• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 9:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DE KNAPSTE MAN VAN DE SERIE IS DOOD OMFG FHALSMFBXMEO


    Slightly drunk.

    I feel like I'm the only one who starts talking, I really miss our conversations :c

    EN NU IS EINDELIJK RED JOHN DOOD MAAR PATRICK JANE OPGEPAKT NOOOHHH


    Slightly drunk.

    Awww LokLok is zo'n super schattige app. I can't even. Ik ben nu de hele tijd tekeningen en lieve berichtjes aan het posten naar mijn vriend zodat hij ze ziet zodra hij zijn telefoon aan zet. Adorks.


    The truth is out there.

    Okey Bol.
    ''Voor 23.00 besteld, morgen in huis!''
    Ik bestelde die film om 13.00
    Het is nu morgen.
    EN IK HEM HEM NOG STEEDS NIET EN IK HEB ER ECHT HEEL HARD VOOR GEWERKT


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Cosplay stresssssss.....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ProngsPotter schreef:
    Okey Bol.
    ''Voor 23.00 besteld, morgen in huis!''
    Ik bestelde die film om 13.00
    Het is nu morgen.
    EN IK HEM HEM NOG STEEDS NIET EN IK HEB ER ECHT HEEL HARD VOOR GEWERKT


    Ze lopen heel erg te kloten deze week, het cadeautje voor een van mijn beste vrienden was ook al te laat voor de assholes (cat)

    // Nee ik huilde niet waarom zou ik huilen zie je mij ooit huilen huilen is bullshit want ik heb er geen reden toe dus nee ik huilde niet ik heb gewoon te lang gelezen en geen rode ogen van het huilen ik ben gewoon moe heb ik al gezegd dat ik niet gehuild heb? D:<

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 20:18 ]

    Nog 1 week met deze laptop. Nog 1 week kloten met alle kabeltjes. Can't wait.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    na vorig rapport een slechte beoordeling gekregen te hebben voor Frans heb ik dus vier maanden me uitgesloofd voor dat vak en echt gigantische sprongen gemaakt en altijd mijn huiswerk gedaan om er vervolgens achter te komen

    dat mijn docent geen evaluaties heeft geschreven voor dit rapport omdat hij "geen tijd had"

    en ik nog steeds een magere voldoende heb voor huiswerk TERWIJL ANDEREN GOEDS HEBBEN EN IK HAD HET ALTIJD DUS IK VERDIEN MINSTENS EEN GOED ALS HET AL GEEN ZEER GOED IS VERDOMME

    huilt zachtjes in de wind


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    *troost Jip*



    Omfg Cho jij verdient een lintje.


    Slightly drunk.

    help


    i put the fun in funeral

    ken je dat gevoel dat je heel impulsief impulsieve dingen wilt doen? [lees als: ohmergurd tumblere.]


    Heaven is a place that we all have

    Peccata schreef:
    DE KNAPSTE MAN VAN DE SERIE IS DOOD OMFG FHALSMFBXMEO

    De knapste gaat bijna altijd dood :') Of ja, bij de dingen die ik kijk toch altijd.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben heeeeeel erg belangrijk, zie ik nu.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Peccata schreef:
    *troost Jip*



    Omfg Cho jij verdient een lintje.


    het is ok ik heb een plan. wat haten docenten meer dan alles? ouders. wat komt er standaard na een rapport? tienminutengesprekken. voor tien minuten mag deze aardige man straks aan me uitleggen waarom ik nog steeds een voldoende voor huiswerk heb terwijl mijn twee meter lange ouders aan weerszijden toekijken en intimiderende vragen stellen yAY ik heb hier zo'n zin in


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.