoon met vervroegd pensioen gaan met negentien. (nerd)


    Ik snap niet waarom, maar ik ging er vanuit dat je 25 was of zo. :') Ouder dan mij in ieder geval. Ik neem bijna nooit de moeite om de leeftijd van anderen te checken. Ik word wel vaker verrast. Dan was je 14 toen je bèta werd? Wauw! :'D


    What would Emma do?

    Too. Much. Spareribs. Kill. Me. Pls.


    26 - 02 - '16